| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH NA PODROČJU ZDRAVSTVENE NEGE
Jasmina Kamenčić, 2014, diplomsko delo

Opis: Vloga medicinske sestre se je z leti močno spremenila. Na te spremembe so vplivali številni in različni dejavniki. Pojav novih znanj, veščin, usposobljenosti ter razvoj medicine in tehnologije pomenijo priložnost za zdravstvo, da ponudi svojim uporabnikom nove oblike storitev in obravnave. Vse to zahteva od medicinskih sester, da gredo v korak s časom, da vedno znova obnavljajo svoja znanja in pridobivajo nova. Zaradi navedenega pridobivata v zadnjih nekaj letih vseživljenjsko učenje in izobraževanje vedno večji pomen. Na vedno večji pomen vseživljenjskega učenja in izobraževanja vplivajo zlasti hitre spremembe v današnji družbi, ki zahtevajo od posameznih skupin, institucij in posameznikov prožnost in ustvarjalnost. Vseživljenjsko učenje in izobraževanje postajata vedno bolj pomembna in potrebna zaradi daljšanja delovne dobe, ki je rezultat počasnejšega staranja prebivalstva, zaradi nove tehnologije, napredovanja medicine in zdravstvene nege, večje skrbi za zdravje, razvoja sociologije, psihologije, menedžmenta itd. V diplomski nalogi smo predstavili poklic medicinske sestre, področje delovanja, izobraževanje tekom delovne kariere in dejavnike, ki medicinske sestre motivirajo pri izobraževanju.
Ključne besede: medicinska sestra, zdravstvena nega, Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor, vseživljensko izobraževanje in učenje, motivacija in motivacijski dejavniki.
Objavljeno: 08.04.2014; Ogledov: 1627; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (783,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici