| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MODEL PREHODNOSTI ŠTUDENTOV KLASIČNEGA IN E-ŠTUDIJA
Alenka Gortan, 2009, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava dejavnike, ki študij pospešuejo, ter tiste, ki študij zavirajo. Ugotavlja, kako pozitivno vplivati na potek učnega procesa, kako zmanjšati število neuspešnih posameznikov in ponuja model prehodnosti.
Ključne besede: model prehodnosti, dejavniki prehodnosti, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževanje odrasle populacije
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 2046; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (953,82 KB)

5.
USPOSABLJANJE KADROV KOT DEJAVNIK RAZVOJA ORGANIZACIJE
Lara Radonjič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskovalnoteoretična zasnova pričujoče magistrske naloge je zahtevala poglobitev v izredno široka, dopolnjujoča se in soodvisna področja, ki jih ni mogoče razumeti brez kompleksnih družbenih sprememb v evropskem prostoru. Analiziranje politike v določenem okolju in obdobju dokazuje, kako pomembno je razumevanje vseživljenjskega usposabljanja, kako pomembno je voditi in usmerjati organizacijo z znanjem in modrostjo, z ustvarjalnostjo. Samo povezanost usvojenega znanja z možnostjo uporabe in nadgradnje le-tega z vseživljenjskim usposabljanjem vodi k razumevanju kompleksnosti ne le ekonomije, temveč sodobne družbe in njene politike. Ali povedano drugače: brez enakomerne rasti znanja ni mogoče ustvarjati socialne kohezije in posledično nadzora nad socialno diferenciacijo. Sodobni čas je prinesel pri oblikovanju družbenih ciljev številne spremembe, ki se kažejo tudi v odnosu med znanjem in usposobljenostjo za delo, torej pri uporabnosti znanja, ki kaže svojo kompetentnost le, če ima učenje oziroma znanje svoj uporabni smisel. Le-tako razumljeno vseživljenjsko usposabljanje bo postalo tisti družbeni dejavnik, ki bo v 3. tisočletju zmanjševal posameznikovo odtujenost, socialno neenakost. Središčno os magistrske naloge predstavljata dve področji: vseživljenjsko usposabljanje in organizacija »kot sistem ljudi, sredstev in virov« (Kralj, 2003, 62). Vseživljenjsko usposabljanje smo opredelili v nalogi kot planiran napor, da bi zaposleni dosegli in si pridobili nova vedenja, nova znanja, ki so povezana z določenim delom. Uspešne bodo danes zgolj tiste organizacije, ki bodo upravljale z znanjem, kar pomeni, da bodo znale znanje vrednotiti, ga poiskati, nadgrajevati in seveda uporabiti. Znanje kot glavni ekonomski kapital je posledica umskega razglabljanja in raziskovanja, zasnovanega na izkušnjah, vednosti in znanosti. Z vidika odločanja v organizaciji pa moramo dodati še pojem modrosti, ki pomeni umno rabo znanja z upoštevanjem različnosti organizacijskih struktur, okolij ter usklajenosti z vseživljenjskim usposabljanjem. Vemo, da je človek neusahljiv vir za ustvarjalno dejavnost in prav zato je ključno poslanstvo menedžerjev v spodbujanju sodelavcev k usposabljanju, k permanentnemu samoizobraževanju. In ko govorimo o kadrih v organizaciji, govorimo tudi o odnosu med ljudmi, lahko pa govorimo tudi o odnosu organizacije do ljudi, kar pomeni pravzaprav odnos odločevalcev do izvajalcev. Taka zasnova obravnavanj kadrov je v nalogi opisana kot avtoritaren pristop, njena sodobna različica, zasnova organiziranosti in organizacijskih odnosov pa mora temeljiti na nehierarhični lestvici, ki uveljavlja demokratično oziroma poliarhično odločanje. In prav to je zasnova ustvarjalnega sodelovanja, ki vključuje z vso odgovornostjo tudi vseživljenjsko usposabljanje posameznika. In prav tako razumljeno in uresničeno vseživljenjsko usposabljanje bo postalo tisti pomembni družbeni dejavnik, ki bo v 3. tisočletju zmanjševal posameznikovo neenakost in odtujenost.
Ključne besede: Ključne besede: vizija organizacije, poslanstvo organizacije, struktura, strategija, učenje, izobraževanje, usposabljanje, človeški viri, učeči posameznik, učeča družba, vseživljenjsko učenje, znanje
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 3221; Prenosov: 665
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

6.
METODE IN OBLIKE DELA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH
Milada Goljat, 2010, diplomsko delo

Opis: Vseživljenjsko učenje oz. izobraževanje je zelo široko področje, ki se pojavlja praktično povsod okoli nas. Del tega področja je tudi izobraževanje odraslih, ki ga srečujemo v različnih oblikah in razsežnostih. Vse več ljudi se namreč zaveda, da je znanje temeljna pot do uspeha, zato se posamezniki vključujejo v procese izobraževanja v vseh obdobjih svojega življenja, tudi v odraslem obdobju. Ker pa znanje izredno hitro zastari, je pogoj za dobro opravljanje dela in kvalitetno življenje v družbi nenehno dopolnjevanje in izpopolnjevanje obstoječih znanj. Namen diplomske naloge je na primeru Andragoškega zavoda Maribor — Ljudske univerze ugotoviti, kdo in zakaj se vključuje v izobraževanja, kakšni so odnosi med udeleženci izobraževanj in andragoškimi delavci, še posebej pa nas je zanimalo, kako kvalitetni so učni programi v izobraževanju odraslih. Na kvaliteto vpliva več dejavnikov, mi smo se podrobneje dotaknili učnih metod in oblik dela. S pomočjo dveh anketnih vprašalnikov smo izvedli raziskavo, katere rezultati so pokazali, da je veliko udeležencev v izobraževanju odraslih starostnikov, katerim je glavni motiv za udeležbo na izobraževanjih druženje in osebnostni razvoj. O svojih mentorjih / učiteljih imajo zelo pozitivno mnenje, tako kot tudi o samih izobraževalnih programih. Pokazalo se je tudi, da je uporaba učnih metod zelo raznolika in da imajo odrasli veliko možnosti pri vključevanju v različne oblike dela oz. izobraževanja, med katerimi pa so glede na število udeležencev v ospredju tečaji.
Ključne besede: izobraževanje odraslih, andragogika, vseživljenjsko učenje, odraslost, učne metode, oblike izobraževanj
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 5966; Prenosov: 1375
.pdf Celotno besedilo (912,57 KB)

7.
IZOBRAŽEVANJE KOT FUNKCIJA KVALITETE DELOVNEGA ŽIVLJENJA V ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
Iztok Šekoranja, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava izobraževanje kot funkcijo kvalitete delovnega življenja na primeru Zavarovalnice Triglav s poudarkom na motivaciji za izobraževanje, ki je pogoj za uspešno izobraževanje tako udeležencev kot izvajalcev izobraževanj. Tako teoretični del prikazuje splošno teorijo motiva in motivacije, uporabo teorij pri motivaciji za izobraževanje, kvaliteto delovnega življenja in vseživljenjsko učenje. Raziskovalni del temelji na analizi stanja na področju izobraževanja v izbrani organizaciji na osnovi aktivne udeležbe zaposlenih v izbrani organizaciji. Na osnovi analizirane literature in lastnega empiričnega dela v zadnjem poglavju potrjujem hipoteze povezane z izobraževanjem glede; vpliva izobraževanja na kvaliteto delovnega življenja, večje podpore delovnega okolja vpliva na večjo motivacijo za izobraževanje in ugodnejših izhodiščnih psiho-socialnih dejavnikov,ki vplivajo na večjo motivacijo za izobraževanje posameznika.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, delovno okolje, vseživljenjsko učenje
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1860; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

8.
9.
IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Katja Krevs, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje v osnovni in srednji šoli. V teoretičnem delu sta natančneje opredeljena pojma vseživljenjsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje. V nadaljevanju obravnava Strategijo vseživljenjskega učenja v Sloveniji, ki jo je leta 2007 izdala posebna komisija, in njene cilje. Analizira tudi cilje v osnovni in srednji šoli, kjer sintagme vseživljenjsko izobraževanje sploh ni. Obravnava ključne kompetence, ki so potrebne za vseživljenjsko izobraževanje, jih definira, predstavi njihove različne značilnosti ter področja uporabe. V nadaljevanju predstavi ključne kompetence in razloži, kako se kompetenca razvija. Predstavi tudi nove kompetence, vloge in metode poučevanja učiteljev, ki so potrebne za izobraževanje učencev za vseživljenjsko izobraževanje. Glavni namen diplomskega dela je proučiti vzgajanje in izobraževanje učencev osnovne šole in dijakov srednjih šol za vseživljenjsko izobraževanje. Zato bomo v nalogi raziskali, kako je to razvito in kako se uresničuje v osnovnem in srednjem izobraževanju. Prav tako nas zanima, ali je izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje kontinuirana skrb osnovnih in srednjih šol in ali obstajajo razlike v osnovni in srednji šoli v izobraževanju za vseživljenjsko izobraževanje.
Ključne besede: vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, ključne kompetence za vseživljenjsko učenje, kompetence učiteljev, osnovna šola, srednja šola.
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 2091; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (453,87 KB)

10.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE KADROV V BANKI X. X., D. D.
Neda Bizjak, 2011, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi sem se posvetila razvoju kadrov v eni od slovenskih bank. Znanje in usposobljenost zaposlenih postajata konkurenčni prednosti vsake uspešne organizacije, še posebej bank, kjer se konkurenčna tekma stopnjuje v vključevanju v svetovne procese. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu so na splošno predstavljene naslednje teme: izobraževanje in usposabljanje, pomen vseživljenjskega učenja in interna usposabljanja v organizaciji. Drugi del je namenjen predstavitvi banke X. X., d. d., in funkcije sektorja človeških virov. V zadnjem delu sem predstavila trenutno stanje in možnosti za razvoj v prihodnje. V svoji diplomski nalogi sem želela predvsem ugotoviti, kakšne možnosti napredovanja in razvoja karier imajo zaposleni v banki in kako se s tem področjem spopadajo v banki X. X., d. d. Moje ugotovitve so precej presenetljive, saj sem prišla do spoznanja, da je v banki za zaposlene zelo dobro poskrbljeno.
Ključne besede: človeški viri izobraževanje usposabljanje vseživljenjsko učenje motivacija
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 1273; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (481,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici