| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 45
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
IGRA - PROSTORSKI IN MATERIALNI POGOJI ZA IGRO V VRTCU
Nina Kosi, 2009, diplomsko delo

Opis: Avtorica je ugotavljala, v kolikšni meri so zagotovljeni prostorski in materialni pogoji za igro in gibanje otrok v vrtcih v Pomurju glede na Pravilnik o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za prostor in opremo vrtca. Na podlagi podatkov, ki jih je pridobila z anketnimi vprašalniki, je ugotovila, da bo 75 % enot vrtcev v Pomurju do 1. 9. 2010 uspelo v večji meri zadostiti notranjim prostorskim pogojem po Pravilniku … Notranja igralna površina in oprema sta ustreznejši v namensko grajenih vrtcih. Tudi 75 % igrišč pri vrtcih je ustrezno urejenih in opremljenih z igrali, ki omogočajo otrokom izbiro dejavnosti. Nekoliko slabša opremljenost igrišč je pri vrtcih v okviru šol. Igrala se redno pregledujejo in vzdržujejo, a starejša nimajo atestov. Za varnost otrok na igriščih je ustrezno poskrbljeno, nekoliko slabša je zaščita igrišč z ograjo in z avtomatskim zapiranjem vrat ograje.
Ključne besede: vrtci, Pomurje, prostorski in materialni pogoji, igra, igrače, igrišče, varnost otrok
Objavljeno: 28.04.2009; Ogledov: 2528; Prenosov: 410
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

3.
4.
5.
ZGODOVINA VRTCEV OBČINE MORAVSKE TOPLICE
Blanka Tomašić, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so zajeti vzroki, ki so vzbudili potrebo po ustanovitvi zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice, ter opis zgodovinskega razvoja zavoda in posameznih enot, ki so vključeni v zavod Vrtci Občine Moravske Toplice. Predstavljeni so tudi zgodovina posameznih enot, kadrovska struktura, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programi, ki se v vrtcu izvajajo. Namen diplomskega dela z naslovom Zgodovina vrtcev Občine Moravske Toplice je prikazati razvoj in zgodovino zavoda, predšolsko vzgojo v obdobju med letoma 1996 in 2009, in sicer začetek varstva predšolskih otrok v Prekmurju, ustanovitev prvih slovenskih otroških vrtcev v Občini Moravske Toplice, kadrovsko strukturo, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programe, ki se izvajajo v zavodu. Diplomsko delo je zasnovano na dveh raziskovalnih metodah: deskriptivni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja, ker opisuje razvoj predšolske vzgoje na podlagi predpisov, dela v vrtcu, financiranja, ustanavljanja in vzdrževanja otroških ustanov ter strukturo, izpopolnjevanje in izobraževanje pedagoškega kadra ter metodo analize, ker gre za razvoj zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede: zavod Vrtci Občine Moravske Toplice, kadrovska struktura, pedagoški kader, razporeditve oddelkov, vzgojno delo, programi, ki se izvajajo v vrtcu
Objavljeno: 05.05.2009; Ogledov: 1940; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (380,41 KB)

6.
Razvoj vrtca Vančka Šarha od leta 1946 do danes : diplomska naloga
Zdenka Vogrinec, 2000, diplomsko delo

Ključne besede: predšolska vzgoja, vrtci, diplomska dela
Objavljeno: 31.05.2009; Ogledov: 2225; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

7.
GLASBENI VRTEC
Maja Ocepek, 2009, diplomsko delo

Opis: V okviru prvega, teoretičnega dela diplomske naloge, smo pregledali možnost ustanovitve in delovanja zasebnih vrtcev, predvsem Waldorfskega in Montessori vrtca. V obeh primerih so jasno izpostavljeni cilji in vsebine, ki obravnavajo otroka kot celoto. Zasebni vrtci v kurikulumu za javne vrtce dodajo svoje obogatene programe. V nadaljevanju so prikazane stopnje na področju telesnega, čustvenega, intelektualnega razvoja in razvoja glasbenih sposobnosti. V raziskovalnem delu so v aktivno iskanje mnenj o glasbenem vrtcu vključeni starši predšolskih otrok. Z anketnim vprašalnikom in z obdelavo dobljenih rezultatov lahko z zagotovostjo zatrdimo, da je glasbeni vrtec zanimiva in iskana alternativa javnih vrtcev. V tretjem, praktičnem delu diplomske naloge je predstavljen primer dobre prakse - program glasbenega vrtca Direndaj. Popoldanska glasbena dejavnost v letnem obsegu 30 ur je dobro izhodišče za nadgradnjo celodnevnega programa javnega vrtca ali zasebnega vrtca, saj so, sicer v manjšem obsegu, obogatene vsebine in cilji, kot jih zasledimo v prvem delu diplome v poglavju kurikuluma za javne vrtce.
Ključne besede: Zasebni vrtci, obogateni programi, glasbene dejavnosti, glasbeni vrtec Direndaj.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 4014; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

8.
SOCIALNA INTERAKCIJA OTROK - VZGOJITELJ
Daniela Košalin, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli izpostaviti problem socialne interakcije med vzgojiteljem in otroki. S tem so mišljeni predvsem odnosi, ki so prisotni med samim bivanjem v vrtcu. Diplomska naloga temelji na podlagi opazovanja in ocenjevanja socialne interakcije med vzgojiteljem in otroki. Za potrebe opazovanja so bili pripravljeni ustrezni vprašalniki. Vprašalniki, ki so bili uporabljeni za oceno interakcij med odraslimi in otroki, so bili pripravljeni na osnovi trditev za merjenje interakcij. Opazovalke so pri vsakem opazovanju ocenjevale, koliko držijo posamezne trditve, ki se nanašajo na različne interakcije med vzgojiteljem in otroki. Cilj je bil s pomočjo znanstvene literature pobliže spoznati pojem socialna interakcija ter ugotoviti, ali vzgojitelj pravilno pristopa k otrokovim načinom vedenja in koliko časa nameni socialni interakciji. V teoretičnem delu je podrobneje opisana kakovost predšolske vzgoje, socialna interakcija, otrokov razvoj v interakcijah v vrtcu, komunikacija ter vpliv spodbudnega ozračja. V empiričnem delu ugotavljamo visoko raven pozitivnih odnosov med odraslimi in otroki v vrtcu. Težišče je na poudarjanju ubogljivosti otrok. Vzgojiteljice pri delu nimajo permisivnega odnosa, saj neprimerno vedenje grajajo ter so do otrok stroge, kadar je to potrebno. Prisoten je pretiran nadzor nad otroki ter tudi od otrok se pričakuje pretiran samonadzor. Vzgojiteljice večinoma prilagajajo interakcije starosti otrok.
Ključne besede: vrtci, predšolska vzgoja, interakcije, kakovost, raziskave
Objavljeno: 18.05.2010; Ogledov: 7239; Prenosov: 1264
.pdf Celotno besedilo (705,10 KB)

9.
VARSTVO IN VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK KOT PODJETNIŠKA DEJAVNOST
Maja Pristovnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Urejena predšolska vzgoja, ki jo izvajajo predvsem javni in zasebni vrtci, je pomembno področje v vsaki državi, saj organiziranost zagotavlja dostop ter vključitev otrok v vrtce. Veliko število dokumentov na nacionalni, evropski in mednarodni ravni poudarja, kako pomembna je otrokova skrb v vseh obdobjih. V Sloveniji ureditev predšolske vzgoje sooblikuje Ministerstvo za šolstvo in šport, medtem ko jo urejajo Zakon o vrtcih in Zakon o organizaciji in financiranju predšolske vzgoje ter številni podzakonski akti. Predšolska vzgoja se lahko izvaja na več možnih načinov, eden izmed teh so prav zasebni vrtci, na katere smo se osredotočili v diplomski nalogi. Na podlagi teorije smo ugotavljali ali je ustanovitev zasebnega vrtca, glede na vse zahtevane pogoje (relativno visoko začetno investicijo, manjši delež pri sofinanciranju s strani države), v primerjavi z javnimi vrtci, dobra poslovna odločitev oziroma zakaj je na slovenskih tleh tako malo število zasebnih vrtcev.
Ključne besede: predšolska vzgoja, zasebni vrtci, javni vrtci, druge oblike vzgoje in izobraževanja
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 2421; Prenosov: 464
.pdf Celotno besedilo (477,51 KB)

10.
KULTURNOZGODOVINSKI VIDIKI ŠOLSTVA V MEŽIŠKI DOLINI
Vesna Bukovec, 2013, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu z naslovom Kulturnozgodovinski vidiki šolstva v Mežiški dolini so na pregleden in strnjen način predstavljeni splošni zgodovinski pogoji, v katerih je nastajalo šolstvo Mežiške doline. Na kratko je povzeta zgodovina šolstva v slovenskem prostoru, ki je neposredno in posredno vplivala tudi na oblike šolske dejavnosti na območju Mežiške doline, ter nekoliko specifičen nastanek oz. razvoj posameznih šol vse do današnjih dni. Posebej je predstavljena še sedanja mreža šol ter nekatere institucije povezane s šolstvom. V diplomskem delu je bila pri uporabi in interpretaciji virov izvedena deskriptivna metoda, pri opisovanju zgodovinskih dejstev in dogodkov, kjer smo opisovali daljno in bližnjo preteklost pa zgodovinska metoda.
Ključne besede: Ključne besede: Mežiška dolina, osnovne šole, srednje šole, vrtci, ostale šole, sedanja mreža šol, institucije povezane s šolstvom.
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 912; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (924,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici