| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU VAR D.O.O.
Katja Makovec, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Osrednja tema dela diplomskega seminarja je zadovoljstvo zaposlenih. V okviru zadovoljstva zaposlenih smo raziskovali tudi organizacijsko kulturo in klimo ter povezavo med njimi. Vsako delovanje organizacije se začne in konča pri človeku, tudi če je delovni proces povsem avtomatiziran. Pri obravnavanju zaposlenih kot človeških virov je potrebno poznati množico tako imenovanih osebnostnih lastnosti, ki neko osebo označujejo. Posplošeno lahko zadovoljstvo zaposlenih definiramo kot izrazito pozitivno emocionalno stanje posameznika na delovnem mestu. Na zadovoljstvo pri delu vplivajo različni dejavniki, ki jih lahko razdelimo v več skupin, prav tako pa obstajajo tudi dejavniki, ki vplivajo na nezadovoljstvo pri delu. Pomembno je, da v organizaciji spremljajo zadovoljstvo zaposlenih, to pa storijo tako, da na podlagi anketnih vprašalnikov izvedejo raziskavo, ki jim omogoči vpogled na trenutno stanje. Rezultati so osnova za uvajanje aktivnosti, ki povečujejo zadovoljstvo na delovnem mestu. Organizacijska kultura pogosto ni izražena neposredno, temveč se posredno kaže v tem, kaj počnemo in kako, ter kakšen je naš odnos do sebe in okolja. Organizacijske kulture ne moremo meriti na podlagi vprašalnikov, temveč jo lahko ocenimo na podlagi kvalitativnih metod, kot je analiza jezika, obredov, mitov itd. V praksi so uveljavljene različne vrste kultur, ki imajo skupne značilnosti, vendar se vsaka kultura posameznih organizacij med seboj razlikuje. Klima je ozračje v organizaciji, ki ga oblikujejo zaposleni. Ko ugotavljamo kakšna je organizacijska klima, ni smiselno ugotavljati ali je dobra ali slaba, temveč govorimo o ustreznosti klime. Organizacijsko klimo merimo prav tako na podlagi vprašalnikov, ki so sestavljeni iz različnih dimenzij pomembnih z vidika organizacije in pričajo o ustreznosti klime. Temeljni cilj dela diplomskega seminarja je bil proučiti zadovoljstvo zaposlenih in organizacijsko klimo v podjetju Var d.o.o. iz Gornje Radgone. Ugotovili smo, da so zaposleni z svojim delovnim mestom zadovoljni ter imajo o svojem podjetju dobro mnenje.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, organizacijska kultura, vrste organizacijskih kultur, organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, podjetje Var d.o.o.
Objavljeno: 02.12.2011; Ogledov: 2198; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
IZBOLJŠANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE V PODJETJU GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC D.D.
Katarina Hlupič, 2016, magistrsko delo

Opis: Pojma organizacijska kultura in organizacijska klima sta velikokrat zamenjana pojma. Res je, da imata veliko skupnega, vendar ju kljub temu ne smemo enačiti. Sam pojem kultura je globlji od klime, ki pa je nekakšen odsev kulture. Organizacijska kultura je sistem vrednot, pravil, stališč, norm, lastnosti, vedenja in načinov delovanja zaposlenih. Poleg tega pojma lahko zasledimo tudi druge pojme, kot so kultura združbe, kultura podjetja, korporacijska kultura itd. Pri organizacijski klimi pa opredeljujemo tiste značilnosti, po katerih potem organizacijo ločimo od drugih organizacij in vpliva na vedenje ljudi. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, prvi del je teoretični in drugi del je empirični. V prvem delu smo s pomočjo različnih avtorjev najprej podrobneje obravnavali organizacijsko kulturo. Predstavili smo definicijo in tipe organizacijske kulture, raziskali, kako organizacijska kultura vpliva na uspešnost organizacije, osredotočili smo se na značilnosti in dejavnike kulture ter razjasnili sestavine, ravni in funkcije kulture v organizaciji. Podobno smo nato naredili tudi pri organizacijski klimi, kjer smo prav tako najprej predstavili pojem organizacijske klime, kakšne vrste poznamo, kako organizacijska klima vpliva na organizacijo. Prikazali smo dejavnike oziroma dimenzije klime, kako jo lahko spreminjamo ter merimo in proučujemo. Na koncu teoretičnega dela smo želeli predstaviti razlike med organizacijsko kulturo in organizacijsko klimo. V empiričnem delu smo predstavili izbrano podjetje Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec, d. d. S pomočjo anketnega vprašalnika za merjenje kulture in klime smo naredili raziskavo v podjetju. Dobljene rezultate smo analizirali in predstavili v grafih ter pri vseh trinajstih dimenzijah podali konkretne predloge za izboljšave.
Ključne besede: Organizacijska kultura, organizacijska klima, dejavniki kulture in klime, značilnosti organizacijske kulture, vrste organizacijske klime.
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 499; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici