| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZISKAVA POMENA DEJAVNIKOV IZBIRE PRI NAKUPU BRISAČ IZ FROTIRJA
Majda Knez, 2016, magistrsko delo

Opis: Za uspešno delovanje organizacije je nujno poznavanje in preučevanje vedenja porabnikov. Porabniki se odločijo za nakup izdelka na osnovi zaznanih potreb oziroma problemov. Od izdelka pričakujejo, da bo zadovoljil njihove potrebe oziroma rešil njihov problem. Da lahko ponudnik oblikuje izdelek, ki bi ustrezal porabniku, mora poznati dejavnike, ki vplivajo na njihove nakupne odločitve. Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike izbire , ki vplivajo na nakup frotirastih brisač ter ugotoviti katerim dejavnikom porabniki na slovenskem trgu pripisujejo največjo pomembnost. Zanimalo nas je tudi ali obstajajo razlike v pomembnosti dejavnikov izbire pri nakupu, kadar se kupec odloča za nakup za lastne potrebe oziroma kadar se odloča za nakupa za darilo. V raziskavi nas je zanimalo tudi ali obstajajo razlike med dejavniki izbire pri individualnih kupcih in pri organizacijah. V teoretičnem delu magistrske naloge smo s pomočjo domače in tuje literature predstavili proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, stopnje v procesu nakupnega odločanja ter podrobneje opisali dejavnike izbire pri nakupu. V empiričnem delu magistrske naloge smo opravili raziskavo pomena dejavnikov izbire pri nakupu frotiraste brisače s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati raziskave so podali vpogled v pomembnost posameznik dejavnikov izbire pri nakupu frotirastih brisač pri individualnih kupcih in pri organizacijah. Vsako podjetje bi se moralo zavedati pomembnosti proučevanja dejavnikov izbire pri nakupu, saj poznavanje le teh lahko predstavlja pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Podjetje mora porabniku ponuditi to kar si želi in kar v največji meri zadovolji njegovo potrebo oziroma reši problem.
Ključne besede: dejavniki izbire pri nakupu, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, frotirasta brisača.
Objavljeno v DKUM: 14.09.2016; Ogledov: 1252; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Analiza dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji
Danijela Babenko, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike, ki vplivajo na nakup mlečnih prehrambnih izdelkov, in ugotoviti, kateri dejavniki so pri slovenskih porabnikih in njihovih nakupnih odločitvah, najpomembnejši. V teoretičnem delu magistrske naloge je s pomočjo teoretičnih izhodišč obravnavanih avtorjev domače in tuje literature predstavljeno nakupno odločanje porabnikov, nakupni proces, dejavniki in vrste nakupnega odločanja ter podrobneje več dejavnikov, ki vplivajo na odločitve o nakupu prehrambnih izdelkov. V praktičnem delu magistrske naloge je bila izvedena raziskava dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji. Rezultati raziskave so podali vplogled v preference porabnikov, njihove poglede, stališča in vrednote glede obravnavane tematike. Proučevanje porabnikov in nakupnih dejavnikov bi moralo ponudnikom predstavljati pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Le poznavanje porabnika lahko vodi podjetje do doseganja ključnih ciljev. Porabniku je potrebno ponuditi, kar želi in potrebuje, sicer bo odšel h konkurenci, pridobiti porabnika nazaj pa je veliko dražje in težje kakor ga obdržati.
Ključne besede: dejavniki nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, porabnik, domači in tuji mlečni prehrambni izdelki, kakovost in cena izdelka
Objavljeno v DKUM: 14.04.2016; Ogledov: 1960; Prenosov: 379
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

Iskanje izvedeno v 1.82 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici