| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU DANONE
Petra Klavž, 2012, diplomsko delo

Opis: Del uspeha pri poslovanju podjetja je tudi marketinško komuniciranje, ki se osredotoča na celoten trg, od konkurence, trgovine, posrednikov do odjemalcev in vseh zainteresiranih na trgu. Z marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih, obvešča, opominja in prepričuje odjemalce na ciljnem trgu o svojih izdelkih, neposredno tudi olajšuje menjavo dobrin, prav tako pa tudi oblikuje, gradi in povečuje svoj ugled. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati kdo, komu, kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Moja glavna tema, pospeševanje prodaje, je del spleta marketinškega komuniciranja, ki ga sestavljajo tudi oglaševanje, osebna prodaja, stiki z javnostmi in neposredni marketing. Pospeševanje prodaje je zbirka aktivnosti, ki jih potrebujemo za spodbujanje, zlasti kratkoročnih, da spodbudimo hitrejše in večje nakupe določenega izdelka oziroma storitve s strani odjemalcev ali trgovine. Vključuje vrste pospeševanja prodaje odjemalcem (kuponi, vračilo denarja, promocijske cene, programi zvestobe, vzorčenje, tekmovanja, nagradne igre, bonus pakiranja, garancije…), vrste pospeševanja prodaje trgovcem (nadomestila, brezplačno blago, cenovni popust) in vrste poslovnega pospeševanja prodaje (Konvencije in poslovni sejmi, prodajna tekmovanja, posebno oglaševanje). To orodje marketinškega komuniciranja izvaja tudi podjetje Danone, ki sem si ga izbrala za primer podjetja v diplomskem seminarju. Je zelo dobro poznana blagovna znamka, tako izven meja kot tudi v Sloveniji. Poznani so predvsem po mlečnih izdelkih (Activia, Actimel, Obstgarten, Fruchtzwerge, Na planincah…), prav tako pa so tudi zelo uspešni pri komuniciranju, kar se tudi pozna pri obsegu prodaje.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, splet marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, vrste pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje
Objavljeno: 19.11.2012; Ogledov: 1747; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
MANAGEMENTSKI VIDIKI KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI X
Urška Lesjak, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo ugotavljali, kaj se dogaja z vidika managementa, z reševanjem konfliktov in komunikacijo v organizaciji. Reševanje konfliktov je pomemben del vsake organizacije, saj se s tem zagotovi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. Komunikacija pa poskrbi, da do konfliktov ne prihaja v tako veliki meri, če pa že pride do njih, pa dobra komunikacija poskrbi, da je reševanje hitro in učinkovito. V prvem, teoretičnem delu naloge smo razložili nekatere pojme komunikacije in konfliktov. Navedli smo nekaj definicij, ki se nanašajo na konflikte v organizacijah, pa tudi nekaj splošnih definicij. Konflikt je nasprotje, ki nastane zaradi nestrinjanj med člani organizacije ali pa med posamezniki v vsakdanjem življenju, zelo pomembno pri tem pa je, da se konflikt reši na primeren način. V tem delu naloge smo razložili nekaj metod, strategij in načinov reševanja konfliktov. V nalogo smo zajeli nekaj pojmov komuniciranja, saj je ravno komuniciranje izredno pomembno za reševanje konfliktov. Boljša kot je komunikacija med člani neke organizacije, učinkovitejše se rešijo konflikti ali pa do njih zaradi dobrega pretoka informacij sploh ne pride. Navedli smo nekaj splošnih definicij komuniciranja, vendar pa smo se bolj osredotočili na opredelitev poslovnega in organizacijskega komuniciranja ter na to, kako poteka proces komuniciranja v organizaciji. Opisali smo nekaj vrst, motenj in ovir procesa komuniciranja. Drugi del magistrske naloge se je nanašal na anketo, ki smo jo izvedli v izbrani organizaciji. Predstavili smo nekaj osnovnih podatkov organizacije x, nato pa smo podrobneje razložili pridobljene rezultate ankete. Anketirali smo 50 režijskih delavcev, ti so odgovarjali na zastavljena vprašanja zaprtega tipa. Dobljeni podatki so nas pripeljali do zanimivih spoznanj, s pomočjo katerih smo lahko ovrgli ali potrdili postavljene hipoteze. Na podlagi rezultatov ankete smo tako podali ključne ugotovitve in možne izboljšave. Po zapisanem v teoretičnem in empiričnem delu naloge lahko rečemo, da se konflikti v organizaciji x pojavljajo stalno, velik vpliv na njihovo reševanje pa ima komunikacija, torej pretok informacij iz enega dela organizacije v drugega. Če je ta pretok dober, potem v organizaciji komunikacija poteka zelo dobro, torej informacije krožijo in se ne izgubljajo. Zaposleni lahko z dobro komunikacijo rešijo nastale konflikte ali pa celo preprečijo nastanek novih.
Ključne besede: Konflikt, reševanje konfliktov, vrste, strategije, vzroki, posledice konfliktov, komunikacija, poslovno komuniciranje, proces in model komuniciranja, organizacija, management.
Objavljeno: 09.01.2014; Ogledov: 875; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
INTERNO KOMUNICIRANJE MANAGEMENTA
Ana Klajderič, 2015, magistrsko delo

Opis: Interno komuniciranje postaja za podjetja vedno pomembnejše, saj so se razmere na trgu korenito spremenile. Okolje, v katerem podjetja delujejo, je polno nenehnih sprememb, ki niso več predvidljive, temveč so kaotične in od podjetij zahtevajo njihov maksimum delovanja. Podjetja, ki želijo uspešno dohajati ta hitri tempo, morajo biti zato ažurna in sposobna se hitro prilagajati novostim in spremembam v okolju. Slednje pa lahko dosegajo samo tako, da imajo ves čas pravočasno na voljo vse potrebne pomembne informacije in da imajo motiviran in lojalen kader zaposlenih. Oboje je v tesni povezavi z interno komunikacijo, ki mora za uspešno delovanje podjetja biti uspešna/učinkovita. Podjetja se namreč vedno bolj zavedajo, da je uspešno/učinkovito interno komuniciranje lahko tudi pomembna konkurenčna prednost. Pomanjkanje interne komunikacije v podjetju pa lahko negativno vpliva na delovanje podjetja in v skrajnem primeru celo ogrozi njegov obstoj. V magistrski nalogi je bil naš osnovni namen proučiti interno komuniciranje v podjetjih in na podlagi tega oblikovati predloge za njegovo izboljšanje. Nalogo smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali osnove pojme, in empirični del, kjer smo vso zapisano teorijo poskušali podkrepiti s konkretnim primerom proučevanega podjetja. V raziskavi smo se osredotočili na proučevano podjetje, kjer smo med zaposlenimi izvedli anketo, z vodilno v proučevanem podjetju pa poglobljeni intervju. Na tak način smo pridobili mnenja z dveh različnih vidikov, ki sta za našo raziskavo in primerjavo zelo pomembna. Temeljna ugotovitev naloge je, da so zaposleni v proučevanem podjetju mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije negativno vpliva na management podjetja. Prav tako smo ugotovili, da so zaposleni mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije vpliva na realizacijo podjetja. Ugotovili smo tudi, da se več kot polovica zaposlenih v proučevanem podjetju zaveda pomena interne komunikacije, prav tako pa je več kot polovica zaposlenih mnenja, da interno komuniciranje v podjetju vpliva na doseganje poslovnih rezultatov. Zanimiva ugotovitev, ki smo jo lahko razbrali iz zbranih podatkov, pa je, da imajo zaposleni in vodilna v podjetju povsem različno mnenje o tem, koliko pozornosti druga stran namenja internemu komuniciranju v podjetju. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju predstavili tudi svoje predloge oziroma možne potencialne rešitve za odpravo zapisanih problemov, kjer smo rešitvi ločili na glede na človeški vidik in glede na tehnološki vidik. Na koncu smo predstavili še odprte probleme in predloge za nadaljnjo raziskavo proučevanega področja. Pri tem imamo v mislih predvsem nove raziskave in posledično dodatno nadgradnjo našega dosedanjega empiričnega dela raziskovanja, kjer bi s ponovno anketo po uvedbi računalniškega programa preverili, ali se je stanje spremenilo na pozitivno/negativno ali je ostalo nespremenjeno.
Ključne besede: management, funkcije managementa, komuniciranje, vrste komuniciranja, orodja internega komuniciranja, interno komuniciranje.
Objavljeno: 26.11.2015; Ogledov: 551; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici