| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Lutka in simbolna igra v drugem starostnem obdobju : diplomsko delo
Manca Ozimič, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu s pomočjo strokovne literature predstavimo lutke, kjer se osredotočimo na vrste lutk, ki smo jih uporabili v praktičnem delu, vlogo in pomen lutke za otroka, uporabo lutke v vrtcu in metode dela z lutko. Sledi predstavitev igre, kjer se osredotočimo na pomen igre za otroka in vrste iger, kjer se posebej osredotočimo na simbolno igro, ki je ključna za naše diplomsko delo. Sledi še področje narave, kjer se dotaknemo naravnega materiala, pomena naravnega okolja za otroke, gozda, listavcev in iglavcev. Predstavimo pa tudi posamezne drevesne vrste in njihove plodove, ki smo jih uporabili v praktičnem delu. Sledi praktični del, ki smo ga izvedli v vrtcu Šentilj v Slovenskih goricah v skupini Klobuki, kjer so otroci stari 5–6 let. V okviru diplomskega dela smo z otroki izvedli osem vodenih dejavnosti, kjer smo izdelovali lutke iz naravnega materiala, ki smo ga nabrali v gozdu in na poti v gozd. Otroke smo po vodenih dejavnosti opazovali pri simbolni igri z izdelanimi lutkami in simbolno igro dokumentirali s fotografijami in evalvacijami. Zanimalo nas je tudi, ali vodene dejavnosti izdelovanja lutk iz naravnih materialov pripomorejo k povečanju prepoznavanja posameznih drevesnih vrst. Pred začetkom dejavnosti in po koncu vseh dejavnosti smo s pomočjo predtesta in potesta preverili njihovo znanje o posameznih drevesnih vrstah in njihovih plodovih, ki smo jih uporabljali za izdelavo lutk.
Ključne besede: lutke, vrste lutk, igra, vrste iger, simbolna igra, otrok, gozd, naravni materiali.
Objavljeno v DKUM: 16.06.2023; Ogledov: 627; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (7,09 MB)

2.
PRISOTNOST OTROKOVE IGRE V MESTNEM IN PODEŽELSKEM VRTCU
Nina Ajlec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Prisotnost otrokove igre v mestnem in podeželskem vrtcu je v teoretičnem delu uvodoma predstavljeno, kaj igra sploh je, nato so predstavljene vrste iger glede na vsebino in socialno udeležbo. Podrobneje je predstavljeno tudi, kako na otrokovo igro vpliva spol otrok, kakšen pomen ima igra za otroka in kakšno vlogo imajo pri tem odrasli, sovrstniki in predmeti. Empirični del diplomske naloge temelji na raziskavi v mestnih in podeželskih vrtcih. Z anketiranjem vzgojiteljic smo zbrali podatke o pogostosti različnih vrst igre v mestnem in podeželskem vrtcu, o pogostosti otrokove igre v naravnem okolju, o oceni otrokove igre nasploh in specifično v zunanjem okolju in o oceni razlik o prisotnosti otrokove igre med dečki in deklicami. Ugotovitve kažejo, da so vse vzgojiteljice tako mestnih kot podeželskih vrtcev mnenja, da je igra pomembna za otrokov razvoj, prav tako pa vse menijo tudi, da je igra v zunanjem okolju za otroka zelo pomembna. Do manjših procentualnih razlik pa prihaja v pogostosti pojavljanja otrokove igre glede na okolje, starost in spol otrok.
Ključne besede: otroška igra, vrste iger, mesto, podeželje, naravno okolje.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2012; Ogledov: 2268; Prenosov: 560
.pdf Celotno besedilo (781,56 KB)

3.
UČENJE SKOZI IGRO NA ZAČETKU ŠOLANJA
Mojca Sotler, 2012, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen diplomske naloge je bil ugotoviti odnos staršev do igre otrok na začetku šolanja. Najprej sem hotela predstaviti pomen igre za otroka na začetku šolanja, saj menim, da je igra prilagojena otrokom. Igra omogoča otroku, da se razvija na vseh področjih. Pomembna je ne glede na to, ali gre za dojenčka, otroka v vrtcu ali šolskega otroka. Otrok se bo preko igre lažje učil, ker je bolj zbran, saj ga igra zanima in pritegne. Učenje skozi igro na začetku šolanja je posebej pomembno, saj se igra uporablja kot način učenja pri pouku. Šestletniki postopoma prehajajo od igranja k delovnim (šolskim) nalogam. Vendar, ker pa je šestletnik postal šolar, je potrebno poiskati tiste aktivnosti, ki bodo otroka zadovoljile. Od šestletnega otroka ne moremo zahtevati dolgotrajnega sedenja v klopi. Na začetku šolanja je igra pomembna za otrokov razvoj in učenje. V igri bo otrok šolar razvijal razne sposobnosti in delovne navade.
Ključne besede: otroška igra, didaktične igre, učenje skozi igro, vrste iger, igra šolskega otroka, šestletni otrok.
Objavljeno v DKUM: 26.03.2012; Ogledov: 5717; Prenosov: 945
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici