| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spoznavanje vremenskih pojavov skozi lutkovno-gledališke dejavnosti : diplomsko delo
Nastja Slemnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Spoznavanje vremenskih pojavov skozi lutkovno-gledališke dejavnosti je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili, kaj je lutka, ter opisali vrste lutk, ki smo jih uporabili v praktičnem delu. Poudarili smo tudi pomen Kurikuluma za vrtec ter opisali možnosti povezovanja lutk z naravo. Opisali smo vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu in gledaliških dejavnostih ter vlogo otroka v lutkovnem procesu. Predstavili smo pomen zgodnjega srečanja z lutko, in sicer pomen lutke pri razvoju otroka, oblikovanju socialnih veščin ter razvoju domišljije, komunikacije in ustvarjalnosti. Na področju narava smo raziskovali vremenske pojave, ki smo jih v teoretičnem delu tudi opisali. Osredotočili smo se na dež, sneg, oblak, točo, mavrico ter veter in jih otrokom v praksi tudi predstavili. V praktičnem delu smo v več pripravah spoznavali vremenske pojave skozi lutkovno-gledališke dejavnosti. Namen projekta je bil, da otroci na zabaven in sodoben način uresničujejo vzgojno-izobraževalne cilje. Projekt smo izvedli v vrtcu pri Osnovni šoli Muta, v skupini otrok, starih od 3 do 5 let. Z različnimi lutkovnimi tehnikami, kot so ročna lutka, mimična lutka, lutka na palici, senčna lutka in ploska lutka, z gledališkimi predstavami in vremensko karto so otroci usvajali pojme vremenskih pojavov in se seznanjali z njihovim nastankom. Projekt smo zaključili s preverjanjem pridobljenega znanja o vremenskih pojavih skozi lutkovno-gledališke dejavnosti.
Ključne besede: lutke, narava, vremenski pojavi, lutkovne predstave, gledališke predstave, predšolski otrok
Objavljeno v DKUM: 23.11.2022; Ogledov: 742; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (5,83 MB)

2.
Plesno ustvarjanje otrok na temo vremenski pojavi : diplomsko delo
Manuela Habjanič, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo ustvarjalne plesne dejavnosti na temo vremenski pojavi. Otroci so spoznavali določene vremenske pojave in jih plesno poustvarili. Želeli smo raziskati, kako bodo spodbude s področja narave vplivale na plesno improvizacijo otrok, njihovo ustvarjanje ter izražanje z gibanjem. Obenem nas je zanimalo, ali bodo spodbude na temo vremenskih pojavov otroke dovolj motivirale za plesno ustvarjanje. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo se poglobili v plesno vzgojo v predšolskem obdobju in pomen ustvarjalnosti pri plesu. Osredotočili smo se na spodbude s področja narave, ki jih lahko uporabimo pri otrokovem plesnem izražanju, ter vlogo vzgojitelja pri tem. V praktičnem delu diplomske naloge smo načrtovali in izvedli osem plesnih dejavnosti na temo štirih različnih vremenskih pojavov. Na podlagi evalvaciji pedagoškega dela smo ugotovili, da so otroci s plesnimi dejavnostmi spoznali vremenske pojave in bili pri plesnem izražanju zelo ustvarjalni. Bogatili so svoj gibalni izraz, se naučili sodelovanja, poslušanja in gibanja ob glasbi, s plesnim izražanjem so se sprostili ter občutili pozitivna čustva.
Ključne besede: plesno ustvarjanje, ustvarjalnost, plesna vzgoja, narava, vremenski pojavi.
Objavljeno v DKUM: 09.09.2022; Ogledov: 684; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

3.
Spoznavanje vremenskih pojavov z didaktično igro v vrtcu
Sanja Vodan, 2021, diplomsko delo

Opis: Pomembno je, da otroke spodbujamo k raziskovanju narave, saj je srečanje z naravo bistvenega pomena za otroke. Dandanes se otroci premalo srečujejo z naravo, vremenskimi pojavi in naravoslovnimi eksperimenti v vrtcu . Namen diplomskega dela je, pripraviti in preizkusiti eksperimente o vremenskih pojavih v vrtcu ter preveriti pridobljeno znanje otrok s pomočjo izdelane didaktične igre. Otroci so tri dni spoznavali pet vremenskih pojav: slano, dež, tornado, mavrico in meglo. Kasneje so preko didaktične igre utrdili znanje. Didaktična igra je bila preizkušena z 20 otroki (12 deklic in 8 dečkov), starih 5 let, ki so igro igrali razdeljeni po skupinah. Pri didaktični igri so bila vprašanja vezana na pogovor in predstavljene eksperimente. Cilje, ki smo si jih zastavili v začetku diplomske naloge, torej da otrok spoznava vremenske pojave, otrok razume nastanek vremenskih pojavov, otrok opisuje vremenske pojave smo uresničili.. Pri opazovanju in sodelovanju otrok smo ugotovili, da so dečki pokazali več zanimanja za vremenske pojave kot deklice. Po izvedbi ocenjujemo, da so izbrani eksperimenti in izdelana didaktična igra ustrezni in primerni za predšolske otroke.
Ključne besede: vremenski pojavi, otrok, didaktična igra, eksperiment
Objavljeno v DKUM: 12.02.2021; Ogledov: 2005; Prenosov: 463
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

4.
EKSTREMNI VREMENSKI POJAVI IN NJIHOVO VKLJUČEVANJE V UČNI PROCES PRI PREDMETU NIT V 5. RAZREDIH OŠ
Danijela Metličar, Saša Stanković, 2012, diplomsko delo

Opis: Vreme je del našega vsakdanjega življenja. Prav zaradi tega se učenci s tem srečujejo vsak dan.
Ključne besede: Vremenski pojavi, razredni pouk, eksperimentalno delo, elementarno naravoslovje.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2012; Ogledov: 3124; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici