SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA VREDNOSTNE ANALIZE NA PRIMERU RAZVOJA NOVEGA IZDELKA EKO-KOŠ
Borut Matko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil in prikazal uporabo metodologije vrednostnega menedžmenta na primeru uporabe razvoja novega izdelka Eko-koš, ki smo ga razvili v okviru projektne naloge. Z uporabo deskriptivnih in analitičnih metod sem ponazoril postopek določanja in dodajanja vrednosti izdelku med fazo razvoja. Pri razvoju izdelka Eko-koš sem bil zadolžen za pripravo vrednostne analize, s katero smo Eko-koš optimizirali konstrukcijsko in stroškovno ter tako pripravili svojstven izdelek, s pomočjo katerega lahko na trgu konkuriramo obstoječim ponudnikom košev.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, menedžment vrednosti, razvoj izdelka, Eko-koš
Objavljeno: 12.01.2012; Ogledov: 1327; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (4,60 MB)

2.
3.
Vrednostni menedžment v proizvodni dejavnosti
Rok Bračič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem podrobneje predstavil vrednostni menedžment v proizvodni dejavnosti. Poudarek je na planu dela in opisu posameznih faz plana dela. Podal sem najpomembnejše tehnike za dosego večje vrednosti proizvoda. Izvedel sem tudi anketo s katero sem dobil vpogled v razširjenost uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih. S tem diplomskim delom sem želel prispevati k boljšemu razumevanju in povečanju interesa uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: ekonomika izdelka, vrednostna analiza, vrednostni inženiring, vrednostni menedžment, analiza funkcij, proizvodna dejavnost
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 812; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

4.
Vrednostni menedžment v storitveni dejavnosti
Jernej Fištravec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem podrobneje predstavil vrednostni menedžment v storitveni dejavnosti. Poudarek je na planu dela in opisu posameznih faz plana dela. Podal sem najpomembnejše tehnike za dosego večje vrednosti proizvoda. Izvedel sem tudi anketo s katero sem dobil vpogled v razširjenost uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih na območju Avstrije. S tem diplomskim delom sem želel prispevati k boljšemu razumevanju in povečanju interesa uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: storitvena dejavnost, vrednostna analiza, vrednostni menedžment, vrednostni inženiring, analiza funkcij.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 807; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
Vrednostna analiza kot integralni del razvoja držala za Smart telefone na kolesih
Marko Mavrič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo prikazali pomen vrednostne analize in vrednostnega inženiringa na primeru razvoja novega izdelka - držala za smart telefone na kolesih. V postopek razvoja izdelka smo vključili tudi potencialne uporabnike, ter na podlagi rezultatov metode QFD in conjoint analize priredili funkcionalnost in s tem dodali k vrednosti končne variante izdelka, ki jo z njim uporabniki prejmejo. Konstrukcijsko najboljši izdelek smo stroškovno optimizirali, ter določili prodajno ceno, za katero mislimo, da je najprimernejša in po kateri bi se novi izdelek prodajal v kar največjem obsegu.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, razvoj izdelkov, conjoint analiza, uvajanje kakovosti in funkcionalnosti, ekonomika izdelka
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 1330; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (18,22 MB)

6.
Dejavniki tveganja pri razvoju novega izdelka
Davor Golec, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje pomen vrednostne analize in menedžmenta vrednosti na primeru razvoja novega izdelka – mizice za na posteljo. Razvoj izdelka je potekal vzporedno z odzivom potencialnih uporabnikov, katerega smo spremljali skozi dva anketna vprašalnika. Sledili smo mnenju trga, ter izdelek zasnovali tako, da bo koristil uporabnikom. Izbrano varianto izdelka smo stroškovno ovrednotili ter preko kalkulacij stroškov na vseh ravneh razvoja določili prodajno ceno.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, razvoj izdelkov, tveganje, ekonomika izdelka
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1056; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici