| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Vrednost blagovne znamke H&M v očeh odjemalcev
Bernarda Rek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje opisala različne opredelitve blagovne znamke in elemente, ki sestavljajo vrednost blagovne znamke. Znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetega, namenjena prepoznavanju izdelka ali storitve enega ali skupine prodajalcev in razlikovanju izdelkov ali storitev od konkurenčnih. Vrednost blagovne znamke sestavljajo zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije v zvezi z znamko in druge vrednosti, kot so patenti, zaščitena znamka in odnosi na prodajni poti. Elementi so med seboj povezani in vplivajo en na drugega. V praktičnem delu pa sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Na začetku diplomskega dela sem si postavila trditve. Potrdila sem lahko le eno trditev od štirih. Predvidevam, da je razlog ta, da je bil vzorec anketiranih majhen ter da sem bila omejena na določeno geografsko področje. Z raziskavo sem ugotovila, da je zavedanje obstoja blagovna znamka H&M zelo visoko. Ker sem delala raziskavo na začetku novega študijskega leta, mi je anketni vprašalnik izpolnilo največ študentov. Cena je še vedno eden izmed pomembnih dejavnikov, na podlagi katerega se odjemalci odločijo za nakup. Kljub temu se večini anketirancev zdi, da je cena glede na raven kakovosti še vedno visoka v prodajalni H&M. Blagovna znamka H&M v današnji zasičenosti z modnimi blagovnimi znamkami pridobiva na vrednosti. Pri ustvarjanju blagovne znamke H&M so pozorni na dogajanje v družbi in na spremembe okrog njih. Njihov glavni cilj je uresničevati slogan »Moda in kakovost za najboljšo ceno«.
Ključne besede: Blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije z znamko, zaščitena znamka, proizvajalci, odjemalci.
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 3571; Prenosov: 698
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

6.
UVAJANJE TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE "ITAK", MOBITEL D.D.
Tanja Ocepek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so prikazane pomembnosti blagovne znamke na splošno in za konkretno podjetje Mobitel d.d., ter njegovo znamko ITAK. Podjetje se je odločilo za uvedbo lastne blagovne znamke, da prepreči odhod določenega segmenta uporabnikov; mladih od 15 do 31 let, da pridobi nove uporabnike, ter si zagotovi trdnejši položaj na trgu. Poleg tega si je podjetje z znamko zagotovilo večjo zvestobo ciljne publike, predvsem pa prepoznavnost pri tem segmentu uporabnikov.
Ključne besede: blagovna znamka, ciljna publika, vrednost blagovne znamke, pozicioniranje, cena, tržno komuniciranje, uvedba nove blagovne znamke
Objavljeno: 27.03.2013; Ogledov: 1138; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

7.
8.
Sprememba dizajna blagovne znamke : diplomsko delo
Romana Bosak, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: izdelki, blagovne znamke, trženje, design, embalaža, vrednost
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1203; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (740,50 KB)

9.
10.
VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE HELIOS DOMŽALE
Špela Železnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Tako odjemalci, kot tudi proizvajalci dajejo blagovni znamki vedno večji pomen. Vrednost blagovne znamke pa se povečuje predvsem v zadnjem desetletju. Vedno večja ponudba na trgu in vedno večje rivalstvo med posameznimi blagovnimi znamkami dajejo odjemalcu širšo in globljo izbiro, prav tako pa je večja ponudba botrovala tudi k navezovanju čustvenega odnosa proizvajalcev z odjemalci. Ravno zaradi tega neka blagovna znamka, ki si jo odjemalec izbere, zanj pomeni veliko korist, hkrati pa izpostavlja njegovo identiteto. V diplomskem delu smo obravnavali vrednost blagovne znamke podjetja Helios Domžale. Vsebina diplomskega dela je razdeljena na dva dela, in sicer prvi del zajema teoretična izhodišča na področju blagovnih znamk,drugi del pa je praktični. V teoretičnem delu smo blagovno znamko opredelili na več načinov, in s tem pokazali raznolikost označevanja blagovnih znamk glede na posamične avtorje. V nadaljevanju pa smo predstavili tudi vrednost blagovne znamke, elemente vrednosti in opisali merjenje vrednosti blagovne znamke. Praktični del zajema raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. V uvodu diplomskega dela smo si zastavili določene predpostavke, katere smo kasneje tudi potrdili.
Ključne besede: blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, elementi vrednosti blagovne znamke, zavedanje blagovne znamke, zvestoba blagovni znamki, asociacije v zvezi z blagovno znamko, proizvajalci, odjemalci
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 1325; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.8 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici