| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
VARNOSTNA POLITIKA INTERNETNEGA POSLOVANJA
Polona Lipovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje prinaša podjetjem in ostalim udeležencem takšnega poslovanja veliko koristi, kot so zniževanje, stroškov nabave, prodaje, trženja, in zniževanje obsega zalog, hitrejše pošiljanje in sprejemanje naročil ter hitrejše odzive trga. E-poslovanje omogoča tudi dostop do globalnega tržišča, večjo konkurenčnost, dodatno možnost oglaševanja. Prednosti, ki so jih deležni potrošniki so več različnih, cenejših storitev, hitrejša odzivnost na potrebe in želje kupca ipd. Vendar pa ima elektronsko poslovanje tudi pomanjkljivosti, te so pomanjkanje dovolj usposobljenega in izobraženega kadra za uvajanje in integracijo e-poslovanja, visoki stroški izobraževanja. Pri potrošnikih so težave, saj so prepričani, da je e-poslovanje drago in tvegano. Problem so tudi pravne pomanjkljivosti, kot so pravna podlaga pogodb itd. Predstavljene so nevarnosti, ki se pojavljajo, če poslujemo elektronsko. Te so kriminal na internetu, pri katerem ljudje vdirajo v računalniške sisteme. Vdore povzročajo skupine ljudi, kot so hekerji, krekerji in frikerji. Ostale nevarnosti internetnega poslovanja so trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, razni vohunski in vsiljivi oglaševalski programi, moteča e-poštna sporočila, zloraba HTTP- piškotkov. Vendar pa se pred nevarnostmi lahko tudi zaščitimo, in sicer z varnostnimi mehanizmi, kot so npr. požarni zid, močna gesla, šifriranje, certifikat, elektronski podpis. Slovenska podjetja vedno več uporabljajo elektronsko poslovanje. Internet uporabljajo na različne načine — od enostavne predstavitve podjetja na spletni strani do postavitve strani, ki podpirajo poslovanje podjetja na internetu. Vendar pa mala in srednje velika podjetja zaostajajo za tovrstnimi podjetji v EU pri e-nakupovanju ter pri e-prodaji, zato pa slovenska podjetja intenzivneje uporabljajo storitve e-uprave.
Ključne besede: Kriminal na internetu, trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, zloraba http-piškotkov, požarni zid, gesla, certifikat, elektronski podpis.
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1870; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (297,95 KB)

9.
RAČUNALNIK Z DISKRETNIMI LOGIČNIMI VRATI
Simon Omahen, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so po kratkem pregledu modela digitalnega računalnika predstavljeni osnovni gradniki računalnika na nivoju logičnih vrat. V jedru naloge je opisana izgradnja prototipnega računalnika, pri čemer so uporabljeni prav takšni diskretni nizkonivojski logični gradniki. Na računalniku teče tudi ena izmed možnih osnovnih programskih oprem, operacijski sistem Pico]OS. Izdelani računalnik je namenjen za vizualni prikaz zgradbe in arhitekture računalnika, ki je na tiskanih vezjih lepo vidna.
Ključne besede: digitalni računalnik, logična vrata, tiskano vezje, osnovna programska oprema.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1455; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (12,98 MB)

10.
PROIZVODNO PODJETJE IN UČINEK STANDARDA ISO 9001
Boštjan Knehtl, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je dandanes ključnega pomena za uspeh podjetij, kajti le kakovostni izdelki oziroma storitve lahko do popolnosti izpolnijo pričakovanja in potrebe odjemalcev. Zato se podjetja odločajo za vpeljavo sistemov kakovosti. V Sloveniji je eden najbolj razširjenih ISO standard 9001. Standard sam po sebi ne zagotavlja kakovostnih izdelkov oziroma storitev, ampak zagotavlja standardizirane procese poslovanja. Procesi pa slonijo na kakovostni izvedbi po strogih zahtevah standarda in na nenehnem izboljševanju. Tako so ob doslednem izvajanju sistema tudi izdelki kakovostni in vedno boljši. Standard ISO je zasnovan na načelih (predstavljenih v nalogi), katerih upoštevanje organizacijam omogoča izboljšanje poslovanja. V diplomski nalogi sem izbral podjetje AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo stavbnega pohištva. Podjetje je pred trinajstimi leti vpeljalo ISO standard in posluje po smernicah omenjenega standarda in zato je kakovost že dolgo ključna sestavina poslovanja, kar dokazuje vzpostavljen in dobro voden sistem obvladovanja kakovosti poslovanja po standardih ISO 9001. Sistem zajema celotno podjetje, veliko vlogo ima v oddelku proizvodnje, kjer je vzpostavitev sistema izboljšala sledljivost materialov in polizdelkov, zmanjšali so se stroški zaradi slabe kakovosti, izboljšali so se pogoji dela, povečali sta se učinkovitost, zadovoljstvo zaposlenih in kupcev, saj so kupci tisti ki vrednotijo celovito kakovost in celovito realizacijo naročila s tem, da so z naročenim izdelkom zadovoljni in da ustreza ne samo tehničnim ampak tudi njihovim kriterijem. Glavne prednosti uvedbe sistema kakovosti so predvsem preglednejša organiziranost poslovanja, preglednost poslovnih procesov, dokumentiranost postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi, izboljšanje notranje komunikacije ter tudi večja kakovost storitev in proizvodov, zadovoljstvo odjemalcev ter lažji dostop do globalnega tržišča. Vendar standardizacija poslovanja podjetja sama ne more zagotoviti dolgoročne konkurenčne prednosti. Podjetja si jo lahko zagotovijo predvsem z inovativnostjo in nenehnim iskanjem ter izkoriščanjem poslovnih priložnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti, kakovost, ISO standard 9001, izdelki oziroma storitve, AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., osredotočenost na odjemalce, nenehno izboljševanje, procesi oziroma procesni pristop, zadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 2875; Prenosov: 465
.pdf Celotno besedilo (10,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici