| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 98
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
Vesna Lipovčić, 2009, diplomsko delo

Opis: Trg kinematografov v Sloveniji doživlja zadnjih nekaj let pomembne spremembe. Gradnja multipleksov je pomenila velik prelom v navadah obiskovanja kinematografov, drugačen način preživljanja prostega časa in višjo vrednost storitve za obiskovalce. Razvoj tehnologije je povzročil nastanek posredne konkurence, ki nudi danes možnost ogleda filmov preko interneta, avdiovizualnih medijev in televizije. Na tako konkurenčnem trgu imajo možnost preživeti samo tisti, ki dovolj dobro poznajo trg in svoje konkurente. Z namenom analize konkurence na trgu kinematografov v Sloveniji, sem v teoretičnem delu diplomske naloge povzela teoretična spoznanja domačih in tujih avtorjev, v empiričnem delu pa opravila analizo sekundarnih virov in izvedla anketiranje na temo zadovoljstva s ponudbo v multikinu Planet Tuš in v Kolosej v Mariboru, da bi ugotovila, kaj so ključne prednosti in slabosti dveh največjih ponudnikov kinematografske dejavnosti v Sloveniji. Po mnenju vprašanih vpliva na obisk kinematografov izbor filmov, kvaliteta zvoka in slike v dvorani ter kvaliteta sedežev v dvorani. Oba kinematografa sta pri ocenjevanju teh dejavnikov prejela visoke ocene. Rezultati ankete so pokazali, da anketiranci v povprečju več obiskujejo in so tudi bolj zadovoljni s ponudbo multikina Planet Tuš, saj ponuja poleg osnovnih pričakovanj obiskovalcev ob obisku kina tudi večjo izbiro dodatne ponudbe zabave, udobnejše sedeže v dvoranah in prijetno vzdušje. Kolosej je prejel nižje ocene zaradi majhnega števila obiskovalcev in dogajanja v samem centru ter zaradi problematike parkiranja. Vpliv konkurence ima blagodejen učinek na ponudbo, cene in tudi na potrošnike. Ponudniki se morajo trudili zadovoljiti potrebe in želje kupcev oz. uporabnikov in jim skušati ponuditi več kot konkurenčna podjetja. To pa je možno doseči le s stalno in natančno analizo konkurence.
Ključne besede: konkurenca, konkurent, analiza konkurence, tržna moč, kinematograf, Planet Tuš, Kolosej, anketni vprašalnik
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2992; Prenosov: 681
.pdf Celotno besedilo (587,60 KB)

2.
Organizacija in delovanje Prevajalskega centra za organe Evropske unije
Jasmina Antonijević, 2009, diplomsko delo

Opis: Prevajalski center za organe Evropske unije je bil ustanovljen leta 1994 z namenom zagotavljanja prevajalskih storitev, potrebnih za delovanje specializiranih in decentraliziranih agencij Evropske unije. Glede na raznolika področja dela njihovih strank zaposleni prevajajo širok spekter področij: od ksenofobije, zaščite intelektualne lastnine, okoljskih vprašanj, varnosti živil, poklicnega izpopolnjevanja do varovanja civilnega letalstva. Prevajajo znanstvena poročila, pravne dokumente in občasno tudi besedila, kot je meni delovnega kosila. Cilj moje diplomske naloge je predstavitev delovanja in organizacije Prevajalskega centra za organe Evropske unije. Predstavila bom namen nastanka Prevajalskega centra kot decentralizirane agencije Evropske unije, ki so bili ustanovljeni zato, da 40 decentraliziranih agencij in uradov EU ne potrebujejo lastnih prevajalskih služb. Vodja slovenskega oddelka ter vodja slovanske in grške jezikovne skupine iz Prevajalskega centra sta mi pomagala pri formalni odobritvi vprašalnika in njegovi distribuciji. S skrbno izbranimi vprašanji sem skušala predstaviti vse plati dela prevajalcev v tej instituciji. Tako pridobljene podatke sem nato statistično obdelala, analizirala ter predstavila v obliki rezultatov.
Ključne besede: Prevajalski center za organe EU, prevajalske storitve, zaposlovanje v institucijah EU, prevajanje za institucije EU, vprašalnik za prevajalce na Prevajalskem centru za organe EU.
Objavljeno: 29.08.2009; Ogledov: 2164; Prenosov: 154 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (491,74 KB)

3.
RAZISKAVA KONKURENCE PODJETJA MIEL D.O.O.
Nina Jeram, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskava konkurence podjetja Miel d.o.o. Tema diplomskega dela sodi na področje strateškega marketinga. Diplomska naloga je razdeljena na pet poglavji. V uvodnem delu sem opredelila področje in problem, ki ga bom raziskala, namen, cilje in osnovne trditve raziskave. Navedla sem še predpostavke, omejitve raziskave in metode, ki sem jih pri raziskovanju uporabila. V drugem poglavju sem podala osnovna spoznanja na področju strateškega managementa in strateškega marketinškega managementa in podala ustrezne analitične postopke za izvedbo strateške analize konkurence. V tretjem poglavju sem se osredotočila na analizo konkurence. V četrtem poglavju sem predstavila podjetje Miel d.o.o., njegovo zgodovino, trenutno stanje in pričakovanja v prihodnosti, ter na kratko predstavila tudi podjetje Omron na Japonskem. Zadnje, peto poglavje je namenjeno raziskavi konkurence podjetja Miel d.o.o., ki sem jo izvedla z anketnim vprašalnikom. Z raziskavo sem želela ugotoviti prednosti in slabosti podjetja Miel d.o.o. v primerjavi z njegovim najmočnejšim konkurentom na slovenskem trgu. V tem poglavju sem tudi podala rezultate ankete, ki sem jo izvajala v podjetjih, ki so odjemalci podjetja Miel d.o.o. in hkrati odjemalci podjetja Siemens Slovenija.
Ključne besede: Strateški marketing, strateška analiza, analiza konkurence, konkurenti, raziskava konkurence, anketni vprašalnik, podjetje Miel d.o.o.
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 3419; Prenosov: 660
.pdf Celotno besedilo (447,84 KB)

4.
PRESOJA ORGANIZIRANOSTI NOTRANJIH KONTROL V PODJETJU MARIBORSKA LIVARNA MARIBOR D.D.
Mateja Rebernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava teoretični in praktični vidik sistema notranjih kontrol. Praktični vidik notranjih kontrol smo prikazali na primeru podjetja Mariborske livarne Maribor in sicer s poudarkom notranjih kontrol, na osnovnih sredstvih in materialu. Poznamo veliko definicij notranjih kontrol. Notranje kontrole so kompleksen, skrbno premišljen način delovanja. Podjetje jih uvede z namenom, da se zagotovi zaščita sredstev in nemoten način poslovanja. Za podjetje je pomembno, da posveča pozornost petim glavnim komponentam notranjih kontrol. To so: kontrolno okolje, ocenitev tveganja, kontrolne aktivnosti, informacije in komunikacija ter nadzor. V diplomskem delu smo s pomočjo diagrama poteka prikazali, kako delujejo notranje kontrole pri nabavi OS in materiala. S pomočjo vprašalnika, ki smo ga sestavili za vodjo računovodstva in zunanje revizorje, smo poskusili oceniti delovanje notranjih kontrol v MLM. Spoznali smo, da je sistem notranjih kontrol v MLM ustrezno razvit. Strokovni zaposlenci v računovodstvu skrbijo, z nenehnim izobraževanjem in dopolnjevanjem svojega znanja, za učinkovito delovanje notranjih kontrol. Izboljšave so v vsakem podjetju vedno dobrodošle, tako velja tudi za Mariborsko livarno Maribor d.d.
Ključne besede: Ključne besede: notranje kontrole, knjigovodenje, osnovna sredstva, material, diagram poteka, vprašalnik notranjih kontrol.
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 2699; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (517,02 KB)

5.
STRESNI DEJAVNIKI NA DELOVNEM MESTU KRUPJEJA
Edo Muminovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Krupjeji, zaposleni v igralnicah Korona, Park, Perla in Mond družbe Skupina Hit doživljajo svoja delovna mesta ter iz njih izhajajoce delovne obremenitve kot zmerno do zelo stresne. Med zelo stresne faktorje sodijo delovna obremenjenost, delovni pogoji, sporazumevanje s sodelavci, nadrejenimi in gosti, vedenjski vzorci gostov, dodatna izobraževanja, mentalne sposobnosti, placa, delovni cas, kolicina prostega casa in psihofizicne težave. Med nestresogene dejavnike se uvršcajo obvladovanje in uporaba tujih jezikov, obvladovanje in realizacija pravil iger na sreco, zahteva po motoricnih sposobnostih ter zahteva po zunanji urejenosti in uglajenem vedenju. Vsled tega so na podrocju stresne preventive potrebne dokaj številne izboljšave in izpopolnitve, ki bi med zaposlenimi kratko- oz. dolgorocno odpravljale stres, s tem pa dvigovale veselje do dela ter delovno moralo in uspešnost.
Ključne besede: delovni stres, zunanji stresorji, notranji stresorji, mehanizem stresne reakcije, izgorevanje na delovnem mestu, antistresne sprostitvene tehnike, skupina Hit, igralnice Korona, Park, Perla, Mond, igralništvo, preprecevanje stresnih dejavnikov, anketni vprašalnik, vrednostne lestvice
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2516; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (581,77 KB)

6.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2732; Prenosov: 566
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

7.
DRUŽBA ZAPRTIH IN DRUŽBENO VZDUŠJE V NJEJ
Tomaž Dobnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Družba na storilce kaznivih dejanj, čim so za zapahi, hitro pozabi. Tudi tisti, ki so v času svojih dejanj izgledali, kot da so stopili iz samega pekla, hitro postanejo včerajšnja novica ali še bolj žalostno, dobijo mesto na kakšni kratki majici. Toda zapor ni Had, skozi katerega bi tekla reka pozabe, ampak je ponavadi le začasna postaja za večino obsojencev. Le-ti se na specifično situacijo prilagodijo v skladu s svojimi osebnostnimi lastnostmi in sebi lastnim vedenjem. Toda skoraj vsakega od njih zaobjamejo (ali vsaj oplazijo) lovke nove družbe, družbe, ki se ustvari izza zidov zapora — tj. družbe zaprtih. Pričujoče delo se ukvarja s pregledom nekaterih temeljnih kriminoloških študij s področja družbe zaprtih ter njeno kratko analizo. Analiza je sestavljena iz dveh segmentov, ki sta soodvisna in primerljiva z zgradbo, v kateri ta družba funkcionira. Trhli temelji zgradbe so lahko v viharnih razmerah (npr. potresu) razlog, da se zapor poruši. Prav tako so lahko slabi temelji (in posledično slabo vzdušje) razlog, da v družbi zaprtih poči. Prvi segment analize družbe zaprtih je tako posvečen temeljem te družbe (nastanku, funkciji, problemom, strukturi), katerih posledica je drugi segment, tj. družbeno vzdušje, ki se seveda razlikuje od zavoda do zavoda. Tako kot mora gradbenik precizno načrtovati gradnjo zgradbe, mora tudi osebje zapora in stroka načrtovati upravljanje z njim in družbo, ki živi v njem. Koliko si lahko pri tem pomaga s kriminološkimi študijami in poznavanjem družbe zaprtih, se sprašujem v tem delu. V diplomskem delu je analiziran tudi vprašalnik družbenega vzdušja med zaprtimi osebami, izveden v Zavodu za prestajanje kazni zapora Maribor, ki kaže na primerljivost vzdušja s tistim v Zavodu za prestajanje kazni zapora Dob ter kratko razmišljanje o večni dilemi sodobne penologije, ki ostaja zvesta svojemu nazivu. Prav ta dilema oz. namen zaporne kazni predstavlja streho zgoraj omenjene zgradbe, ki pa ima lahko precej različno kritino (od prevzgoje do povsem neprepustnega, strogega nadzorstva).
Ključne besede: - družba zaprtih, - specifični sistem, - nastanek, - funkcija, - problemi, - struktura, - družbeno vzdušje, - vprašalnik, - dilema.
Objavljeno: 25.11.2010; Ogledov: 1754; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (598,13 KB)

8.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA KUPCEV V PODJETJU POLYCOM
Natalija Dolinar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili analizo zadovoljstva kupca v podjetju Polycom, naših poslovnih strank, v nalogi bomo zajeli samo naše največje kupce in predstavili njihovo zadovoljstvo v obliki analize z grafi. Ker pa se trenutno v podjetju uporablja vprašalnik, ki v 21. stoletju še vedno potuje z navadno pisemsko ovojnico, bomo hkratno z analizo zadovoljstva kupcev uvedli še nov način pošiljanja vprašalnika in sicer po elektronski pošti. Nastal je namreč problem, da anketni vprašalnik ni prispel v prave roke, bodisi je bil založen s strani kupca ali pa ga je založil kdo drug. S tem pričakujemo večji odziv kupca pri katerem bodo rezultati analize realnejši.
Ključne besede: Zadovoljstvo Kupci Pričakovanja Zaupanje Vprašalnik
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2339; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (498,35 KB)

9.
ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE MED ZAPOSLENIMI V DOMOVIH ZA OSTARELE
Tadej Šajn, 2010, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi, razdeljeni na teoretični in raziskovalni del, sem najprej definiral pojme organizacijske kulture, organizacijskega vzdušja in njegovih dimenzij ter zadovoljstva pri delu. Podrobno sem opisal Dom upokojencev Kranj in Dom starejših občanov Ilirska Bistrica, ki sta sodelovala pri raziskavi organizacijskega vzdušja med zaposlenimi v domovih za ostarele. V raziskovalnem delu sem na podlagi vprašalnika izmeril organizacijsko vzdušje med zaposlenimi v teh dveh domovih za ostarele. Na podlagi rezultatov sem opravil primerjalno analizo med domovoma. Zanimalo me je predvsem, ali prihaja med domovoma do bistvenih razlik pri meritvah organizacijskega vzdušja in kaj na to vpliva. Analiza testa hipotez je pokazala, da razlike med zavodoma obstajajo, vendar te niso povsod bistvene. Rezultati so na splošno boljši v Domu starejših občanov Ilirska Bistrica v primerjavi z Domom upokojencev Kranj. Bistvene razlike vzdušja sem ugotavljal na podlagi petih hipotez. Ugotovil sem, da obstajajo pomembne razlike med domovoma glede pripadnosti zaposlenih zavodu, zadovoljstva zaposlenih s strokovnim usposabljanjem in izobraževanjem zaposlenih ter pomembne razlike pri komuniciranju in informiranju zaposlenih. Bistvenih razlik med domovoma glede notranjih odnosov in organiziranosti zaposlenih pa ni. Šesto hipotezo, ki govori, da je največji motivacijski dejavnik med zaposlenimi v obeh domovih plačilo za opravljeno delo, zavrnemo. Največji motivacijski dejavnik med zaposlenimi v obeh domovih je namreč stalnost zaposlitve. Po mojem mnenju lahko vzroke, ki vplivajo na bistvene razlike rezultatov, iščemo v okolju, kjer se domova nahajata, med zaposlenimi in tudi pri njihovih varovancih. Pri trditvah, kjer so rezultati primerljivi med obema domovoma, se pokažejo značilnosti organizacijskega vzdušja, ki so po mojem mnenju enake vsem domovom za ostarele v Sloveniji. Sicer pa je organizacijsko vzdušje v obeh obravnavanih domovih dobro. S takšnim ali podobnim vsakoletnim izvajanjem merjenja organizacijskega vzdušja bi se lahko v obravnavanih organizacijah naredilo primerjavo rezultatov glede na predhodna obdobja, na podlagi rezultatov načrtovalo spremembe poslovanja, lažje ugotavljalo mnenje zaposlenih o poslovanju itd. Na dolgi rok je to zagotovo ključ do uspeha.
Ključne besede: Organizacijsko vzdušje, Vprašalnik, Dom za ostarele, Primerjalna analiza, Rezultat
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2953; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
SAMOPODOBA PREDSEDNIKOV UPRAV
Maja Sodja, 2010, diplomsko delo

Opis: V zadnjih desetletjih se poslovno okolje sooča z vse večjimi, hitrejšimi in vseobsegajočimi spremembami. V času zaznamovanem s spremembami in izzivi se v človeku vedno pojavi želja po odkrivanju novih, boljših poti. Tako ne preseneča naraščajoče zanimanje raziskovalcev za podjetniško vedenje v samem vrhu organizacij. Predmet preučevanja diplomskega dela in raziskave so predsedniki uprav slovenskih podjetij, ki so po ugotovitvah mnogih raziskovalcev v današnjem orkanu vse hitrejših sprememb eden od ključnih elementov uspešnosti podjetja. Z diplomskim delom želimo na podlagi boljšega poznavanja najboljših managerjev v sedanjosti nakazati, kakšen splošni odnos do samega sebe (podoba o samem sebi) je uspešna v poslovnem okolju prihodnosti. V raziskovalni okvir je vključenih pet predsednikov uprav, njihovi nadrejeni - predsedniki nadzornih svetov, predsednikom uprav enakovredni sodelavci — člani uprave in predsednikom uprav podrejeni — predstavniki za stike z javnostmi. Kriterij izbora respondentov predstavljajo najvidnejša podjetja slovenskega gospodarstva. Z respondenti smo izvedli strukturirane globinske intervjuje. Intervjuvanci so z ocenami 1, 2, 4 in 5 ocenjevali 57 trditev glede na to, ali se s trditvijo o samem sebi oziroma o predsedniku uprave strinjajo ali ne. Ugotovili smo, da imajo predsedniki uprav dobro samopodobo in da se ta od zunanje podobe pomembno ne razlikuje. Velikih razlik med ocenjevanjem trditev ni zaslediti, razen pri dveh trditvah: »V poslu rad tvega/m.« in Rad se šali/m na svoj račun.« Pri slednjih predsedniki uprav sebe ocenijo drugače kot njihovi nadrejeni, enakovredni in podrejeni sodelavci.
Ključne besede: - samopodoba - predsednik uprave - kreativnost - vodenje - vprašalnik o samopodobi
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1665; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (473,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici