| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Sara Gangl, 2019, diplomsko delo

Opis: Naraščajoča popularnost družbenih omrežij in s tem pojav spletnih vplivnežev sta popolnoma spremenila način kako potrošniki odkrivajo, doživljajo in kupujejo izdelke ter storitve. Ne želijo več agresivnih in vsiljivih oglasov, temveč si želijo slišati kakšno izkušnjo imajo z izdelkom ali storitvijo običajni ljudje. Ravno zato se po nasvete danes vse pogosteje obrnejo na spletne vplivneže, ki so zaradi svoje strasti do nekega področja pričeli snemati videe, fotografije in pisati prispevke ter te deliti na družbenih omrežjih. Tako so si čez čas vzpostavili bazo ljudi, ki jim sledi in zaradi svoje pristnosti, domačnosti ter kredibilnosti zaupa. Posledično so tudi podjetja prepoznala pomen in vpliv teh oseb ter začela z njimi sodelovati. Diplomski projekt obravnava trenutno zelo aktualen trend na področju marketinga, vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev. Posluževanje vplivnostnega marketinga smo analizirali skozi pregled digitalnih vsebin šestih podjetij iz treh panog. S tem namenom smo v teoretičnem delu najprej opredelili pojem in nato v empiričnem delu prek analize profilov izbranih podjetij na družbenih omrežjih Instagram in Facebook analizirali uporabo vplivnostnega marketinga v praksi ter s pomočjo vprašalnika pridobili mnenja slovenskih podjetij o vplivnostnem marketingu na družbenih omrežjih ter njegovi uporabi.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, digitalni marketing, vplivnostni marketing, družbena omrežja, spletni vplivnež
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 289; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (735,39 KB)

2.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga
Tina Strmčnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja, oglaševanje v vsebinah spletnih vplivnežev (t.i. blogerjev, youtuberjev, vlogerjev) ali vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga v Sloveniji smo preučevali skozi analizo vsebin petih najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev. Predvsem smo želeli preveriti, kako učinkovita je slovenska zakonodaja pri urejanju tega področja in v kolikšni meri so slovenski spletni vplivneži pri oglaševanju podjetij v svojih vsebinah transparenti. S tem namenom smo v teoretičnem delu pripravili pregled vseh obstoječih zakonodajnih regulativ in nato v empiričnem delu skladnost vsebin izbranih spletnih vplivnežev z zakonodajnimi določili tudi preverili v praksi. Z rezultati analize smo potrdili, da slovenska zakonodaja področja vplivnostnega marketinga ne regulira dovolj učinkovito, kar ima za posledico, da slovenski spletni vplivneži v svojih vsebinah niso povsem transparentni in se potrošniki (v našem primeru sledilci) srečujejo s primeri prikritega oglaševanja.
Ključne besede: spletni vplivnež, vplivnostni marketing, vplivnostni marketing v Sloveniji, zakonodajna ureditev vplivnostnega marketinga, transparentnost vplivnostnega marketinga, oglaševanje podjetij v vsebinah spletnih vplivnežev
Objavljeno: 21.06.2018; Ogledov: 642; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici