1.
VPLIV INTERNETNEGA OGLAŠEVANJA PODJETIJ NA NAKUPNO VEDENJE KONČNIH POTROŠNIKOVDavid Brodar, 2011, diplomsko delo
Opis: Splošno znano je, da je internet medij, ki vsak dan pridobiva nove uporabnike in se širi hitreje kot vsi dosedanji mediji. Internet je orodje, ki nam pomaga pri vsakdanjih opravilih v službi, šoli oziroma je pripomoček za kratkočasenje in zabavo. Za dosego poslovnih ciljev pa je treba poznati ta nova orodja in jih izkoristiti.
Raziskati potrošnikovo mnenje, stališča in odločitve v zvezi z nakupom in oglaševanjem na internetu je zelo pomembno za podjetja. Le tako lahko podjetja pridejo do informacij, povezanih z njihovo spletno stranjo oziroma izdelki ali storitvami, ki jih ponujajo.
V diplomski nalogi smo obravnavali/raziskovali problem internetnega oglaševanja podjetij in njegov vpliv na nakupno vedenje končnih porabnikov.
Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični del, v katerem smo raziskali in opisali teorijo trženja, marketinškega spleta, oglaševanja in promocije na internetu, nakupnega vedenja končnih porabnikov, trženja s pomočjo spletnih iskalnikov v Sloveniji, ustvarjanja prepričljivih oglasov in dejavnike, ki vplivajo na povečanje prodaje po internetu. Ter na praktični del, v katerem smo uporabili anketni vprašalnik, na katerega je odgovorilo 80 oseb. Analizo rezultatov smo tudi grafično prikazali jih opisali in razložili. V sklepnem delu diplomske naloge pa podajamo ugotovitve in mnenja za izboljšanje oziroma povečanje prodaje po internetu.
Ključne besede: internet, nakupno vedenje končnih porabnikov, vpliv internetnega oglaševanja, anketni vprašalnik
Objavljeno v DKUM: 10.11.2011; Ogledov: 2385; Prenosov: 284
Celotno besedilo (798,58 KB)