SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 199
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Vpliv angleščine na slovenske bloge
Klavdija Krempl, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti vpliv angleščine na slovenske bloge; in sicer na katerih jezikovnih ravneh in kako se le-ta v njih kaže. V ta namen sem izvedla raziskavo, v kateri sem pregledala skoraj 100 naključno izbranih slovenskih blogov. S pomočjo analize blogov kot dokumentov sem izpisovala primere s področja besedišča in skladnje. Le-te sem nato s pomočjo deskriptivno-kavzalne metode razvrstila v različne kategorije. Ugotovila sem, da se vpliv angleščine na slovenskih blogih kaže predvsem na področju besedišča (različne ravni adaptacije prevzetih besed in sleng); določen vpliv se kaže tudi na področju skladnje (odvečna raba svojilnih zaimkov, raba samostalnikov v vlogi levih prilastkov pred samostalniškimi odnosnicami, kjer bi načeloma v slovenščini pričakovali pridevnik ali kakšno drugo konstrukcijo, raba lastnih imen/imen znamk v vlogi levih prilastkov, dobeseden prevod kalkov). Vpliv angleščine na slovenske bloge se kaže tudi v delni rabi angleščine v imenih kategorij in blogerjev ter naslovih blogov in vnosov. Vzroke za tovrsten vpliv angleščine lahko iščemo v naslednjih dejstvih: (1) angleščina je glavno sporazumevalno sredstvo na svetovnem spletu; kot tako omogoča večjo prepoznavnost, morda celo priljubljenost na spletu (2) angleščina se velikokrat dojema kot jezik, ki je bolj prestižen, sofisticiran, moderen od jezika, v katerega smo se rodili
Ključne besede: blog, bloger, bloganje, blogosfera, vpliv angleščine na slovenščino, besedišče, skladnja
Objavljeno: 06.06.2009; Ogledov: 3175; Prenosov: 266
.pdf Polno besedilo (1,13 MB)

10.
VPLIV ZAPOSLENIH NA KAKOVOST OPRAVLJENIH STORITEV V PODJETJU BIJOL D.O.O.
Matevž Bijol, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje, ki smo ga zajeli v diplomskem delu, ga raziskali ter na primeru konkretnega podjetja in zaposlenih analizirali, je postreglo z zanimivimi rezultati. Obravnavano področje je vsekakor zelo aktualno in zadeva vsako podjetje na globalnem trgu predvsem v času krize, pri kateri je in bo potrebno vse resurse znotraj podjetja maksimalno angažirati ter pri zaposlenih izkoristiti vse potenciale, ki jih kot posamezniki imajo in jih mogoče zaradi različnih vplivov ne morejo oz. nočejo maksimalno izkoristiti. Filozofija dela ter razmišljanje posameznika sta odvisni tako od zunanjih vplivov, predvsem pa od vplivov, ki se dogajajo znotraj podjetja. Tu mislimo na medsebojne odnose, na delovno vzdušje ter nenazadnje tudi na motiviranost za delo, na katero pa zopet vpliva ogromno dejavnikov. V februarju smo v podjetju Bijol d. o. o. izvajali anketo o vplivu zaposlenih na kakovost opravljenih storitev. Anketa je bila razdeljena med vse zaposlene in tudi med najtesnejše zunanje sodelavce. Bistvo raziskave je bilo osredotočeno predvsem na mnenje zaposlenih o tem, kako se počutijo v podjetju, kakšen neposredni vpliv imajo, v kolikšni meri se trudijo pri zagotavljanju ustrezne kakovosti, ali se zavedajo pomena kakovosti za ugled in ekonomsko uspešnost podjetja ... V uvodnem delu diplomskega dela so navedene določene predpostavke, ki smo jih dobili iz obstoječega stanja. Teoretične osnove diplomskega dela pa povzemajo filozofijo managementa celovite kakovosti ter moč participativega managementa na posameznika. Namen diplomskega dela je opozoriti na pomembnost vsakega posameznika oz. človeškega vira za organizacijo, ki želi v svoji zasnovi dobro delovati in dosegati velike ekonomske uspehe. Cilj raziskave je bil na konkretnem podjetju analizirati oz. pridobiti mnenje zaposlenih o tem, kakšen vpliv imajo pri delu v podjetju Bijol d. o. o.. Bistveni pomen pri celotni analizi ima podatek, da kar 40 % anketiranih meni, da imajo velik oz. zelo velik vpliv na poslovanje podjetja, prav tako jih 52 % meni, da imajo srednje velik vpliv. Menimo, da podjetje v veliki meri upošteva mnenje in delo zaposlenih, kar se nam zdi ključnega pomena še posebej v času slabih gospodarskih razmer. Po rezultatih sodeč je eden od ključnih problemov neustrezna komunikacija in slabo zaupanje med posameznimi oddelki.
Ključne besede: -management celovite kakovosti (TQM) -zagotavljanje kakovosti -kakovost storitev -zadovoljstvo zaposlenih -vpliv zaposlenih
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2219; Prenosov: 454
.pdf Polno besedilo (2,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici