| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Subvencioniranje šolskih vozovnic za dijake in študente v železniškem prometu : diplomsko delo
Dževahira Antić, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se omejili predvsem na problematiko šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu, saj menimo, da večina dijakov in študentov ne ve, kakšne popuste in ugodnosti lahko koristijo v ţelezniškem prometu. S pričetkom šolskega pouka je potrebno poskrbeti tudi za prevoz od kraja bivanja do kraja šolanja. Za vse tiste, ki ne stanujejo v dijaških ali študentskih domovih, pomeni to vsakodnevni prevoz od doma do kraja, kjer je šola in nazaj. Prevoz z vlakom je v tem primeru zelo dobra izbira, saj Slovenske ţeleznice d.o.o., kot nacionalni ţelezniški prevoznik, ţe tradicionalno nudijo moţnost cenejšega prevoza z vlakom. Da bi se izognili vsakodnevnim nakupom ter prihranili na času posameznika, je najboljša izbira vsekakor nakup šolske abonentske vozovnice za dijake, vajence in študente, ki jih prodajajo na ţelezniških potniških blagajnah od 20. avgusta dalje za posamezno šolsko leto. Upravičenci, kot npr. dijaki, vajenci in študentje višjih šol zaprosijo za subvencijo k ceni mesečne vozovnice, ki jo je vpeljal pravilnik o subvencioniranju mesečnih vozovnic. Namen diplomske naloge je predstaviti rešitev za prodajo šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu in s tem posledično pridobiti še več potnikov, ki bi lahko potovali ceneje in ugodneje v notranjem prometu.
Ključne besede: dijaki, študentje, šolske vozovnice, železniški promet, subvencioniranje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1958; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

5.
Načrtovanje in uvajanje elektronskih kartic in vozovnic v potniškem prometu na slovenskih železnicah
Marinka Avgustinović, 2017, diplomsko delo

Opis: Podjetja dan danes, da preživijo na trgu so prisiljene k uvajanju novih proizvodov oz. storitev ter se prilagajati dinamičnemu toku sprememb. S tem si povečajo konkurenčnost podjetja z drugimi podjetji, večji dobiček, več zanimanja je s strani povpraševanja, itd. Če pa se podjetje ne odloči za uvajanje inovacij, pa je posledično čez čas obsojeno na propad. V diplomskem seminarju smo opisali družbo Slovenske Železnice, d. o. o., in smo želeli z raziskavo predstaviti, kako so se spoprijeli z uvajanjem inovacije. Z uvedbo elektronskega odčitavanja vozovnic in uporabo drugih elektronskih kartic, v odvisni družbi od Slovenskih Železnic d.o.o. Potniški promet d.o.o. Kakšne spremembe so morali uvesti tudi znotraj družbe glede na inovacijo. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo izvedli empirično raziskavo (anketo) s katero smo o samih spremembah in uporabi inovacij povprašali zaposlene in analizirali rezultate. Opravili pa smo tudi en kratek intervju z enim od zaposlenih. Pridobljene rezultate z anketo smo primerjali z rezultati v letnem poročilu in primerjali in analizirali razlike in odstopanja.
Ključne besede: uvedba inovacij, dinamičen tok sprememb, opis družbe Slovenske Železnice d.o.o., elektronske kartice, vozovnice, Potniški promet d.o.o.
Objavljeno: 18.05.2017; Ogledov: 307; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (991,81 KB)

6.
Sistem prodaje vozovnic na slovenskih železnicah
Suzana Pejič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem konkurenčnem okolju se pritisk, ki ga čutijo vsa podjetja, da zadržijo svoje stranke (potnike) in pridobijo nove, neprestano veča. Ker zahteve strank seveda tudi postopoma naraščajo, morajo podjetja za ohranitev oziroma povečanje svojih tržnih deležev uskladiti strategije in se preusmeriti k osredotočenosti na stranke in njihove potrebe. Da bi postali konkurenčni in zadovoljili svoje kupce oziroma uporabnike storitev, je popestritev ponudbe ena temeljnih nalog uspešne prodaje. Za vožnjo z vlakom oz. s katerim koli javnim potniškim prometom, je potrebno imeti vozovnico, katere nakup mora biti čim bolj enostaven. Ugotavljamo, da je trenutni sistem prodaje vozovnic na Slovenskih železnicah potrebno nujno dopolniti z uvedbo sodobne elektronske prodaje vozovnic. Verjamemo namreč, da bi bila elektronska prodaja vozovnic na Slovenskih železnicah zelo pozitivna rešitev, tako za domače potnike kot tudi tujce, ki so takšne prodaje že vajeni.
Ključne besede: Slovenske železnice, potniški promet, vozovnice, elektronska prodaja vozovnic, kartomat
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 79; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici