SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
TEHNOLOGIJA IZVEDBE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE NA AC SLIVNICA - DRAŽENCI, SKLP C
Rudi Trauner, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tehnologijo izgradnje voziščne konstrukcije. Predstavljena je zgodovina izgradnje in struktura voziščne konstrukcije. Poudarek je na praktičnem primeru izgradnje voziščne konstrukcije na avtocestnem programu. Na podlagi pridobljenih izkušenj s tehnologijo je izdelana vrednostna analiza. Delo zaključuje opisana problematika posameznih faz izgradnje.
Ključne besede: gradbeništvo, avtocesta, ustroj ceste, tehnologija izgradnje, voziščna konstrukcija, kontrola kakovosti, vrednostna analiza
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2499; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (10,33 MB)

3.
NAČRTOVANJE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE Z UPOŠTEVANJEM TRAJNIH DEFORMACIJ V NEVEZANI NOSILNI PLASTI
Jernej Dolinšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja splošen opis voziščne konstrukcije, sledi dimenzioniranje voziščne konstrukcije z uporabo tehničnih specifikacij za javne ceste ter izračun napetostno deformacijskega stanja v nevezani nosilni plasti. Izračun napetosti in deformacij izvedemo po metodi končnih elementov z uporabo geotehničnega programa Plaxis. Dobljene rezultate analiziramo in jih primerjamo z izmerjenimi rezultati na terenu. V drugem delu diplomske naloge so na praktičnem primeru uporabe murskih prodov prikazani rezultati laboratorijskih preiskav različnih mešanic murskega proda in s pomočjo matematičnih metod izračunane napetosti in deformacije. Rezultati pokažejo, da se z uporabo drobljenih prodov trajne deformacije v nevezani nosilni plasti bistveno zmanjšajo.
Ključne besede: voziščna konstrukcija, nevezana nosilna plast, prometna obremenitev, program Plaxis, dinamična obremenitev, tehnične specifikacije, trajne deformacije, napetostno stanje, metoda končnih elementov
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 2050; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

4.
PREDLOG REKONSTRUKCIJE CESTNEGA ODSEKA GLEDE NA PREDVIDENE SANACIJSKE UKREPE POSAMEZNIH HOMOGENIH PODODSEKOV
Miha Kalan, 2011, diplomsko delo

Opis: Rekonstruiranje, saniranje oz. na splošno povedano, vzdrževanje cestnega omrežja, postaja iz leta v leto pomembnejša dejavnost sodobnih evropskih držav. Le z zagotavljanjem tekočega oz. nemotenega pretoka prometa namreč lahko izboljšujemo povezanost med posameznimi državami ter mesti znotraj njih. S tem posledično skrbimo za večjo mobilnost in fleksibilnost prebivalstva ter pospešujemo makro – ekonomski razvoj mest in držav. Vzdrževanje cestnega omrežja ni zgolj "šablonsko" ter že vnaprej dolgoročno začrtano sistematično dejanje. Tako se v raznovrstnih študijah pojavljajo najrazličnejši metadološki pristopi, za katere velja skupna točka - kako najbolej optimizirati način vzdrževanja cestnega omrežja. Eden izmed možnih načinov vzdrževanja je predstavljen v diplomski nalogi. V skladu z navedenim so v diplomskem delu predstavljeni vzroki za nastanek poškodb, opisani ukrepi za saniranje, predstavljene osnove za določitev sanacijskih ukrepov ter tudi podan opis posameznega sanacijskega ukrepa. Na koncu je dodan primer oz. postavljena metadologija načrtovanja sanacije cestnega odseka, ki temelji na predlogu sanacije posameznega homogenega pododseka.
Ključne besede: cesta, voziščna konstrukcija, vzdrževanje, odsek, pododsek, dimenzioniranje, rekonstrukcija, saniranje
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 1290; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (31,98 MB)

5.
ALTERNATIVNA ZASNOVA VIADUKTA BABINA RIJEKA NA AC BUDIMPEŠTA - OSIJEK - SARAJEVO - PLOČE Z ENOVITO VOZIŠČNO KONSTRUKCIJO
Metka Skok, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazana sodobna zasnova konstruiranja premostitvenih objektov. Obsega arhitekturno, konstrukcijsko in primerjalno analizo dveh variant viadukta Babina Rijeka. Tehnologija prosto konzolne gradnje je bila optimalna izbira za premoščanje doline in potoka Babina Rijeka, zato je nisem spreminjala. Dejansko zasnovan viadukt je objekt z dvema ločenima voziščnima konstrukcijama in dvojnimi stebri. Namen diplomskega dela je predstavitev boljše alternative že zasnovanemu objektu, zato sem kot alternativo izbrala objekt z enovito voziščno konstrukcijo in enojnimi stebri. Premostitveni objekti z enovito voziščno konstrukcijo, po kateri poteka promet v obeh smereh, se zaradi togih predpisov v našem prostoru še niso uveljavili. Prihaja pa čas, ko bodo ti objekti postali nekaj običajnega in dvomi o njihovi pristnosti bodo izginili.
Ključne besede: gradbeništvo, viadukt, prosto konzolna gradnja, betonska konstrukcija, enovita voziščna konstrukcija
Objavljeno: 19.03.2012; Ogledov: 1447; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (13,86 MB)

6.
MODELI MEHKE LOGIKE IN NEVRONSKE MREŽE ZA ANALIZO GEOTEHNIČNIH KONSTRUKCIJ
Primož Jelušič, 2013, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji smo razvili nove modele za analizo voziščne konstrukcije, podporne konstrukcije in podzemne konstrukcije. Modele smo izdelali z adaptivnimi nevronskimi mrežami in mehkim identifikacijskim sistemom (adaptive network based fuzzy inference system, ANFIS). ANFIS metoda v splošnem omogoča izdelavo geotehničnih modelov, ki imajo večjo sposobnost napovedi kot konvencionalne analitične metode. ANFIS modele smo izdelali na podlagi geomehanskih računskih modelov in optimizacijskih modelov. Optimizacijske modele smo izdelali z nelinearnim programiranjem (nonlinear programming, NLP). Natančnost napovedi modelov je odvisna od nelinearnosti obravnavanega problema. Ugotovili smo, da je v ANFIS modelih bistvenega pomena razvrstitev nevronov. Za ta namen smo razvili ANFIS modele z različno topologijo nevronov in uporabili tisto, ki je imela najmanjšo odstopanje glede na množico testnih podatkov. V doktorski disertaciji razviti ANFIS modeli voziščne konstrukcije omogočajo napovedovanje horizontalne specifične deformacije na dnu asfaltne plasti in vertikalne specifične deformacije na podlagi. Razviti modeli za podporno konstrukcijo s pasivnimi sidri omogočajo napovedovanje faktorja varnosti in optimalnega naklona pasivnih sider. Dobljeni ANFIS modeli za podzemne konstrukcije omogočajo napovedovanje optimalnih izdelavnih stroškov podzemnega skladišča plina in optimalne zasnove kaverne.
Ključne besede: ANFIS, NLP, voziščna konstrukcija, podporna konstrukcija s pasivnimi sidri, podzemno skladišče plina
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1203; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (5,50 MB)

7.
VRSTE IN NAČINI VGRAJEVANJA ASFALTNIH ZMESI
Štefan Rajnar, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavano področje prometnic, natančneje izvajanja zgornjega ustroja cest (voziščnih konstrukcij). Je eden izmed najpomembnejših elementov vsake ceste. Od načrtovanja, gradnje in vzdrževanja voziščnih konstrukcij je odvisna trajnost ceste, prav tako pa tudi racionalnost njene izvedbe in stroški za uporabnike ter upravljavce cest. Osnovni namen diplomskega dela je predstavitev postopkov in procedur vgrajevanja asfaltnih plasti v voziščnih konstrukcijah. Cilj diplomskega dela je predstavitev različnih vrst asfaltnih zmesi (glede na namen njihove uporabe), potrebne laboratorijske in terenske raziskave, ki so nujno potrebne za kvalitetno in trajnostno izvedbo vsake voziščne konstrukcije. Poseben poudarek je namenjen načinom vgrajevanja asfaltnih zmesi. Kljub dolgoletnim delovnim izkušnjam s poudarkom na cestogradnji še dandanes opažamo, da v določenih delovnih okoljih prihaja do napak pri vgradnji asfaltnih zmesi. Z namenom izboljšanja obstoječih načinov in postopkov so podani tudi praktični predlogi za izboljšanje obstoječih postopkov oz. procedur.
Ključne besede: cesta, voziščna konstrukcija, asfaltna zmes, bitumen, agregat
Objavljeno: 14.09.2015; Ogledov: 487; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (18,88 MB)

8.
PROJEKTNA DOKUMENTACIJA ZA REKONSTRUKCIJO MALOPROMETNIH CEST - PRIMER CESTE V KOPRIVNICI
Mateja Poldrugač, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na projektno dokumentacijo, ki je potrebna za izvedbo rekonstrukcije maloprometnih cest. V uvodnem delu je razložen pojem maloprometne ceste, pojasnjene so njihove osnovne značilnosti in lastnosti ter posebnosti, ki maloprometne ceste ločijo od drugih vrst cest. V drugem delu magistrskega dela je predstavljen in izveden primer projektne dokumentacije za rekonstrukcijo maloprometne ceste v Koprivnici. Zaradi velikih poškodb na asfaltiranem delu ceste in težko omogočenem prometu na neasfaltiranem delu ceste je namen magistrskega dela narediti projektno dokumentacijo za rekonstrukcijo (asfaltiranje) tega dela ceste. Na ta način je možno zagotoviti normalno odvijanje prometa na obravnavani prometnici.
Ključne besede: maloprometne ceste, projektna dokumentacija, rekonstrukcija cest, voziščna konstrukcija, poškodbe
Objavljeno: 02.11.2015; Ogledov: 436; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

9.
DOLOČITEV BREZDIMENZIJSKEGA FAKTORJA ZA DIMENZIONIRANJE ARMIRANE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE PO TSC
Mitja Picej, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavlja določitev brezdimenzijskih faktorjev armiranja voziščnih konstrukcij z geomrežo s pomočjo dveh ločenih metod za dimenzioniranje asfaltiranih in neasfaltiranih voziščnih konstrukcij, ojačanih z geomrežo. Predstavljena je metoda dimenzioniranja voziščnih konstrukcij po TSC in način, kako bi lahko pripadajoč brezdimenzijski faktor armiranja vključili v postopek dimenzioniranja po TSC. Opisani so postopki za pridobitev ključnih parametrov, ki so potrebni pri dimenzioniranju voziščnih konstrukcij.
Ključne besede: gradbeništvo, voziščna konstrukcija, dimenzioniranje, brezdimenzijski faktor, armiranje, geomreža, nevezana nosilna plast, metode, TSC
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 386; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

10.
REKONSTRUKCIJA MALOPROMETNE CESTE - PRIMER CESTE V OROSLAVJU
Mateja Ladišić, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je analiziran postopek rekonstrukcije maloprometnih cest. Maloprometne ceste predstavljajo večino cestnega omrežja določene države, zaradi svojega obsega so postopki njihovega načrtovanja, gradnje in vzdrževanja pogosto poenostavljeni in so marsikdaj - predvsem, kar se tiče vzdrževanja - le-ti neustrezni oz. ne dosegajo željenih kvalitet. V sklopu magistrskega dela so analizirane kategorije maloprometnih cest, njihove osnovne značilnosti ter lastnosti. Opredeljeno je področje poškodb vozišč maloprometnih cest z oceno stanja ter analizirani postopki vzdrževanja in dimenzioniranja voziščnih konstrukcij maloprometnih cest. Opravljena je primerjava postopkov dimenzioniranja voziščnih konstrukcij maloprometnih cest na osnovi slovenskih tehničnih specifikacij ter hrvaške norme. V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča aplicirana na konkreten primer predloga rekonstrukcije maloprometne ceste. Sam predlog je izdelana v dveh variantah, opravljena je tudi njihova medsebojna primerjava z ugotovljenimi prednostmi in slabosti posamezne variante.
Ključne besede: maloprometna cesta, voziščna konstrukcija, poškodbe, dimenzioniranje, rekonstrukcija ceste, vzdrževanje, odvodnjavanje, projekt
Objavljeno: 03.01.2017; Ogledov: 436; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (10,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici