| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spremembe načina štetja volilnih rokov
Gregor Sankovič, 2015, diplomsko delo

Opis: Državna volilna komisija je postopoma krajšala roke v volilnih rokovnikih, čeprav se zakon, ki roke določa, ni spremenil. Za dan je skrajšala vse roke, ki se štejejo nazaj. Skrajšan je bil rok za volivce, ki so želeli glasovati na volišču dostopnem za invalide; za volivce, ki so oskrbovanci domov za starejše, volivce, ki so na zdravljenju v bolnišnicah in želijo glasovati po pošti in za volivce, ki so na dan glasovanja v tujini in želijo glasovati po pošti ali na diplomatsko konzularnem predstavništvu. Diplomska naloga zagovarja tezo, da so bili roki skrajšani arbitrarno, da se sedaj štejejo drugače, kot je uveljavljeno v pravni praksi, da je bila sprememba rokov nezakonita in da je bila s tem mnogim kršena volilna pravica kot temeljna človekova pravica. Diplomska naloga uvodoma kratko oriše več vrst rokov, predstavi in opredeli pa se tudi do možnosti, ki jih ima na voljo volivec, ki mu je bila volilna pravica kršena.
Ključne besede: volivci, volitve, volilno pravo, roki, volilni rokovniki
Objavljeno v DKUM: 19.10.2015; Ogledov: 993; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (600,43 KB)

2.
POLITIČNI MARKETING IN NJEGOVA VLOGA NA LOKALNIH VOLITVAH
Petra Dobar, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj oziroma namen raziskave je bil ugotoviti, kako pomemben je sam politični marketing na lokalni ravni in njegov vpliv na izid volitev, in posledično, koliko ga kandidati uporabljajo. Dobiti smo želeli smernice, ki odražajo uspešno kampanjo, in odkriti, kdaj smo s samo volilno kampanjo lahko zadovoljni. Predmet raziskovanja je bila študija primerov oziroma primerjava dveh zaporednih volilnih kampanj določene stranke in njenega županskega kandidata na lokalni ravni, ki pa sta ob končanih volitvah prinesli različen rezultat. Da bi lažje izvedli študijo primerov, sem najprej opredelila teoretične osnove političnega marketinga, strategije kampanje in marketinško pripravo kampanje. V praktičnem delu diplomske naloge sem uporabila kombinacije internih raziskav; uporabila sem metodo zbiranja sekundarnih podatkov in obdelovanje podatkov iz preteklosti, ki so bili podani v določenih oblikah. Pregledala sem zakonodajo in ustrezno strokovno gradivo na temo političnega marketinga, političnega komuniciranja, izvedbe volilne kampanje, pretekle interne analize volilnih kampanj in same organizacije kampanj. Poleg metode zbiranja sekundarnih podatkov pa sem uporabila tudi metodo primarnih podatkov, do katerih sem prišla z opazovanjem in izpraševanjem ljudi, ki so bili v obe kampanji vključeni, z razgovorom z obema županskima kandidatoma ter z razgovori z vodji volilnih štabov za interesantne volilne kampanje. Raziskava je pokazala, da je politični marketing vedno bolj navzoč tudi na lokalni ravni. Uporaba komunikacijskih orodij prinaša večjo prepoznavnost ter ustvarja imidž kandidata in stranke. V volilni kampanji je, poleg dobro zastavljene strategije in določanja taktik, najbolj pomemben izbor pravega kandidata, saj se volivci na lokalni ravni odločajo predvsem na podlagi osebnih prepričanj in simpatij do kadidata. Z raziskavo smo ugotovili tudi, da se volivci vse bolj nagibajo k neodvisnim kandidatom in listam, kar lahko pripišemo zasičenosti volivcev s politiko, vplivu krize oziroma želji po spremembah. V ospredje prihajajo posamezniki, stranke pa so potisnjene v ozadje. Zato se je v prihodnje treba držati vodila, da je volilno kampanjo treba graditi na posameznikih.
Ključne besede: Politični marketing, lokalne volitve, kandidat, volivci.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2012; Ogledov: 2634; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici