| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
BREZIZGUBNO STISKANJE VOKSELSKIH MODELOV S ŠTIRIŠKIMI IN OSMIŠKIMI DREVESI
Matej Skrbiš, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo raziskali zgradbo vokselskih modelov. To znanje smo nato uporabili za izdelavo aplikacije, ki uporablja štiriška in osmiška drevesa za stiskanje teh modelov. Preverili smo tudi vpliv Grayeve transformacije in spremembe barvnega prostora v YUV na nivo stiskanja. Obe transformaciji smo nato podrobno opisali, prav tako pa tudi postopka stiskanja s štiriškimi in osmiškimi drevesi. Ključni element diplomske naloge je bil preverjanje delovanja in učinkovitosti opisanih algoritmov.
Ključne besede: voksel, štiriško drevo, osmiško drevo, stiskanje podatkov, Grayeva koda, Huffmanovo kodiranje
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 1560; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
VOLUMETRIČNO KIPARJENJE
Marko Kramer, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo pregledali trenutno stanje na področju volumetričnega kiparjenja. Razložili smo kaj so vokselski podatki in kako jih lahko predstavimo v pomnilniku. Pogledali smo tudi področje upodabljanja vokselskih podatkov in na kratko predstavili nekaj najpopularnejših tehnik upodabljanja, nato pa predstavili dve profesionalni aplikaciji za ustvarjanje vokselskih modelov. Izdelali smo eksperimentalni program za volumetrično upodabljanje, imenovan Sculpit, kjer smo preizkusili nekaj uveljavljenih in nekaj svojih konceptov predstavitve v pomnilniku, upodabljanja in urejanja vokselskih podatkov. Na koncu pa smo podali sklepe in zaključke, do katerih smo prišli med izdelavo diplomskega dela.
Ključne besede: Volumetrično kiparjenje, voksel, volumetrični model, upodabljanje vokslov, geometrijsko modeliranje
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 1261; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

4.
Globalna osvetlitev z vokselskim sledenjem stožcu
Michael Črnčec, 2017, diplomsko delo

Opis: Globalna osvetlitev v računalniški grafiki igra zelo pomembno vlogo pri realizmu upodobljenih slik. Računsko je zelo zahtevna, vendar si želimo globalno osvetlitev v aplikacijah, kot so simulacije in računalniške igre, doseči v realnem času. V tem diplomskem delu si bomo ogledali algoritem vokselskega sledenja stožcu. Ta doseže interaktivno globalno osvetlitev z aproksimiranjem vpadnih svetlobnih žarkov s pomočjo stožcev in z aproksimiranjem scene s pomočjo hierarhične strukture vokslov. Najprej opišemo, kako algoritem v osnovi deluje. Nato predstavimo eno od možnih implementacij algoritma in na koncu prikažemo rezultate naše implementacije.
Ključne besede: globalna osvetlitev, voksel, sledenje stožcu, GPE, OpenGL
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 538; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (4,49 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici