SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 33
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Kristina Hrvatin, 2009, diplomsko delo

Opis: Raziskava je pokazala, da so veščine dobre komunikacije in ustrezno znanje o obvladovanju konfliktov zelo pomembna lastnost managerja. Ugotovili smo, da organizacije, ki imajo managerje z dobro razvitimi omenjenimi lastnostmi, premorejo bolj zadovoljne zaposlene in boljšo delovno klimo kakor tiste, ki nimajo managerjev s temi lastnostmi. Ugotovili smo tudi, da je kljub mnogim raziskavam s področja obvladovanja konfliktov, teorijo v praksi zelo težko udejanjiti. Vendar je skrb za urejanje tega področja zelo pomembna za rast in obstoj organizacije. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni v povprečju nezadovoljni s komunikacijo na delovnem mestu in hkrati tudi z odnosom vodje do obvladovanja konfliktov. Najpomembnejša ugotovitev je nedvomno ta, da je dobra komunikacija temelj za učinkovito reševanje konfliktnih situacij, pozitivna posledica obojega pa je dobra delovna klima in uspešnejše delovanje organizacije. Podali smo tudi predloge za vse štiri organizacije, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z opravljeno raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: komunikacija, metakomunikacija, konflikt, obvladovanje konflikta, reševanje konflikta, vloga vodje v konfliktu
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2227; Prenosov: 317
.pdf Celotno besedilo (440,36 KB)

2.
KONFLIKTI V PODJETJU BOXMARK LEATHER D.O.O. IN NJIHOVO REŠEVANJE
Urška Metličar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je raziskano, kako konflikti vplivajo na delo in odnos med sodelavci ter vodjo v podjetju BoxMark Leather d.o.o., na oddelku odpreme. Iz literature različnih avtorjev o konfliktih in vplivu konfliktov na odnos do dela in sodelavcev je bila pregledana in podrobno proučena snov o konfliktih in njihovem reševanju. Uporabljeni so bili anketni vprašalniki za oddelek odpreme oz. izvoza v podjetju BoxMark Leather d.o.o. iz Kidričevega. Anketirancev je bilo 47. Ker je delo, ki ga opravljajo moji anketiranci v tem podjetju, zelo razgibano in morajo, glede na funkcijo dela, biti zelo prilagodljivi, hitri in natančni, je konflikt na tem oddelku redni spremljevalec odnosov. Konflikt nastane zaradi nasprotujočih si želja, vrednot in cilja ter interesov. Podatki teh anketnih vprašalnikov, ki so bili analizirani, so mi pomagali pri raziskovanju odnosa med sodelavci in njihovo vodjo ter konfliktov in reševanja le-teh na oddelku odpreme.
Ključne besede: • Konflikt; • odnos do dela; • odnos do vodje; • odnos vodje do nastalih konfliktov.
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 4655; Prenosov: 495
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
RAČUNOVODSKA POROČILA KOT PODPORA VODJEM POSLOVNIH PROGRAMOV V PODJETJU X
Metka Podbregar, 2009, diplomsko delo

Opis: V vsaki organizaciji mora pri zbiranju informacij računovodja delovati kot selektor, tako da v poročilu navede samo pomembne informacije in izpusti tiste, ki niso nujne. Izbira informacij mora biti skladna z zahtevami uporabnikov. Pomembne informacije so tiste, katerih posledica so ukrepi oz. so koristne za nameravane ukrepe, saj si z njimi olajšamo pot do zaželenega cilja ali ga celo dosežemo. Zbiranje pomembnih informacij je bistvo poslovodnega računovodstva. Če informacija za tistega, ki jo potrebuje, ni pomembna, potem ni vredna. To je pomembno poudariti, ker je poslovodno računovodstvo tesno povezano z vsemi poslovnimi ravnmi odločanja. Oblikuje namreč informacije za vse ravni odločanja in zato mora poslovodno računovodstvo dobro poznati delovanje podjetja, njegov poslovni proces, ravni odločanja, odgovornost za odločanje in drugo.
Ključne besede: vodje poslovnih programov, računovodska poročila, računovodske informacije, decentralizirana organizacija, mesta odgovornosti
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 1222; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (375,86 KB)

4.
VPLIV OSEBNOSTI NA STILE VODENJA
Petra Vučak, 2009, diplomsko delo

Opis: Nekatere naše vrline krasijo zlate lastnosti, druge pa kvarijo sivi odtenki. Če bi ljudje razumeli in spoznali svojo osebnost, ter osebnostne tipe drugih ljudi, bi se problemi pri komunikaciji občutno zmanjšali. Takrat bi namreč lažje uvideli, zakaj je nekdo reagiral na način, kot je ali zakaj je nekdo dejal to, kar je. Smisel tega je, da spoznamo svoje dobre lastnosti, ki jih lahko še bolj razvijemo, slabe pa poskušamo nadzorovati in tako zmanjšati njihov vpliv. Iskanje uspešnih in učinkovitih stilov vodenja je že od nekdaj pomemben del proučevanja procesa vodenja. Prepričanj o obstoju najboljšega stila vodenja, ki bi bil uspešen in učinkovit v vseh situacijah, je danes veliko. Vendar danes, ko se situacije nenehno spreminjajo, sploh v trajanju gospodarske krize, pa takšno vodenje ne pride več v poštev. Tako lahko rečemo, da je nepravilno tisto vodenje, ko se isti stil vodenja uporablja in ponavlja v vsaki situaciji, do vsakega posameznika in ob vsakem času. Na izbiro stila vodenja pa vplivajo tudi osebnostne lastnosti vodje. Osebnostne lastnosti vodje definirajo obnašanje vodje, ki je lahko ekstravertirano oziroma introvertirano, odločno, vestno in odgovorno, samozavestno, zaupljivo, kako se vodja obnaša v odnosih z drugimi ljudmi, kako sprejema in opravlja svoje delovne naloge. Vendar moramo tukaj omeniti, da se osebnostne lastnosti lahko spremenijo in se, odvisno od volje in želje posameznika, lahko razvijajo bolj v pozitivno ali v negativno smer. Nesporno ima osebnost vodje velik vpliv na izbiro stila vodenja, ob tem pa ne smemo zanemariti tudi drugih pomembnih vplivnih dejavnikov, kot so: situacija, v kateri se vodja, zaposleni ali organizacija nahaja, vplivi okolja in kultura organizacije, osebnost zaposlenih, zastavljeni cilji, itd.
Ključne besede: Osebnost, osebnostne lastnosti, tipi osebnosti, temperament, dimenzije osebnosti, vodenje, vodja, osebnostne lastnosti vodje, stili vodenja.
Objavljeno: 07.12.2009; Ogledov: 3351; Prenosov: 1146
.pdf Celotno besedilo (486,63 KB)

5.
FAKTORJI USPEŠNOSTI DELA MEDICINSKIH SESTER
Jožica Rešetič, 2009, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga skuša odgovoriti na vprašanja, kakšno je pravilno in priporočljivo vodenje v zdravstveni negi, kakšnega vodjo potrebujemo na tem področju, kakšne osebnostne lastnosti naj ima sodoben vodja in kako vodenje vpliva na razvoj in delovanje stroke. V teoretičnem delu so predstavljene osebnostne lastnosti vodje — medicinske sestre in njihov vpliv na vodenje v zdravstveni negi. Prikazan je zgodovinski in sodobni razvoj zdravstvene nege ter ostalih poklicev v zdravstvu. V nadaljevanju je predstavljena organizacija na splošno in njena struktura. Sledi podrobna obdelava in predstavitev neprofitne organizacije. Naslednji sklop teoretičnega dela zajema vodenje na splošno in menedžment v zdravstveni negi ter dosežke in dejanske potrebe po dvigu nivoja kakovosti v zdravstveni negi. Predstavljena je medicinska sestra v vlogi vodje, njene osebnostne lastnosti in stili vodenja, ki so trenutno v opravljanju zdravstvene nege. Rezultati raziskave so pokazali, čeprav ne docela izrazito, da lahko faktorji učinkovitosti vplivajo na učinkovitost posamezne vodje. Menimo, da še tako visoka vrednost določenega faktorja (ali faktorjev) ne more nadomestiti prenizke vrednosti enega samega od preostalih faktorjev. V skladu s povedanim se ni mogoče strinjati z nekaterimi avtorji, ki razlagajo uspešnost vodij kot zmnožek dveh faktorjev: usposobljenosti in motivacije za vodstveno delo (po tej teoriji lahko posameznik pomanjkljivo usposobljenost nadomesti z večjo motiviranostjo). Modeli vodenja, kakor tudi zakonske spremembe, sami po sebi ne morejo voditi ljudi. Vodijo lahko samo močne vodilne osebnosti, sposobni ljudje, ki bodo oblikovali time, angažirali znanje, motivirali ljudi in ustvarjali klimo za demokratizacijo odnosov. Velikokrat se namreč poraja vprašanje, kakšno organizacijo in vodenje potrebujemo v 21. stoletju na področju zdravstvene nege.
Ključne besede: organizacija zdravstvene nege, medicinske sestre, kakovost, vodenje, osebnostne lastnosti vodje, stili vodenja
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 3146; Prenosov: 713
.pdf Celotno besedilo (1005,14 KB)

6.
VPLIV UPOŠTEVANJA BONTONA NA UGLED VODJE
Atena Kričej, 2010, diplomsko delo

Opis: Kadar vozimo avto, moramo upoštevati prometne predpise in dogovorjene znake, drugače bi nastali splošna zmeda in škoda. Podobno morajo zaposleni v delovnem okolju upoštevati mnoga napisana in nenapisana pravila. Med vsakdanjim poslovanjem se srečujemo z desetinami takih pravil, ki se jih največkrat niti ne zavedamo več, še posebej, če so postala sestavni del našega družbenega življenja. Skozi svoje obnašanje predstavljamo samega sebe in v poslovnem svetu je toliko bolj pomembno, da naredimo dober vtis in da se vedemo po pričakovanih »pravilih«.
Ključne besede: Bonton, Ugled vodje, Spoštovanje
Objavljeno: 22.11.2010; Ogledov: 1383; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

7.
8.
Stili vodenja v logističnem oddelku avtomobilske industrije : diplomsko delo
Marjan Hren, 2010, diplomsko delo

Opis: Temeljni elementi vodenja, ki kažejo na določen vodjev stil, so sestavni del dinamike, ki poteka organizaciji. Naloga predstavlja v sklopu temeljnih postavk predstavlja ključne sestavine ter procese vodenja. Različni stili vodenja imajo svoje začetke v teh procesih, ki so se oblikovali skozi zgodovino managementa in raziskav, ki so potekale z namenom iskanja primernega načina vodenja, ki bi privedel do ustreznih rezultatov. Skozi teoretične pristope in študije so se oblikovali različni modeli vodenja, ki se kažejo tako v načinu kakor tudi v usmerjenosti vodij na naloge oziroma na ljudi. Naloga predstavlja teoretske osnove ter raziskuje pomembne lastnosti vodij, ki se odražajo v njihovem delovanju in izbiri stila vodenja. Na teh temeljih smo izvedli anketo med vodji in podrejenimi v avtomobilski industriji, da bi opredelili vzorce stilov, ki jih uporabljajo pri vodenju. Analiza je zasnovana na primerjavi odgovorov na podobna vprašanja, ki smo jih zastavili obema skupinama anketirancev, da bi pokazali na morebitni prevladujoči stil.
Ključne besede: stili vodenja, vodje, avtomobilska industrija
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 1731; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (555,81 KB)

9.
Lastnosti in značilnosti dobrega vodje v zdravstveni negi
Gorazd Laznik, 2011, diplomsko delo

Opis: Teoretično izhodišče: Dober vodja se zaveda pomena vodenja in tega, da mora veščine dobrega vodenja ves čas razvijati kot odgovor na hitro spreminjajoči se sodobni svet. Na vseh področjih velja, da so odnosi pri delu, zadovoljstvo zaposlenih, njihov položaj in počutje, odvisni od vodje. Prav zato je nujno zbiranje povratnih informacij, pohval, graj in pričakovanj zaposlenih, da bi se ustvarilo takšno vzdušje, ki bi ustrezalo večini. Namen: Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri je prevladujoči stil vodenja v zdravstveni negi, v čem se pogled na vodenje med podrejenim in vodjo razlikuje in v čem si je enak, kako na način vodenja vodij vpliva delovna organizacija ter katere metode oziroma prijeme vodje uporabljajo kot motivacijo podrejenih za doseganje zastavljenih ciljev. Metoda: Osnovna uporabljena metoda je bila splošna raziskovalna metoda spoznavnega procesa, razširjena z metodo iskanja ustrezne literature in anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 10 vodij in 77 podrejenih v negovalnih timih Splošne bolnišnice Novo mesto. Rezultati: Podatki, ki smo jih pridobili z raziskavo, kažejo, da vodje in podrejeni na lastnosti dobrega vodje gledajo zelo podobno: vodja mora biti pošten, organiziran, odločen in odgovoren; duhovitost in dominantnost pa sta manj pomembni, a ne nepomembni lastnosti. Podrejeni si želijo participativno-demokratsko vodenje, ki si ga vodje sicer pripisujejo, medtem ko podrejeni njihovo vodenje opisujejo kot avtokratsko-demokratično. Pozitivno klimo, reševanje konfliktov in nagrajevanje v smislu pohval in priznanj podrejeni smatrajo kot pomembno motivacijo pri delu. Oboji pa tudi menijo, da ima na vodje prevelik vpliv organizacija in njeno vodstvo oziroma sam sistem dela v javnem sektorju. Sklep: Vodje in podrejeni imajo zelo podoben oziroma skoraj identičen pogled na lastnosti dobrega vodje. Podrejeni v Splošni bolnišnici Novo mesto želijo participativno-demokratskega vodjo. Pozitivno klimo in reševanje konfliktov uvrščajo visoko na lestvici motivacije pri samem delu tako vodje kot podrejeni. Oboji pa menijo, da ima na vodje in njihov način vodenja prevelik vpliv organizacija oziroma njeno vodstvo.
Ključne besede: zdravstvena nega, lastnosti vodje, stili vodenja, motivacija, Splošna bolnišnica Novo mesto.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 3242; Prenosov: 536
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

10.
MOTIVACIJA NEGOVALNEGA OSEBJA V PSIHIATRIČNI KLINIKI LJUBLJANA
Irena Us, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi v Psihiatrični kliniki Ljubljana v Enoti intenzivne psihoterapije (EIPT). Želeli smo ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na motivacijo in zadovoljstvo pri delu zaposlenih. Raziskovali smo, kakšen odnos imajo zaposleni s sodelavci, horizontalno in vertikalno, v kakšnih delovnih razmerah delajo, kako so zadovoljni z napredovanjem, samostojnostjo na delovnem mestu, osebnim dohodkom in izobraževanjem ter kako so zaposleni motivirani. S pomočjo vprašalnika, ki smo ga skonstruirali in aplicirali med zaposlene v EIPT, smo potrdili vseh pet postavljenih hipotez. Ugotovili smo, da je višina plače najvišji motivacijski dejavnik za zaposlene, da so dobri medsebojni odnosi zaposlenih ključnega pomena za motivacijo pri delu, da je zaposlenim v času recesije pomemben motivacijski dejavnik občutek varnosti in da so zaposleni v povprečju zadovoljni s svojim neposrednim vodjem. Rezultati so pokazali, da diplomirane zdravstvenike/diplomirane medicinske sestre pri delu nematerialni motivatorji motivirajo bolj kot zdravstvene tehnike/srednje medicinske sestre. Na podlagi rezultatov raziskave in teoretičnih konceptov so bile ob koncu diplomske naloge sklenjene ugotovitve o motiviranosti in nagrajevanju zaposlenih. Predlaganih je bilo tudi nekaj predlogov za izboljšanje motiviranosti ter sistema nagrajevanja zaposlenih v Psihiatrični kliniki Ljubljana v EIPT.
Ključne besede: motivacija zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, motivacijske teorije, kvalitete vodje, Psihiatrična klinika Ljubljana Polje
Objavljeno: 14.07.2011; Ogledov: 1594; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici