| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšava procesa produkcije TV oglasa : diplomsko delo univerzitetnega študija
Katja Funkl, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: projekt, vodja projekta, produkcija TV oglasov
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1969; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (386,77 KB)

2.
NALOGE VODJE GRADBENEGA PROJEKTA V PROCESU PRIPRAVE IN IZVEDBE GRADBENIH PROJEKTOV
Svetlana Vogrinec, 2011, diplomsko delo

Opis: Povzetek V diplomskem delu so opisane naloge vodje gradbenega projekta v procesu priprave in izvedbe gradbenih projektov. Graditev objektov je kompleksni proces, pri katerem gre za obsežna dela, ki zahtevajo usklajevanje velikega števila zakonsko opredeljenih aktivnosti in sodelovanje širokega spektra strok. Vse aktivnosti graditve objektov morajo biti med seboj usklajene in natančno določene, zato se za čas trajanja gradbenega projekta odredi centralna odgovornost za projekt vodji gradbenega projekta, ki opravlja skupek vodstvenih nalog pri reševanju organizacijskih vprašanj za uspešno izvajanje in dosego zastavljenih ciljev gradbenega projekta. Vodja gradbenega projekta deluje v celotnem procesu priprave in izvedbe gradbenih projektov, torej v fazah zasnove, projektiranja, neposredne priprave na gradnjo in pri sami gradnji objekta. Njegova temeljna naloga je, da poskrbi za pravočasno in kvalitetno izdelavo vsake od aktivnosti, ki tvorijo strukturo gradbenih projektov. Za to pa je potrebno zelo dobro poznavanje aktivnosti vseh faz graditve objektov in prav opisovanju teh vsebin je posvečen osrednji del diplomske naloge.
Ključne besede: projekt, gradbeni projekt, faze gradbenega projekta, cilji projekta, projektni management, vodja gradbenega projekta
Objavljeno: 25.08.2011; Ogledov: 2685; Prenosov: 440
.pdf Celotno besedilo (990,66 KB)

3.
VLOGA VODJE GRADBENEGA PROJEKTA V POSAMEZNIH FAZAH PROCESA GRADITVE
Peter Jugovic, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo prikazuje potek gradbenega projekta po fazah in vlogo vodje projekta v vseh fazah procesa gradbenega projekta. Obravnava in opisuje naloge, ki jih vodja projekta opravlja in v kateri fazi procesa graditve gradbenega objekta opravlja določene funkcije. Prikazuje kako z vodenjem in upravljanjem gradbenega projekta skrbi za nemoten potek vseh potrebnih dejavnosti in kako med seboj povezuje vse sodelujoče v vseh fazah gradbenega projekta.
Ključne besede: vodja projekta, gradbeni projekt, gradbeni proces
Objavljeno: 17.01.2013; Ogledov: 1138; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
Dejavniki uspešnosti uvajanja poslovno informacijskih rešitev v mednarodnem podjetju
Nina Potočin, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna in konkurenčna na globalnem trgu morajo skrbeti za nenehni lastni razvoj, optimizacijo procesov, vpeljavo novih in inovativnih rešitev ter prilagajanje hitrim spremembam in razmeram na trgu. Posledično v podjetjih stalno narašča želja in potreba po projektnem delu zaradi uvajanja novih poslovno informacijskih rešitev. Statistike uspešnosti projektov informacijskih tehnologij so izjemno slabe, v veliko primerih tudi zaradi neustreznih in pomanjkljivih znanj s strani projektnih vodij. Klasična definicija uspešnega projekta označuje njegovo uspešnost kot projekt, ki je dokončan v načrtovanih rokih, v okviru predvidenega proračuna ter z načrtovano kakovostjo. Sodobna definicija pa je postala nekoliko bolj široka in uspešen projekt označuje kot projekt, ki je dokončan v predvidenem roku, v okviru predvidenega proračuna, z načrtovano funkcionalnostjo in kakovostjo. Njegovi rezultati bodo pri uporabi zadovoljili udeležence na vseh ravneh uporabe in odločanja, kar bo privedlo do uresničevanja načrtovanih poslovnih učinkov. Podjetja v teh časih v IT projekte vstopajo predvsem zaradi prenove poslovnih procesov katerim obstoječi informacijski sistem ni več zmožen slediti ter zaradi vpliva trga, ki sili podjetje k povečanju učinkovitosti in večji prilagodljivosti poslovanja oziroma k ustvarjanju njegovih konkurenčne prednosti. Seveda obstajajo še mnogi drugi razlogi, ampak če povzamemo glavne razloge je informacijska tehnologija bistven dejavnik pri povečanju učinkovitosti izvajanja vseh vrst procesov ter hitrosti pretoka in pridobivanja kakovostnih informacij, ki sta najpomembnejša pogoja za hitro, pravočasno in pravilno odločanje. To pa je ključnega pomena za preživetje, razvoj in uspešnost vsakega podjetja. Poslovno informacijske rešitve predstavljajo integracijo zaznanih naročnikovih poslovnih potreb, načrtovanih poslovnih učinkov ter izbor produktov, ki kupcu pomagajo uresničevati njegove poslovne modele skozi uresničevanje načrtovanih poslovnih priložnosti na podlagi elementov konkurenčnih prednosti. Z pravo poslovno informacijsko rešitvijo lahko tako zagotovimo pravilne poslovne odločitve na podlagi zanesljivih in kvalitetnih podatkov, ki omogočajo lahko dostopne in pregledne poslovne analize.
Ključne besede: Agilni pristop, ARIS, ASAP, BPR, Dejavniki uspešnosti IT projektov, Dejavniki uspešnosti ERP projektov, Dejavniki uspešnosti BPR, ERP, Prenova poslovnih procesov, Projekt IT, Projektno upravljanje, Prenova poslovnih procesov, Projektni vodja, Sponzor, Življenjski cikel IT projekta
Objavljeno: 24.03.2014; Ogledov: 1083; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

5.
6.
VODENJE PROJEKTA IZVEDBA ŠPORTNEGA DOGODKA Z METODO PRINCE2
Božidar Rodi, 2016, diplomsko delo

Opis: Projekte srečamo na vsakem koraku. Njihovi končni izdelki vplivajo na kakovost in potek naših življenj. Ne glede na velikost, naravo ter obseg projekta, je uspešnost prav vseh odvisna od kakovosti projektnega vodenja. Eden izmed pristopov tovrstnega vodenja je metoda PRINCE2. Ta metoda je med drugim uporabna za vodenje velikih vladnih projektov. Vendar, a je uporabna tudi za vodenje izvedbe dogodka? Da bi lahko odgovorili na to vprašanje, smo izvedli medijsko podprt športni dogodek. Tako smo opravili raziskavo, ali je metoda vodenja projektov PRINCE2 primerna za vodenje večtedenskega projekta s končnim izdelkom izvedbe dogodka.
Ključne besede: vodenje projekta, metoda PRINCE2, športni dogodek, mediji, komunikacija, projektna skupina, procesi, aktivnosti, promocija, končni izdelki, strukturni diagram izdelkov SDI, diagram zaporedja izdelkov DZI, Ganntov diagram, izvedba projekta, kritična pot projekta, vodja projekta
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 1013; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

7.
MODEL ORGANIZIRANOSTI IN MANAGEMENTA MEDOBČINSKIH INFRASTRUKTURNIH PROJEKTOV
Branka Bensa, 2016, magistrsko delo

Opis: Izhodišče raziskave je projektno sodelovanje občin pri izvajanju infrastrukturnih projektov. Na podlagi izvedene analize literature sem opredelila pomen projekta in projektnega managementa ter funkcijo in razvoj občin, s poudarkom na izvajanju in managementu projektov, financiranih s sredstvi evropskih skladov. V delu je predstavljena osnovna zakonodaja in razvojni dokumenti, ki so občinam osnova za zagon projektov, predvsem pa se delo osredotoča na organiziranost in management kompleksnih investicij v infrastrukturo. Ti se izvajajo v partnerstvu več občin kot veliki medobčinski projekti, sofinancirani s sredstvi evropskih skladov. Investicije v javno infrastrukturo so temeljna naloga in hkrati gonilo razvoja lokalne skupnosti, regije ali države. V veliki meri jih izvaja javni sektor. V EU dosegajo vrednost v povprečju 3% BDP in v večini držav se kaže trend rasti. Slovenija se na lestvici držav uvršča visoko in vrednost tovrstnih investicij dosega dobre 4% BDP, kljub temu je bila tematika v teoriji zapostavljena. Za velike infrastrukturne projekte, kamor uvrščamo tudi medobčinske infrastrukturne projekte, je značilno, da imajo dolgoletni proces. V tem procesu je ključnega pomena prva faza, ki vsebuje oblikovanje vhodne strategije in faza razvoja projekta, ki ji sledi. Pomembno je, da ti dve fazi skrajšamo, saj imata najvišjo stopnjo tveganja za realizacijo projekta. To lahko naredimo z dobro definicijo strategije in ciljev projekta ter opredelitvijo organizacije in z imenovanjem managementa projekta. Govorimo o velikih in kompleksnih projektih z ustrezno večnivojsko opredeljeno organizacijo projekta. V kolikor so med partnerji strategije usklajene in cilji jasno opredeljeni, je naloga managementa, da projekt vodi skozi številne naloge v smeri doseganja zastavljenih vmesnih in končnih ciljev.
Ključne besede: projekt, projektni management, projektni manager, vodja projekta, infrastrukturni projekti, občinski projekti
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 496; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

8.
PREDLOG NOVE ORGANIZIRANOSTI V PODJETJU IN2 D. O. O. KOPER Z UVEDBO PROJEKTNE PISARNE
Tanja Tršan Vodopivec, 2016, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge je zbrano gradivo strokovne literature in člankov s področja organizacije, projektov, projektnega managementa s poudarkom na projektni pisarni in njeni informacijski podpori. V nadaljevanju predstavljamo opazovano podjetje IN2 d.o.o. Koper, ki je izključno projektno naravnano. Ugotavljamo pomanjkanje znanja o projektnem managementu in nedefinirane projektne vloge. Pri proučevanju izvajanja zahtevnih kompleksnih projektov naletimo na več slabosti, ki se kažejo v vodenju projektov, v razporejanju dela kadrom, v informacijski podpori, nadziranju projektov in spremljanju stroškov. V zaključku podajamo predlog rešitve z uvedbo dveh projektnih pisarn druge stopnje, ki jo umeščamo pod posamezni oddelek programskih rešitev in strateško projektno pisarno, ki jo umeščamo v sam vrh organizacijske strukture. V zadnjem delu naloge smo opredelili informacijski sistem za podporo vodenju projektov, obseg organizacijskih predpisov, naloge za projektnega vodjo, člane projektnega tima, projektne pisarne na nivoju oddelka in strateške projektne pisarne ter opredeliti kadrovsko sestavo projektnih pisarn. Ker je izbira vodje projektnih pisarn zelo pomembna, smo si za konec pogledali še sedem dejavnikov, ki predstavljajo bistvo vodenja: samodisciplina, namen, dosežek, odgovornost, znanje, skladnost in zgled.
Ključne besede: projekt, projektni management, vodja projekta, projektna pisarna.
Objavljeno: 11.08.2016; Ogledov: 393; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (426,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici