| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Servo pogoni in industrijsko Ethernet omrežje
Luka Bricman, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na uporabo industrijskega Ethernetnega standarda CC–Link za vodenje Mitsubishijevih sistemov s servo pogoni. Namen je bil vzpostaviti in preizkusiti povezave servo pogonov, krmilnikov in HMI-naprav. Za pravilno delovanje laboratorijskega sistema sem moral upoštevati lastnosti in uporabniška navodila za uporabljeno strojno opremo in izdelati uporaben program za testno delovanje, pri tem pa upoštevati pravila avtomatizacijske tehnike. Izdelan je bil testni program za vodenje servo motorja pri določeni hitrosti. Na tem programu smo izvedli tudi meritve časovnih zamikov med ukaznimi in statusnimi signali.
Ključne besede: vodenje sistemov, servo pogoni, industrijski Ethernet, protokol CC-Link
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 355; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (15,94 MB)

2.
Posodobitev sistemov vodenja kakovosti in ravnanja z okoljem v podjetju Oprema Intercom d.o.o.
Dario Kovačić, 2017, magistrsko delo

Opis: Standardi serij ISO 9000 in 14000 so v današnjem času zelo pomembna podloga za vodenje kakovosti in ravnanje z okoljem v podjetjih po vsem svetu. Brez njih je v sodobnem obdobju podjetjem skorajda nemogoče poslovati na trgu. Standardi se posodabljajo vsakih nekaj let, da bi spremljali trende in spremembe v gospodarstvu. V tem delu je podrobno analiziran obstoječi sistem vodenja kakovosti in ravnanja z okoljem v podjetju Oprema Intercom d. o. o., skrajšano SUKO, ki izpolnjuje vse zahteve aktualnih standardov ISO 9001:2008 in ISO 14001:2004. Ker je prišlo do spremembe obstoječih standardov oziroma do njihove posodobitve, so v drugem delu magistrske naloge te spremembe analizirane in opisane, podani pa so tudi predlogi potrebnih sprememb, da bi podjetje ohranilo certifikate za navedene standarde. Ker podjetje želi kontinuirano izboljševanje kakovosti svojih izdelkov in poslovanja nasploh, so v zadnjem delu naloge raziskane metode ter podani predlogi za uvedbo določenih modernih metod zagotavljanja kakovosti, da bi podjetje ostalo konkurenčno na trgu ter da bi zagotovilo pogoje za nadaljnje širjenje.
Ključne besede: kakovost, vodenje kakovosti, ravnanje z okoljem, certifikacija sistemov vodenja
Objavljeno: 03.07.2017; Ogledov: 639; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

3.
VKLJUČITEV RAZDELILNE TRANSFORMATORSKE POSTAJE PODVELKA V SISTEM PROCESNEGA VODENJA
Miljutin Kocbek, 2016, diplomsko delo

Opis: Na osnovi analiz porabe električne energije, smo izgradili nov objekt Razdelilna transformatorska postaja Podvelka 110/20 kV. Zaradi zanesljivega obratovanja objekta, smo sistem vključili v sistem procesnega vodenja, ki omogoča stalni nadzor in krmiljenje objekta na lokalnem nivoju in na nivoju distribucijskega centra vodenja. Diplomska naloga opisuje povezavo samostojnih naprav in inteligentnih elektronskih naprav s SCADA aplikacijo. Opisani so ključni gradniki sistemov v distribucijskem centru in na objektu. SCADA aplikacija je namenjena nadzoru in vodenju transformatorskih postaj. Procesni zaslon omogoča dispečerju pregled trenutnega stanja na napravah v transformatorski postaji, kar je potrebno pri pravilnem odločanju dispečerjev.
Ključne besede: SCADA, gradniki sistemov, procesno vodenje, razdelilna transformatorska postaja
Objavljeno: 21.09.2016; Ogledov: 892; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (4,20 MB)

4.
DIALEKTIČNI SISTEM VIDIKOV ZA INOVIRANJE UPRAVLJANJA IN VODENJA TRANZICIJSKEGA PODJETJA
Tjaša Štrukelj, 2015, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji smo obravnavali »Dialektični sistem vidikov za inoviranje upravljanja in vodenja tranzicijskega podjetja«. V okviru te teme smo raziskovali, ali tranzicijska podjetja v (po)kriznem okolju hitrih, dinamičnih sprememb in globalizacije svoje upravljanje (in vodenje) inovirajo s pomočjo dialektičnega sistema vidikov, za inoviranje neotipljivih in otipljivih dejavnikov, ključnih za inoviranje upravljanja (in vodenja) podjetja. Pri svojem delu smo izhajali iz MER modela integralnega menedžmenta in z dialektičnim sistemom vidikov na podlagi subjektivnih izhodišč izbrali neotipljive (vrednote (udeležencev) podjetja, kultura podjetja in etika podjetja) in otipljive (prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, vizija podjetja in obstoječa politika podjetja) ključne dejavnike za inoviranje upravljanja (in vodenja) podjetja, ki vplivajo na inoviranje upravljanja (in vodenja) tranzicijskega podjetja. To je predstavljalo teoretični model naše raziskave. Imenovali smo ga teoretični model za inoviranje upravljanja (in vodenja) tranzicijskega podjetja ali tudi konceptualni model, pri čemer zagovarjamo stališče, da mora inoviranje upravljanja (in vodenja ter poslovanja) podjetja izhajati iz potrebe po družbeni odgovornosti. Pri raziskovanju smo uporabili kvalitativno in kvantitativno raziskovanje. Kot temelj za dobro empirično preverjanje raziskovalnega problema smo najprej opredelili teoretična izhodišča, kjer smo raziskovali aktualni problem potrebe po inoviranju upravljanja in vodenja tranzicijskega podjetja s pomočjo Mulejeve metode dialektične teorije sistemov in nato povezali upravljanje in vodenje podjetja z inovativnostjo in inovacijami, ki jih povezujemo z izboljšanjem konkurenčnih sposobnosti. V nadaljevanju smo raziskovali pojmovne razsežnosti in modele integralnega menedžmenta (z obojim je povezan razvoj podjetja, ki izhaja iz inoviranja upravljanja in vodenja) ter pojasnili poslovni proces, še posebej natančno vidik upravljalno-vodstvenega procesa, na katerega smo se omejili. To nam je služilo kot izhodišče za pojasnitev planiranja razvoja v MER modelu integralnega menedžmenta, iz katerega smo izhajali. Nato smo raziskovali neotipljive dejavnike, ključne za inoviranje upravljanja in vodenja tranzicijskega podjetja: vrednote podjetja, kulturo podjetja in etiko podjetja ter otipljive dejavnike za inoviranje upravljanja in vodenja tranzicijskega podjetja: podjetje ter vpliv prednosti in slabosti na razvoj podjetja, okolje podjetja ter vpliv možnosti in nevarnosti na razvoj podjetja, vizijo podjetja kot instrument za približevanje družbeno odgovornemu podjetju ter načela družbene odgovornosti pri inoviranju upravljanja in vodenja podjetja, ki smo jih povezali s potrebo po inoviranju politike podjetja za dosego odgovorne politike podjetja. V empiričnem delu smo kvantitativno preverjali vpliv izbranih neotipljivih in otipljivih ključnih dejavnikov na inoviranje politike podjetja. Osnovna množica, ki je bila predmet našega raziskovanja, so bila slovenska, tranzicijska podjetja, ki na trgu obstajajo vsaj 10 let. V raziskovalni vzorec smo vključili 734 anketnih vprašalnikov. Glede na velikost podjetja smo dobili 242 anketnih odgovorov mikro podjetij (32,80 %), največ anketnih odgovorov smo dobili od malih podjetij (403 odgovore ali 54,90 %), odgovorilo nam je 73 srednje velikih podjetij (9,90 %) in 16 velikih podjetij (2,20 %). Za proučevani vzorec je značilno, da so nam v mikro podjetjih in malih podjetjih največ anketnih vprašalnikov izpolnili edini, 100 % lastniki podjetja. Napravili smo deskriptivno statistiko vzorca in opisno statistiko splošnih vprašanj iz vzorca anketiranih podjetij, eksploratorni postopek validiranja merskega instrumenta empirične analize – eksploratorno faktorsko analizo ter konfirmatorni pristop validiranja merskega in strukturnega instrumenta empirične analize – konfirmatorno faktorsko analizo. Ugotovili smo, da lahko razviti model za inoviranje upravljanja (in vodenja) tranzicijskega podjetja uporabljamo v praksi, saj lahko pomembno prispeva k povečanju zavedanja lastnikov in upravljalcev tranzicijskih podjetij o pomembnosti v raziskavo vključenih neotipljivih in otipljivih dejavnikov (vidikov), ki vplivajo na inoviranje upravljanja, vodenja in poslovanja tranzicijskega podjetja. Iz primerjav upoštevanja različnih potrebno in zadostno celovito izbranih in proučevanih vidikov, ki vplivajo na inoviranje upravljanja in posledično tudi na inoviranje vodenja in poslovanja podjetja, ugotavljamo, da lastniki in upravljalci tranzicijskih podjetij proučevane vidike vedno bolje poznajo, jih vedno bolj upoštevajo in jih bodo v prihodnje še bolj upoštevali; nekatere tudi zapisali. Vsi proučevani podatki, pridobljeni z anketno raziskavo, kažejo, da tranzicijska podjetja inovirajo izhodišča, na podlagi katerih inovirajo svoje upravljanje (in vodenje) ter da inovirajo tudi upravljanje (in vodenje) podjetja samega. Od proučevanih izbranih neotipljivih in otipljivih ključnih dejavnikov za inoviranje upravljanja (in vodenja) tranzicijskega podjetja razen etike podjetja na inoviranje upravljanja (in vodenja) tranzicijskega podjetja statistično značilno vplivajo vsi ostali izbrani neotipljivi in otipljivi ključni dejavniki. Večji vpliv imajo na podlagi opravljene raziskave otipljivi dejavniki, predvsem okolje (in trgi) ter iz njega izhajajoče možnosti in nevarnosti ter konkurenca. Zato predlagamo: zahteve po etičnosti in družbeni odgovornosti tranzicijskih podjetij vpeljati skozi zahteve okolja (in trga) ter spremembe ravnanja konkurentov. Anketirani so izrazili zavedanje, da morajo posamezne v tej disertaciji proučevane vidike v svojih podjetjih inovirati.
Ključne besede: dialektična teorija sistemov, družbena odgovornost, inoviranje, inoviranje stila in procesa menedžmenta, Slovenija, strateški menedžment, tranzicijsko podjetje, upravljanje podjetja, vodenje podjetja.
Objavljeno: 11.05.2015; Ogledov: 1595; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

5.
6.
7.
POSODOBITEV TELEKOMUNIKACIJSKEGA OMREŽJA SLOVENSKIH ŽELEZNIC ZA POTREBE DALJINSKEGA VODENJA STABILNIH NAPRAV ELEKTROVLEKE
Ludvik Huč, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava daljinsko vodenje stabilnih naprav elektrovleke in telekomunikacijski sistem na Slovenskih železnicah. V prvem delu sem obdelal osnove daljinskega vodenja, komunikacijske arhitekture, modele in protokole. Predstavil sem obstoječe stanje električne vleke na Slovenskih železnicah, potrebne nadgradnje naprav in zahteve za priklop napajalnih postaj na daljinsko vodenje z opisom potrebnih telekomunikacijskih naprav. V drugem delu sem obdelal obstoječi telekomunikacijski sistem s poudarkom na plesiohroni (PDH) in sinhroni digitalni hierarhiji (SDH), sinhronizacijo, optično prenosno pot in nadzorni sistem. V tretjem delu sem predstavil potrebno nadgradnjo telekomunikacijskega sistema, ker je s prehodom na daljinsko vodenje stabilnih naprav elektrovleke potrebno poleg govornih povezav zagotoviti tudi precej zmogljive podatkovne povezave. Nov sistem prenosa bi uporabljal SDH opremo z zmogljivostjo modula STM-16 oziroma 2,5 Gbit/s, optične povezave tudi do napajalnih postaj zaradi galvanskih ločitev ter implementacijo enostavnega pasivnega WDM sistema.
Ključne besede: elektrotehnika, avtomatika, snovanje sistemov vodenja, daljinsko vodenje, telekomunikacijski sistem, elektrovleka, Slovenske železnice, PDH, SDH, STM-16
Objavljeno: 10.06.2009; Ogledov: 2616; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici