| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VODENJE V SODOBNIH ORGANIZACIJAH
Eneja Kovačič, 2010, diplomsko delo

Opis: Spremembe, globalizacija, e-poslovanje, telekomunikacije in virtualni svet povzročajo okolje, v katerem se morajo organizacije neprestano in hitro prilagajati trgu. Kultura sodobne organizacije temelji na nenehnem pridobivanju, izmenjavi in implementaciji znanja. Zaposleni čutijo pritiske in trende, ki jih silijo, da se prilagodijo novim načinom dela. Od managerjev pa takšne razmere zahtevajo vrsto sposobnosti in znanj, da lahko vodijo organizacijo. Sodobne organizacije potrebujejo samozavestne in sposobne vodje ter opolnomočene zaposlene, ki jih povezuje odprt sistem komuniciranja. Sodoben vodja je oseba, predana svojemu delu, dobrim medčloveškim odnosom organizaciji, zaposlenim, zvesta vrednotam, je samodisciplinirana, in ima jasno vizijo, kam vodi organizacijo. Veliko časa namenja svojim zaposlenim, saj se zaveda moči, ki jo prinaša znanje in spretnosti posameznikov k skupnemu napredku organizacije. Vodja je oseba, ki s svojimi lastnostmi, sposobnostmi, z znanjem in s stilom vodenja vpliva na klimo v organizaciji; je ključna oseba za uresničevanje strategije in uspeh organizacije. Kot smo spoznali v našem diplomskem delu, postaja vodenje vse pomembnejša funkcija managementa. Managerji, vodje imajo pri tem pomembno nalogo, ki od njih zahteva poznavanje bistvenih managerskih vsebin, kot sta ravnanje z ljudmi in znanjem. V ospredje prihaja vodenje kot tisti del managementa, v katerem managerji z vizijo in navdihovanjem dosežejo, da jim zaposleni sledijo v želeni smeri.
Ključne besede: vodenje/sodobni management/komunikacija/motivacija/čustvena inteligenca/slovenski management  
Objavljeno: 21.09.2010; Ogledov: 1946; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

2.
3.
4.
Vloga duhovne inteligence pri vodenju v podjetju x
Mateja Sekavčnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Življenje se nenehno spreminja na vseh ravneh in spremembe so edina stalnica v njem. Spremembe ne prizanašajo nikjer in dobro je, da se tega zavedamo in imamo posluh zanje, predvsem za tiste, ki so za nas dobre in prispevajo k pozitivnemu učinku na enem ali več življenjskih področjih. To vključuje tudi poslovni svet ter svet vodenja manjših podjetij, velikih korporacij in multinacionalk ter tudi vsakovrstno vodenje v širšem smislu. Seveda pa se vse najprej prične pri vodenju samih sebe. Če sami sebe ne znamo voditi, sprejemati in ozaveščati svojih čustev, ugotavljati kdo smo in kam smo namenjeni, se spraševati o svojem smislu, biti zavestni in prisotni ter delovati za širši smisel celotne človeške skupnosti, kako bi lahko potemtakem vodili tudi druge? Potrebna je dovzetnost za drugačne načine vodenja, ki vključujejo še kaj več kot zgolj tradicionalne doktrine, po katerih se je delovalo v preteklosti in se v mnogih primerih dogaja tudi danes. Vse te stare paradigme vodenja, je že zdavnaj povozil čas in prihaja vse več priložnosti, da se izkažemo kot srčni voditelji, ki s svojim prispevkom spreminjajo sebe in tudi svet v katerem delujemo. V še vedno pretežno moško naravnani kulturi in delovanju ter tudi vodenju (tekmovalnost, fokusiranost, moč, oblast, analitičnost …) po vsem svetu, pa korenito potrebujemo tudi ženski princip delovanja in vodenja (sprejemanje, sočutje, toplino, intuitivnost, skrb …) Ker le eno z drugim, z moškim in ženskim principom z roko v roki, lahko delujemo celovito. Pri vse tem pa ima veliko vlogo, če ne celo največjo, ravno zavedanje smisla uporabnosti duhovne inteligence, ki nam na vseh ravneh bivanja pomaga, da postajamo iz dneva v dan boljše različice sebe.
Ključne besede: duhovna inteligenca, vodenje, managerji, vodje, management, podjetje Petrol energetika d. o. o.
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 353; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1020,38 KB)

5.
Značilnosti uspešnih vodij
Miha Prelog, 2018, diplomsko delo

Opis: Vodenje je proces vplivanja, spodbujanja in usmerjanja ljudi k doseganju želenih ciljev. Uspešnost vodenja je odvisna od vodje in njegovih značilnosti. K uspešnosti pripomore ustrezno izbrani stil vodenja, ki ga vodja uporablja. Izbira lahko med različnimi stili vodenja. Prav tako je uspešnost vodenja odvisna od osebnih značilnosti vodij. Pri tem so najbolj temeljne značilnosti vrsta moči, ki jo vodja uporablja, kako uspešno zna motivirati druge, način komuniciranja, ki ga uporablja, ter ustrezno komuniciranje v kriznih situacijah. Med najpomembnejše pa v zadnjem času štejemo tudi stopnjo razvitosti čustvene inteligence in osebnostne navade. Z raziskovanjem čustvene inteligence bomo v diplomskem projektu lahko opredelili, kako le-ta vpliva na določen stil vodenja. Izpostavili bomo tudi, kako lahko neobvladovanje čustev negativno vpliva na delovanje in poslovanje organizacije. V nalogi pa se bomo ukvarjali tudi z vprašanjem, ali je sposobnost vodenja prirojena ali priučena. Prav tako bomo podali tudi nekaj predlogov za prakso, predvsem, kako je situacija odvisna od izbire ustreznega pristopa k uspešnemu vodenju. Branje diplomskega projekta priporočamo tistim, ki želijo v svojo organizacijo implementirati novo miselnost, izboljšati delovno vzdušje in povečati produktivnost.
Ključne besede: vodenje, management, čustvena inteligenca, komuniciranje, situacijsko vodenje, motivacija, uspešnost
Objavljeno: 13.11.2018; Ogledov: 176; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (732,46 KB)

6.
Čustvena inteligenca managerjev
Ana Korez, 2019, diplomsko delo

Opis: Z izrazom čustvena inteligenca označujemo inteligentno uporabo čustev in njihovo prilagajanje informacijam. Izraz ne pomeni, da oseba, ki je čustveno inteligentna, jasno kaže svoja čustva, saj je lahko tudi oseba, ki svojih čustev ne izraža tako nazorno (ali sploh), čustveno inteligentna. Čustveni in osebni razvoj človeka je posledica delovanja treh glavnih, prepletajočih se dejavnikov. Ti dejavniki so dednost, učenje in zunanji vplivi, ki v telesu povzročajo fizične ter kemične spremembe. Tako se nekaterih pomembnih čustvenih spoznanj otrok nauči od staršev, kljub temu pa starost pri čustveni inteligenci ni glavno merilo, saj je čustveno inteligenco mogoče dvigniti do največje mere pri kateri koli starosti. Management se pojavlja pri vsaki organizaciji, v podjetju pa določa osnovne smeri razvoja podjetja, njegove strateške cilje ter skrbi, da se na vseh ravneh delovanja izvajajo načrtovane naloge. Manager ima tako v podjetju ključno mesto, saj je odgovoren za njegovo vodenje in usmerjanje. Manager je pogosto odgovoren za to, kako uspešno bo podjetje. Pri svojem delu nosijo veliko odgovornosti, zato je pomembno, da so samozavestni, vplivni in hkrati razumevajoči do zaposlenih v podjetju. Dobro je, da so managerji inteligentni in da je njihovo razmišljanje racionalno, a z obvladovanjem čustvene inteligence lahko dosežejo večji uspeh in so s strani drugih označeni za bolj pristojne in sposobne. Najboljši managerji ne vodijo samo s svojo močjo ter avtoriteto, ampak na podlagi obvladovanja medsebojnih odnosov. Uglašeni vodje imajo potrebno znanje o sodelovanju in odnosih v podjetju in tako znajo pravilno presoditi, kdaj je podrejenim treba prisluhniti in kdaj ukazovati. Managerji se, generalno gledano, premalo zavedajo, kako pomembna je čustvena inteligenca za delo z ljudmi v organizaciji. Cilj naloge je preučiti in spoznati izraz čustvena inteligenca in ugotoviti, kako le-ta vpliva na delovanje podjetja. Ob proučitvi zadevne problematike smo ugotovili, da na učinkovitost na delovnem mestu ter na splošno poslovno uspešnost podjetja zelo pomembno vpliva tudi stopnja čustvene inteligence managerjev. Osebnost managerja, kot najpomembnejše osebe v podjetju, namreč pomembno vpliva na razvoj samega podjetja in njegovo delovanje. Ravno manager je namreč tisti, ki v podjetju sprejema ključne odločitve.
Ključne besede: čustvena inteligenca, management, čustva, vodenje
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 113; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (939,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici