| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PISNO VOŠČILO V 2. TRILETJU
Ivka Knežević, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Pisno voščilo v 2. triletju so v prvem delu predstavljena teoretična izhodišča, povezana s pisnim tvorjenjem neumetnostnega besedila — voščila. Zajema naslednja problemska področja: sporazumevanje, besedilo kot rezultat sporočanja ter opismenjevanje (branje in pisanje). V empiričnem delu ugotavljamo, kako uspešni so učenci dveh oddelkov petega razreda in enega oddelka četrtega razreda osnovne šole pri pisnem tvorjenju voščila. Pisne izdelke smo med seboj tudi primerjali in ugotovili, da so bili pri tvorjenju voščila najuspešnejši učenci skupine C, učenci skupine B pa nekoliko manj. Učenci skupine A so bili pri tvorjenju najmanj uspešni. Za diplomsko delo s tem naslovom sem se odločila predvsem zato, ker se v vsakdanjem življenju srečujemo z raznovrstnimi besedili, ki jih ne sprejemamo in ne tvorimo na enak način. Razvoj funkcionalne pismenosti je konstanten proces, ki omogoča, da pri tvorjenju besedil rabimo jezikovne oblike, ki jih zahteva delovanje v družbi, kar je pomembno za vsakega posameznika.
Ključne besede: Ključne besede: sporazumevanje, neumetnostno besedilo, opismenjevanje, branje, pisanje, voščilo
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 1785; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (10,37 MB)

2.
PRIMERJAVA PISANJA VOŠČILA PO PREDHODNI OBRAVNAVI IN BREZ NJE V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Nina Verdnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Sporazumevanje je del našega vsakdanjika, del sporazumevanja pa so tudi različne besedilne vrste, ki jih ustno ali pisno posredujemo naslovniku. Diplomsko delo z naslovom Primerjava pisanja voščila po predhodni obravnavi in brez nje v 3. razredu osnovne šole obravnava pisanje voščil. V teoretičnem delu so opisani grafomotorika, pisanje, opismenjevanje in besedilo. V empiričnem delu diplomskega dela ugotavljam uspešnost učencev 3. razredov (A in B skupine) pri pisanju voščil, saj so to besedilno vrsto spoznavali že dve leti. Rezultate pisanja sem prikazala v tabelah in naredila primerjavo med skupinama in spoloma. Za takšen naslov diplomskega dela sem se odločila zato, ker se mi zdi pomembno, da znamo besedilne vrste pravilno zapisati in jih posredovati naslovniku.
Ključne besede: grafomotorika, opismenjavanje, besedilo, besedilne vrste, pisanje, voščilo
Objavljeno: 12.03.2012; Ogledov: 1384; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici