| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti - študija primerov zaposlenih v dveh nacionalnih inštitutih s področja javnega zdravja
Živa Eržen, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij je poleg številčnih prednosti za organizacije prinesel tudi veliko novih tveganj in groženj na področju informacijske varnosti. Vprašanje informacijske varnosti in posledično zaščite premoženja v obliki podatkov je postala pomembna tema sodobnih organizacij. Pri zagotavljanju informacijske varnosti sta poleg programske in strojne podpore ključnega pomena odnos in ustrezno obnašanje zaposlenih, tako pri preprečevanju kot tudi ravnanju v primeru informacijskih varnostnih incidentov. V magistrskem delu smo preučevali vlogo zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano ter Nacionalnem inštitutu za javno zdravje. Cilj je bil analizirati stopnjo zavedanja zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti in ugotavljati njihovo usposobljenost, da sledijo pravilom in zahtevam, ki jih za to področje postavljata organizaciji. V teoretičnem delu smo preučili teorijo s področja informacijske varnosti, potencialnih informacijskih groženj ter informacijske kulture. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anonimnega vprašalnika izvedli spletno anketo, v katero smo vključili zaposlene iz Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano ter z Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se zaposleni v obeh organizacijah sicer zavedajo nujnosti visoke stopnje informacijske varnosti, vendar pa se je izkazalo, da so premalo usposobljeni in da ne poznajo vseh pravil in ukrepov, ki sta jih za to področje postavili obe organizaciji.
Ključne besede: informacijska varnost, informacijska kultura, vloga zaposlenih, Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano, Nacionalni inštitut za javno zdravje
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 430; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
Vpliv vodenja na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih pri delu v podjetju x
Lea Podvornik, 2018, magistrsko delo

Opis: Z vodenjem se srečujemo na vsakem koraku. Vodenje zaposlenih v posameznih podjetjih pa je za sleherno podjetje rdeča nit do uspešnega poslovanja. Uspešen vodja je tisti vodja, ki razume, da so njegovi zaposleni tudi njegovi sodelavci ter z njimi dnevno komunicira. Zares uspešni so tisti vodje, ki pozitivno razmišljajo, so iskreni, se znajdejo v delikatnih situacijah, spodbujajo komunikacijo med sodelavci, so navdih in vzor vsem zaposlenim, svoje zaposlene nikoli ne pustijo na cedilu in jim ne dajejo lažnih obljub, so pravični, znajo pohvaliti in zaposlenim ne ukazujejo, temveč jih učijo in vodijo do skupnega cilja – uspeha. Zakaj bi podjetja morala investirati v zaposlene in zakaj morajo dajati velik pomen zavzetosti pri delu? Odgovor na ti dve vprašanji je dokaj preprost, saj je zavzetost zaposlenih ključnega pomena za rezultate uspešnosti poslovanja podjetja. Če si bo podjetje skupaj s svojimi vodji prizadevalo imeti zavzete zaposlene na delovnih mestih, bo na dobri poti k večji produktivnosti, dobičkonosnosti, varnosti zaposlitve, lojalnosti strank in uspešni rasti podjetja kot celote. Z zavzetimi zaposlenimi bo podjetje lahko konkuriralo na trgu in nenehno raslo, se razvijalo. Potrebno je nenehno vlaganje v zaposlene in pozorno spremljanje, saj tako ne bi prišlo do nezavzetosti zaposlenih pri delu. Le-ta namreč lahko prinese negativne posledice za celotno podjetje. Zaposleni so lahko zavzeti, vendar ni nujno, da so hkrati tudi zadovoljni ali obratno. Zadovoljstvo zaposlenih je prav tako pomemben dejavnik uspešnosti poslovanja podjetij. Zadovoljni zaposleni so na delovnih mestih bolj produktivni in bolj učinkoviti kot tisti zaposleni, ki pri delu niso zadovoljni. Zadovoljstvo zaposlenih se, prav tako kot zavzetost pri delu, kaže v uspešnosti in rasti podjetja. Vse več uspešnih podjetij se zaveda pomembnosti vloge zadovoljstva pri delu in zadovoljstvo svojih zaposlenih postavlja v ospredje oziroma na prvo mesto. Takšna podjetja imajo dobro razvito kulturo poslovanja, ki nudi zaposlenim maksimalno podporo in je pravična. Seveda pa imajo tudi tukaj pomembno vlogo vodje, ki se morajo zavedati, da je le zadovoljen zaposleni ključ do zadovoljnih strank in uspeha. V teoretičnem delu magistrskega dela s pomočjo spoznanj različnih avtorjev predstavimo področje vodenja v podjetjih, posamezne stile vodenja in predstavimo področje zavzetosti ter zadovoljstva zaposlenih pri delu. V uvodnem delu naloge si zastavimo pet hipotez, ki jih bomo preverili v empiričnem delu magistrskega dela. S pomočjo teh petih hipotez smo preverjali vpliv stila vodenja na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih pri delu v podjetju X. V empiričnem delu najprej predstavimo podjetje X, sledijo rezultati izvedene anketne raziskave v podjetju X ter ugotovitve in predlogi. Ugotovili smo, da je več kot polovica zaposlenih v podjetju X na svojem delovnem mestu zadovoljna. Zaposleni so delno zavzeti za delo, ki ga opravljajo. Z obstoječim stilom vodenja je zadovoljna več kot polovica zaposlenih. Prevladuje demokratični stil vodenja, ki je sicer, tudi po teoretičnih izhodiščih, prijazen do zaposlenih. Ugotovili smo tudi, da stil vodenja statistično značilno samo delno vpliva na zavzetost zaposlenih, ne vpliva pa na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: Vodenje, stili vodenja, vloga vodij, zavzetost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 795; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

3.
REORGANIZACIJA PODJETJA IN VLOGA ZAPOSLENIH
Maja Toplak, 2013, magistrsko delo

Opis: V svoji magistrski nalogi sem predstavila reorganizacijo podjetja in vlogo zaposlenih. Skozi pisanje magistrske naloge mi je uspelo potrditi vse osnovne trditve, ki sem jih zapisala na začetku naloge. Prva trditev je bila, da si vodstvo podjetja ne prizna oziroma si včasih prizna prepozno, da podjetje vedno slabše posluje. Druga trditev, ki sem jo potrdila je ta, da je kriza podjetja predvsem posledica slabih razmer znotraj podjetja. Vzrok za krizo ni samo en, ampak jih je več. Prav tako sta se izkazali za resnični trditvi, da bomo podjetje uspešno rešili iz krize, če bomo ustrezno uporabili človeški kapital, ki je v podjetju in če se bomo reorganizacije poslovanja lotili celovito. Reorganizacija podjetja je kompleksen in zahteven projekt, ki mora temeljiti na znanju in izkušnjah oseb, ki izvajajo postopek reorganizacije. Pomembno je, da si uporabijo vsa tehnološka znanja in potrebna informacijska podlaga, da je reorganizacija lahko uspešna. Vsako podjetje skozi različna obdobja svojega razvoja in poslovanja pride do točke, kjer se je potrebno odločiti za reorganizacijo podjetja. Pomembno je, da se podjetje pravočasno tega zaveda in da uspešno reorganizira svoje podjetje, ker lahko v nasprotnem primeru to podjetje pride v krizo in v najslabšem primeru celo v stečaj. Če je vodenje podjetja nepravilno in slabo, se lahko krize razvijejo na celotno poslovanje in ne samo na določeno področje. Posledica je lahko v najhujšem primeru globalna kriza podjetja. Da bi krizo odpravili moramo izvesti ustrezno reorganizacijo in celovito prenovo podjetja. Pomembno je, da skozi proces reorganizacije podjetja izvajalci reorganizacije ustrezno aktivirajo svoj človeški kapital, ki ga imajo v podjetju.
Ključne besede: reorganizacija podjetja, razvoj podjetja, dejavniki konkurenčnosti, vloga zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, sistemi nagrajevanja.
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 4287; Prenosov: 705
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
MANAGEMENTSKI VIDIKI MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PROIZVODNEM PODJETJU
David Kranjc, 2012, diplomsko delo

Opis: Motivacija je tista gonilna sila, ki vsakega človeka pripravi do tega, da nekaj naredi ali ustvari, ne glede na to ali je motivacija notranja ali zunanje pogojena. Management mora poznati svoje zaposlene, njihove želje in potrebe, saj bo samo tako zmožen svoje zaposlene dovolj dobro motivirati, da bodo pri svojem delu zavzeti, ustvarjalni in produktivni. Vsak management se mora zavedati, da so zaposleni največji kapital podjetja. V diplomskem delu je predstavljen teoretični okvir motivacije, ki je sestavljen iz osnovnih razlag motivacije, motivacijskih teorij ter dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo. Temu sledi analiza ter najpomembnejše ugotovitve analize ankete, ki je bila izvedena na konkretnem primeru podjetja. Management podjetja mora upoštevati, da niso samo materialni dejavniki tisti, ki zaposlene motivirajo, ampak imajo vsaj enako velik pomen tudi nematerialni dejavniki motivacije, kot so pohvale, pogoji deli, medsebojni odnosi in drugi. Ker smo ljudje individuumi, ki imamo vsak svoje cilje in želje, je pomembna uporaba prilagojene motivacije za vsakega zaposlenega. Če želi management obdržati v podjetju najboljše strokovnjake, jim bo to uspelo le z medsebojno uporabo obeh načinov motivacije.
Ključne besede: Motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, materialno in nematerialno nagrajevanje, managementski vidiki motivacije, vloga managementa pri motiviranju zaposlenih.
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1923; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (542,89 KB)

5.
RAZVOJ ZAPOSLENIH V ZZZS OE MARIBOR
Mateja Šerbinek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK V diplomskem seminarju smo opredelili vlogo, upravljanje in razvoj človeških virov. Raziskali smo tudi upravljanje človeških virov v javnih organizacijah, k temu smo dodali tudi zadovoljstvo zaposlenih, ki je pomemben dejavnik motiviranja. Opredelili smo funkcije/dejavnike upravljanja človeških virov v javnih organizacijah in raziskali sodobne pristope razvoja človeških virov. Vse skupaj smo potrdili z raziskavo in analizo anketnega vprašalnika, katerega smo razdelili zaposlenim na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, v območni enoti Maribor. Razvoj človeških virov se nenehno spreminja in izboljšuje. V današnjem času dobiva nov pomen, ki je prikazan skozi delovanje organizacij. Pri uspešnosti razvoja človeških virov ima pomembno vlogo zadovoljstvo zaposlenih, ki je lahko pozitivno in negativno. V primeru negativnega zadovoljstva zaposlenih lahko pričakujemo poslabšanje položaja razvoja človeških virov. Skozi celotno delo smo ugotovili pozitivno povezavo med razvojem človeških virov in sodobnimi pristopi zaposlenih. Pomembnost sodobnih pristopov je vse večja, prav tako izbira pravega pristopa k razvoju zaposlenih. Z izvedeno raziskavo smo ugotovili dejansko stanje razvoja in zadovoljstva zaposlenih na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije - območne enote Maribor. V organizaciji prevladuje zadovoljstvo zaposlenih, kar kaže na uspešno izvajanje razvoja človeških virov.
Ključne besede: Ključne besede:  vloga in upravljanje,  človeških virov,  javne organizacije,  zadovoljstvo zaposlenih in  razvoj zaposlenih.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 2418; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
MODEL IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA ZAPOSLENIH V PROIZVODNIH PODJETJIH
Nataša Mitrović, 2010, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je vedno bolj odvisna od tega, kako se prilagaja spremembam v okolju. Nosilci tega prilagajanja pa so zaposleni, njihovo znanje, sposobnosti in pripravljenost za sodelovanje v poslovnih procesih. Znanje, izkušnje in motivacija zaposlenih so za rast podjetja vitalnega pomena, zato je potrebno skrbno načrtovati zaposlovanje novih sodelavcev, njihovo uvajanje v delo ter njihov razvoj. V nalogi smo si izbrali podjetje »x«, katero ima 80-letno tradicijo izdelave, predelave in finalizacije izdelkov iz bakra in bakrovih ter aluminijevih zlitin. Na podlagi teoretičnih spoznanj iz teoretičnega dela naloge ter opravljene raziskave, katera nam je dala pomembne ugotovitve glede obstoječega stanja izobraževanja in usposabljanja v podjetju, smo dobili osnovo za izgradnjo modela izobraževanja in usposabljanja v proizvodnih podjetjih. Model je sestavljen tako, da je uporabniku razumljiv in pušča tudi možnost dodatnega nadgrajevanja. Z magistrsko nalogo smo poskušali prikazati, kako pomembno je za podjetje, da ima ob pravem času, na pravem mestu, na voljo prave ljudi.
Ključne besede: razvoj zaposlenih, osebni razvoj, strokovni razvoj, delovni razvoj, izobraževanje, motivacija za izobraževanje, metode izobraževanja, oblike izobraževanja, ovire pri izobraževanju, usposabljanje, vloga usposabljanja, proces usposabljanja
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2365; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici