| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova skladišča na primeru podjetja adria mobil d.o.o.
Ela Kastelec, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je prikazana prenova skladiščenja v podjetju Adria Mobil, d. o. o. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu v uvodu podajamo poglede na pomen logistike, še posebej proizvodne logistike. V nadaljevanju podamo poglede na vlogo skladiščnega poslovanja kot sestavnega dela poslovne logistike v proizvodnem podjetju. Navedemo tudi pomen zalog in preidemo na procese skladiščenja. V praktičnem delu diplomskega dela predstavimo analizirano podjetje in opišemo obstoječe stanje, predvsem skladiščne manipulacije ter pomen informatizacije skladiščnega poslovanja. Na podlagi operativnih dokumentov prenove skladiščenja in intervjuja je bila izdelana kritična analiza skladiščnih procesov. V zaključku diplomskega dela podamo predloge za izvedbo prenove v oddelku pohištvenih elementov s poudarkom na novem načinu embaliranja pohištvenih elementov in za oskrbovanje delovnih mest z vlakovno kompozicijo.
Ključne besede: logistika, skladiščno poslovanje, oskrba, informatizacija, embaliranje, vlakovna kompozicija
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 236; Prenosov: 0

2.
Problematika železniških pragov
Klemen Meh, 2020, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi so predstavljeni rezultati sinhronizacije dveh različnih meritev (merilne tehtnice ter meritve kinematičnih in mehanskih parametrov odziva praga). Raziskava predstavlja majhen prispevek k CRP projektu, ki se ukvarja z izdelavo inovativnega železniškega praga. Ukvarjali smo se z vrednotenjem zunanje obtežbe na enem merilnem mestu na progi Divača−Koper. Končni rezultat raziskave je grafična predstavitev sinhroniziranih rezultatov dveh meritev. Ugotovili smo, da se sinhronizirane meritve ujemajo s splošnimi zakonitostmi dinamike konstrukcij pri diskretnih sistemih z več prostostnimi stopnjami, kjer maksimumi količin ne nastopajo vsi v istem času. Posledično največja obtežba na prag nastopi v situacijah, ko obravnavani prag prevzame večino obtežbe osi.
Ključne besede: vlakovna kompozicija, tirnica, železniški pragovi, degradacija tolčenca, dinamične obremenitve, relaksacija tirne grede
Objavljeno: 01.09.2020; Ogledov: 304; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici