| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VIZUALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE
Gregor Črešnar, 2016, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Potrebno je vedeti, da pri komuniciranju ne gre samo za izmenjavo besed, temveč ima mnogo širši pomen. Dandanes smo izpostavljeni mnogim sporočilom, ki nas obdajajo skoraj na vsakem koraku. Tega se vsekakor dobro zavedajo tudi organizacije, ki poskušajo preko različnih medijev vizualnega komuniciranja doseči svoje odjemalce. Pri tem igra zelo pomembno vlogo marketinško komuniciranje, ki je dandanes pomemben del vsake uspešne organizacije. S pomočjo vizualnih sporočil lahko organizacije učinkovito komunicirajo s ciljnimi javnostmi, zato morajo pri oblikovanju sporočil vedno poskrbeti, da so sporočila kreativna, zanimiva in pritegnejo pozornost odjemalcev. V diplomskem projektu smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali, kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vizualna sporočila vsekakor tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar sta potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila ter integracija vizualnih elementov, ki so pri tovrstnem komuniciranju ključnega pomena. V diplomskem seminarju smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vsekakor vizualna sporočila tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar je potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila in integracija vizualnih elementov, ki so pa ključnega pomena pri tovrstnem komuniciranju.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, vizualno komuniciranje, nakupno odločanje
Objavljeno v DKUM: 09.11.2016; Ogledov: 1592; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Logotip: od problema do rešitve
Simona Ribič, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili vizualno komuniciranje kot osnovo sporočanja pomena preko grafičnega izdelka: logotipa. Podrobno smo opisali njegove sestavne elemente ter definirali kriterije uspešnega oblikovanja. Prav tako smo opisali celoten proces grafičnega oblikovanja logotipa. V praktičnem delu pa smo to znanje uporabili ter najprej analizirali konkurenčne logotipe, čemur je sledilo iskanje navdiha, ustvarjalni del ter implementacija. Tako je bil rezultat logotip, ki bi ga lahko uporabili v praksi. Ugotovili smo, da je oblikovanje logotipa zahteven proces in da je kljub opisanim posameznim korakom uspešnost ter učinkovitost izdelka odvisna od zmožnosti oblikovalca.
Ključne besede: logotip, grafično oblikovanje, vizualno komuniciranje, celostna grafična podoba
Objavljeno v DKUM: 28.09.2015; Ogledov: 2308; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

3.
LOGOTIPI SKOZI ČAS - NA PRIMERU OLIMPIJSKIH LOGOTIPOV
Saša Žalik, 2014, diplomsko delo

Opis: Skozi bogato in dolgo zgodovino olimpijskih iger je šport postal ena izmed največjih »industrij« na svetu. Sodobno oglaševanje se osredotoča na potrošnika predvsem na vizualen način. Ljudje se v prvi vrsti identificirajo z olimpijskimi igrami preko logotipa oz. olimpijskih krogov, ki spadajo med najbolj prepoznaven znak na svetu. V diplomski nalogi je bil predstavljen olimpijski logotip kot vizualna predstavitev svetovnega medijskega dogodka. Raziskan je bil razvoj logotipov olimpijskih iger od leta 1924 do 2012. Najprej so bili opredeljeni pojmi vizualnega komuniciranja kot tudi likovna izrazna sredstva, nato pa so bile opisane osnovne značilnosti in vrste logotipov ter tipografija. Raziskano je bilo, kako so na razvoj, pojavnost in prepoznavnost olimpijskih logotipov vplivali množični mediji. Pregled in analiza 42 olimpijskih logotipov je bila narejena s pomočjo treh klasifikacij: glede na tehnološki razvoj (pojavnost množičnih medijev), vrste logotipov ter delitev logotipov na zimske in poletne olimpijske igre
Ključne besede: logotip, simbol, vizualno komuniciranje, olimpijski logotip, olimpijske igre
Objavljeno v DKUM: 15.07.2014; Ogledov: 2493; Prenosov: 479
.pdf Celotno besedilo (20,97 MB)

4.
LOGOTIP PODJETJA - OD IDEJNE ZASNOVE DO IMPLEMENTACIJE
Klavdija Balažic, 2011, diplomsko delo

Opis: Logotipi so temeljna vizualna sredstva podjetja ali organizacije. Čeprav se lahko pojavljajo v več oblikah, imajo vedno isti namen – doseganje prepoznavnosti podjetja ali organizacije. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj logotipov skozi čas, njihove osnovne značilnosti in povezavo z drugimi področji. Osredotočili smo se na metode in postopke pri snovanju kvalitetnih logotipov, ki smo jih podkrepili s konkretnimi primeri. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu analizirali logotipe konkurenčnih podjetij in oblikovali logotip za izbrano podjetje. Rezultat diplomskega dela je tako logotip za podjetje Viziens.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip
Objavljeno v DKUM: 10.11.2011; Ogledov: 9635; Prenosov: 597
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

5.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Objavljeno v DKUM: 21.12.2010; Ogledov: 12739; Prenosov: 433
.pdf Celotno besedilo (28,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici