1.
POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJAMarcela Krničar, 2016, diplomsko delo
Opis: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Ključne besede: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2016; Ogledov: 1496; Prenosov: 95
Celotno besedilo (2,88 MB)