| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostna grafična podoba - restavracija s hitro hrano : diplomsko delo
Amanda Vogrin, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebina diplomskega dela se osredotoča na izdelavo priročnika celostne grafične podobe in vseh bistvenih vizualnih elementov za namišljeno restavracijo s hitro hrano. Namen diplome je ustvariti vizualno kohezivno celoto, ki spodbuja prepoznavnost podjetja. Ker se diplomsko delo nanaša na področje grafičnega oblikovanja, smo za izdelavo končnega rezultata uporabili Adobe programe (InDesign, Illustrator, Photoshop). Učili smo se tudi iz obstoječih primerov, medtem ko smo analizirali ter risali in skicirali koncepte in ideje. Skozi kreativni proces smo se zavedali pomena sinhroniziranih vizualnih elementov, pa tudi pomena predpriprave, ki vključuje spoznavanje restavracije, njenih ciljev in ciljev ter raziskovanje ciljne publike.
Ključne besede: grafična podoba, vizualni elementi, oblikovanje, prepoznavnost
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 131; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (6,14 MB)

2.
Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata : diplomsko delo
Filip Milošeski, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti pomen vizualne komunikacije, natančneje, kako lahko vizualni elementi na kompoziciji vplivajo na pomen plakata. Diplomsko delo vsebuje dva enako pomembna dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bolj podrobno preučimo, kaj je plakat in kaj njegov pomen ter si ogledamo, kako se je čez leta plakat razvijal. Nato definiramo vizualno komunikacijo in grafično oblikovanje na splošno. Da bi v celoti razumeli ta dva izraza, smo raziskali in opredelili najpomembnejše elemente enega plakata: vizualne elemente, kompozicijo, vizualne principe, barvo in tipografijo. Nato sledi opredelitev ustvarjalnega procesa, ki je razdeljen na tri faze. Na koncu smo raziskali različne pomene izbrane teme "Granatno jabolko". Od te točke smo lahko razvili različne ideje za plakate in na podlagi teorije smo izvedli deset najboljših idej. Zadnji korak praktičnega dela je bila argumentacija uporabe elementov na kompoziciji.
Ključne besede: grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, plakat, tipografija, vizualni elementi
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 4049; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

3.
SINTEZA ZVOKA IN PODOBE
Peter Valtl, 2016, diplomsko delo

Opis: Idejo za izdelavo diplomskega dela sem dobil v času svojega poučevanja, saj se v poklicu vsakodnevno srečujem s prepletanjem glasbe in likovne umetnosti. Začelo me je zanimati, kaj imata ti dve umetnosti skupnega ter kaj ju povezuje oziroma na kakšen način sta povezani. Predvsem sem želel raziskati obdobje konec 19. stoletja ter v začetku 20. stoletja, saj sem ob prebiranju različne literature ugotovil, da se je v tem obdobju začelo razvijati vedno več novih smeri v glasbi in slikarstvu. Vse to me je pripeljalo k razmišljanju o omenjenih umetniških smereh ter tudi k diplomskemu delu z naslovom Sinteza zvoka in podobe. Za boljše razumevanje prepletanja različnih umetniških zvrsti sem v prvem delu diplomske naloge najprej pojasnil delovanje različnih človeških čutov – vizualni in slušni sistem, ki omogočajo, da lahko glasbo slišimo ter umetniška dela vidimo. Vsi ti čuti nam omogočajo, da dobimo informacije iz okolja neovirano. Opisal sem tudi sinestezije, soobčutje, ki je vplivalo na razvoj glasbe in slikarstva oziroma na prepletanje obeh umetnostnih zvrsti. Za boljše razumevanje celotnega fenomena sem v teoretičnem delu pojasnil in raziskal obdobja, v katerih so se te zvrsti umetnosti prepletale. Tako spoznamo obdobje ekspresionizma in impresionizma, v katerem ustvarjata Vasilij Kandinski in Aleksander Skrjabin. V diplomskem delu je poudarek predvsem na Vasiliju Kandinskem ter Aleksandru Skrjabinu, zato je obravnavana njuna glasbena ter slikarska pot in pogled na ustvarjanje. Dodani so različni prikazi ter interpretacije, ki so pomembno izhodišče praktičnega dela. V tem času je nastalo prvo abstraktno delu Vasilija Kandinskega. Povezava med glasbo in slikarstvom mu je prinesla nov način razmišljanja ter ustvarjanja. Ni samo glasba vplivala na likovne umetnike, temveč so tudi glasbeniki našli izziv oziroma navdih v likovnih delih. Likovna umetnost in glasba se prepletata že skozi celotno človeško zgodovino. Likovne umetnike glasba navdušuje, z njo živijo, jo čutijo ali pa jo enostavno vidijo. Pri vsem tem pa tudi glasbeniki znajo brati različna likovna dela. Tako so posamezne slike interpretirane s parametri, kot da bi se izvajala določena glasba – vpliv zvoka in podobe. V praktičnem poglavju je osrednji cilj oziroma del naloge predstavitev nekaterih umetniških del Kandinskega. Zanimal me je predvsem njegov pristop k ustvarjanju določenih umetniških del. Kot je bilo omenjeno že prej, so tudi glasbeniki našli izziv oziroma navdih v likovnih delih. Eden izmed bolj znanih je bil Aleksander Skrjabin ter njegovo delo z naslovom Prometej – Pesnitev ognja. S tem delom se je poslužil novih barvnih, instrumentalnih in sinestetičnih efektov. Kot slovenski skladatelj je omenjen Ivo Petrić ter Groharjeve impresije II. Sledi podrobno raziskovanje življenja in dela dveh umetnikov, katerih umetnosti se v njunih delih prepletajo. Iz pridobljenih virov, od koder izhajata Vasilij Kandinski ter Aleksander Skrjabin, sem podrobneje raziskal njuno življenje, delovanje ter medsebojni vpliv obeh umetnikov. Z diplomskim delom sem želel dokazati vpliv glasbe in slikarstva na posameznika ter prepletanje obeh umetnostnih zvrsti.
Ključne besede: glasba, slikarstvo, slušni sistem, vizualni sistem, abstraktno slikarstvo, sinestezija, glasbeni elementi, likovni elementi, podoba, zvok, slika
Objavljeno v DKUM: 20.09.2016; Ogledov: 1933; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

4.
VIZUALNA KOMUNIKACIJA V NOVINARSTVU
Iris Hude, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili vizualno komunikacijo in njeno uporabo v novinarstvu. Vizualna komunikacija je komunikacija, ki delno ali v celoti temelji na videnju. Opisana je kot prenos idej in informacij, da jo lahko razume ciljna skupina. Njen cilj je, da bi naslovnik pravilno razbral in čustveno občutil informacijo. Tako ciljni skupini ne prinese le sporočilo samo, ampak nanjo vpliva tudi čustveno. V diplomskem delu smo analizirali in predstavili vlogo vizualne komunikacije v slovenskem medijskem prostoru. S pomočjo anketnega vprašalnika smo zbrali odgovore občinstva in tako analizirali še njihovo občutenje vizualne komunikacije in njen vpliv na čustva posameznika.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, vizualni elementi, fotografija, novinarstvo, medij
Objavljeno v DKUM: 18.12.2014; Ogledov: 1832; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.59 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici