1. Prenova celostne grafične podobe - "Ahat"Tilen Šarfer Veselič, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se osredotoča na preoblikovanje celostne grafične podobe trgovine Ahat, ki se ukvarja s prodajo kristalov in nakita. Teoretični del govori o grafičnem oblikovanju, elementih in funkcijah celostne grafične podobe ter analizi tako stare vizualne identitete, kot tudi konkurenčnih vizualnih identitet. V empiričnem delu smo z digitalnimi orodji le-to prenovili z namenom usklajevanja podobe in boljše vizualne prepoznavnosti. Med kreativnim procesom smo navdih in napotke črpali iz naučenega pri teoretičnem delu. Ključne besede: celostna grafična podoba, oblikovanje, vizualna identiteta Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 23
Celotno besedilo (3,07 MB) |
2. Vpliv vizualne podobe embalaže na nakupno odločitev potrošnika : magistrsko deloTia Maria Tertinek, 2023, magistrsko delo Opis: Živimo v sodobni potrošniški družbi, kjer smo vsakodnevno obdani z neštetim številom izdelkov različnih ponudnikov, embalaža je zraven svoje tradicionalne vloge zaščite izdelka in z razvojem možnosti potiska materialov postala eden izmed ključnih komunikacijskih in marketinških orodij med izdelkom ter potrošnikom. V magistrskem delu smo se odločili raziskati vpliv vizualne podobe embalaže na potrošnikove odločitve na primeru embalaže bučnih olj. V teoretičnem delu smo opisali embalažo – od njenih glavnih funkcij in materialov do komunikacijskih elementov na njej. V empiričnem delu smo opravili primerjalno analizo in anketo s potrošniki ter ugotovili, da ima vizualna podoba embalaže pozitiven vpliv na potrošnikovo motiviranost za nakup izdelka ter domnevano kvaliteto izdelka, vpliv ocene privlačnosti emalaže izdelka na domnevano ceno izdelka je zanemarljiv. Ključne besede: embalaža, vizualna podoba izdelka, nakupno odločanje Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 380; Prenosov: 84
Celotno besedilo (8,11 MB) |
3. Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko deloElena Schmid, 2023, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij. Ključne besede: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 464; Prenosov: 63 (1 glas)
Celotno besedilo (1,92 MB) |
4. Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko deloJovana Jolić, 2023, diplomsko delo Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in
prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 526; Prenosov: 138
Celotno besedilo (8,25 MB) |
5. Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko deloMaša Pauman, 2022, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke. Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 806; Prenosov: 211
Celotno besedilo (1,85 MB) |
6. Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na Slovenskem : diplomsko deloPija Ferk, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe. Ključne besede: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 861; Prenosov: 73
Celotno besedilo (3,48 MB) |
7. Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko deloHristina Trajkoska, 2021, diplomsko delo Opis: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike.
V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente.
Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1105; Prenosov: 167
Celotno besedilo (2,05 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Ustvarjanje 3D lika z osebnostjo : diplomsko deloNina Zelenko, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo raziskali celoten potek izdelave 3D karakterja, od ideje do končnega produkta. Pri tem smo ugotavljali, katere vizualne lastnosti vplivajo na zaznavanje modeliranega karakterja. Raziskali smo, kako naredimo modeliran 3D karakter, pri katerem zgolj preko njegove vizualne podobe izvemo nekaj o njegovi osebnosti. Analizirali smo tudi nekaj Disneyevih karakterjev in pri tem potrdili prejšnja spoznanja o oblikah telesa, obraznih potezah ter uporabljenih barvah. Na koncu pa smo tudi sami izdelali 3D karakter, prijazno, iznajdlivo in skrivnostno bojevnico, pri čemer smo uporabili vse do tedaj zbrane informacije in nasvete. Ključne besede: Modeliranje, 3D karakter, vizualna podoba, pomeni barv, obrazni izrazi Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 928; Prenosov: 75
Celotno besedilo (1,16 MB) |
9. Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitveKlara Hameršak, 2020, diplomsko delo Opis: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu.
V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja.
V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne. Ključne besede: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba. Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 1134; Prenosov: 105
Celotno besedilo (1,10 MB) |
10. Lastna celostna grafična podoba : diplomsko deloGašper Pristovnik, 2020, diplomsko delo Opis: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela. Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 2575; Prenosov: 248
Celotno besedilo (2,87 MB) |