| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Klara Hameršak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Ključne besede: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 166; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 219; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

3.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Ključne besede: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 81; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (5,84 MB)

4.
Likovna podoba sten sprejemnega prostora Klinike za pediatrijo UKC Maribor
Anja Rošker, 2019, diplomsko delo

Opis: Barve so pomemben del vizualne komunikacije in nekaj, kar nas obdaja vsak dan in z nami vsakodnevno komunicira. Spodbujajo čustva, ki nas lahko poživijo ali umirijo. Ta oblika neverbalne komunikacije je še posebej pomembna pri otrocih in njihovem razvoju. Včasih le-ta pove več kot beseda sama. Otroka ob preživljanju bolezni spremlja strah, ki se potencira z obiskom pri zdravniku v bolnišnici, v otroku neznanem okolju. V diplomski nalogi smo preučili pojem vizualne komunikacije in otrokovo zaznavanje ter dojemanje na splošno, predvsem pa smo se osredinili na zaznavanje barv in likov, s katerimi smo poživili ter popestrili sprejemni prostor UKC Klinike za pediatrijo in s tem skušali pomiriti ter sprostiti otrokov strah ob obisku.
Ključne besede: likovna podoba, vizualna komunikacija, otroci, zaznavanje, barve
Objavljeno: 15.04.2019; Ogledov: 744; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (25,35 MB)

5.
Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Patrik Rac, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Ključne besede: vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 1478; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Pomen in proces oblikovanja celostne grafične podobe za podjetja
Jasna Belna, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili in pojasnili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe. Osredotočili smo se na vzroke za prenovo celostne grafične podobe in raziskali proces oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu predstavili podjetje Copy Center, čemur je sledila prenova celostne grafične podobe podjetja.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 1271; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

7.
Prenova celostne grafične podobe in drugih promocijskih elementov na primeru društva Zelena steza
Špela Mar, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo definirali osnovni pojem celostna grafična podoba, predstavili lastnosti dobre celostne podobe in opisali postopek njene izdelave. Osredotočili smo se na elemente, ki so pri sami celostni podobi najpomembnejši: logotip, ki smo ga razdelili na ime in simbol, tipografijo in barve ter njihov pomen pri celostni grafični podobi. Navedli smo tudi razloge, zakaj se podjetja odločijo za spremembo vizualne podobe. V praktičnem delu smo na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja zasnovali novo celostno grafično podobo in ostale promocijske elemente društva Zelena steza.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, logotip
Objavljeno: 06.10.2017; Ogledov: 589; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (10,42 MB)

8.
POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJA
Marcela Krničar, 2016, diplomsko delo

Opis: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Ključne besede: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 789; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

9.
SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Darjan Panič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Ključne besede: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 797; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (38,18 MB)

10.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE
Maja Kaučič, 2016, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je osrednje vizualno sredstvo podjetja, prek katerega to komunicira informacije o svoji identiteti, dosega prepoznavnost ter vzbuja želene vtise in občutke pri ciljnih skupinah. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se posvetili osvetljevanju osnovnih pojmov: identiteta podjetja, celostna grafična podoba ter predstavili metode in postopke za njeno snovanje. Na temelju pridobljenih znanj smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo na primeru podjetja Črtica in druge zgodbe. S tem namenom smo analizirali izbrano podjetje, njegova okolja ter izluščili za nas relevantne metode in postopke, ki so nam pomagali do končnega izdelka. V sklepni fazi smo celostno grafično podobo implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Objavljeno: 06.06.2016; Ogledov: 2846; Prenosov: 688
.pdf Celotno besedilo (13,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici