| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
OBLIKOVANJE PODOBE ORGANIZACIJE S POMOČJO AVDIO – VIZUALNIH KOMUNIKACIJSKIH ORODIJ
Tevž Kresnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o identiteti in podobi organizacije. Govori o sistematičnem procesu za oblikovanje in krepitev podobe. Predstavljen je celovit program za upravljanje z blagovnimi znamkami. Proučena so komunikacijska orodja in njihova uporaba. Podana je tudi analiza uporabljenega družbenega programja. V drugem delu je predstavitev oblikovanja podobe na primeru organizacije Marenberg Kollektiv. Povedano je, v čem je smisel obstoja organizacije in kakšni so cilji za prihodnost. V nadaljevanju je analiza vizualne identitete organizacije in kako se ta odraža na različnih področjih njenega delovanja. Narejena je tudi predstavitev podobe s pomočjo avdio – vizualnih komunikacijskih orodij in njihova uporaba na družbenih platformah SoundCloud, Youtube in Facebook.
Ključne besede: blagovna znamka, vizualna identiteta, komunikacijska orodja, družbeno programje
Objavljeno: 15.04.2014; Ogledov: 1006; Prenosov: 58
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici