SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vizualne kulturne značilnosti v logotipih
Nina Kodrič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Logotip predstavlja ključni element vizualne podobe vsakega podjetja. Komunicira informacije o podjetju in predstavlja podjetje na vizualni ravni. Hkrati pa je tudi del vizualne kulture določenega časa in prostora. V magistrskem delu smo raziskovali ali se v logotipih odražajo vizualne kulturne značilnosti lokalnih okolij. Po pregledu literature s področja kulture in grafičnega oblikovanja smo zasnovali kriterije, na podlagi katerih smo naredili raziskavo – študijo primera logotipov Evropskih prestolnic kulture med leti 2004 in 2016. Spoznali smo, da bi v proces nadaljevanja raziskave bilo potrebno vključiti tudi avtorje logotipov ter pripadnike lokalnih okolij za podrobnejšo analizo. Rezultati analize logotipov EPK kažejo, da so v logotipih prisotne vizualne kulturne značilnosti, ki odražajo kulturo lokalnih okolij.
Ključne besede: logotip, kultura, vizualna kultura, Evropska prestolnica kulture, EPK
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 54; Prenosov: 14
.pdf Polno besedilo (6,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici