SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Ključne besede: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 10763; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

2.
IZGRADNJA CELOSTNE VIZUALNE IN KOMUNIKACIJSKE PODOBE
Jasna Ekart, 2010, diplomsko delo

Opis: V uvodnem, teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili področje oblikovanja vizualne in komunikacijske podobe podjetja. Razjasnjen je proces razumevanja sporočil ter psihološke osnove zaznavanja. Temu sledi opredelitev elementov celostne grafične podobe, ki zajema logotip, tipografijo in barve. Definirali smo tudi oblikovalske osnove in sestavine oblikovanja. V raziskovalnem delu smo opravili pregled konkurenčnih podjetij, predvsem njihovih spletnih strani. Na podlagi izsledkov smo ustvarili celostno grafično podobo podjetja. Obseg dela je vključeval oblikovanje in pripravo osnovnih komunikacijskih materialov, med katere lahko uvrstimo dopisni papir, vizitko in ovojnico, kot tudi oblikovanje in pripravo reklamnih materialov, kamor lahko štejemo zloženko, letak, plakat, banner, ipd.. Stremeli smo k skladnosti komunikacije in elementov komuniciranja. Določili smo elemente, s pomočjo katerih smo poskušali doseči enotnost na celotnem področju komunikacije. Grafiko podjetja smo v praksi uporabili tudi na izbranih promocijskih materialih, ki so predstavljeni v osmem poglavju diplomskega dela. Precejšen del diplomskega dela je zajemala izdelava spletne strani podjetja, saj menimo, da je spletna stran eden izmed ključnih medijev v današnjem času.
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, celostna komunikacijska podoba, promocijski materiali, reklamni materiali
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 10791; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (21,59 MB)

3.
VIZUALIZACIJA BLAGOVNE ZNAMKE KOT DEJAVNIK USPEŠNEGA TRŽENJA
Tamara Matjašič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na področje trženja, natančneje pozicioniranja blagovnih znamk, s poudarkom na vizualni podobi izdelka. Zanimal nas je pomen vizualne podobe pri ustvarjanju celovite predstave o izdelku in blagovni znamki. Središče zanimanja je bila povezava osebnosti in identitete blagovne znamke s fizično podobo izdelka. Osrednji cilj naloge je bila celostna grafična prenova vinskih etiket blagovne znamke Galantes. V tej razsežnosti smo predstavili temeljne značilnosti trženja vin, pojasnili pomen vinske blagovne znamke in vlogo embalaže pri komuniciranju in gradnji imidža. Rezultat diplomskega dela je nov logotip Klet Pesnica Plač in nova podoba vinskih etiket Galantes.
Ključne besede: blagovna znamka, trženje vin, embalaža, etiketa, oblikovanje vinske etikete, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 10500; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

4.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA SUROVINA D.D.
Aleš Pipan, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali in predstavili teoretične in praktične vidike celostne grafične podobe. Kot primer smo uporabili podjetje Surovina d.d. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. Prvi del je teoretični in se razteza od tretjega do petega poglavja. Šesto poglavje je namenjeno praktičnemu delu diplomske naloge. V teoretičnem delu je razložena teorija celostne grafične podobe, kjer definiramo vse potrebne elemente, da lahko nadaljujemo z raziskavo. Četrto poglavje je namenjeno osnovni likovni teoriji, kjer se osredotočamo predvsem na like, barvo in tipografijo, saj je njihovo razumevanje pogoj za razvoj in prenovo celostne grafične podobe oziroma njenih osnovnih grafičnih elementov. Sledi analiza aktualne grafične podobe podjetja Surovina d.d., ki je podprta tako z grafiko in kot tudi s fotografijami. Analiza je podkrepljena še s kratko študijo domače in tuje konkurence. Šesto poglavje je praktični del naloge, kjer preoblikujemo simbol, logotip, določimo njuno medsebojno razmerje in pa tudi ustrezno tipografijo ter barvo. Temu sledijo prikaz pisarniških, promocijskih in ostalih aplikativnih rab, od dopisnega lista, vizitke, pa vse do označevanja vozil.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, vizualna komunikacija
Objavljeno: 13.06.2011; Ogledov: 11099; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (32,97 MB)

5.
POMEN LIKOVNIH ELEMENTOV V GRAFIČNEM OBLIKOVANJU
Metka Zrim, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi se bomo osredotočili na likovno teorijo in grafično oblikovanje. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu bomo podrobneje predstavili osnovne likovne elemente, likovno kompozicijo in se seznanili s področji likovnega ustvarjanja. V nadaljevanju bomo definirali, kaj je grafično oblikovanje, predstavili bomo vlogo in delo grafičnega oblikovalca ter predstavili pomembno področje grafičnega oblikovanja – tipografijo. Ker se grafično oblikovanje ukvarja z vizualnim sporočanjem, bomo na kratko opisali, kaj je bistvo vizualnega komuniciranja. Praktični del diplomske naloge bo zajemal analize in opise grafičnih del na podlagi likovne teorije. Uporabili bomo kvalitativno metodo raziskovanja, kjer bomo ugotavljali kakšna čustva vzbujajo izbrana grafična dela pri posameznikih. Na ta način bomo ugotovili ali se pomen likovnih elementov v grafičnem oblikovanju spremeni ali ne.
Ključne besede: likovna teorija, likovni elementi, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, oglaševanje
Objavljeno: 26.01.2012; Ogledov: 8291; Prenosov: 642 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

6.
POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Gregor Kaurin, 2012, diplomsko delo

Opis: Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Ključne besede: vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 7459; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

7.
POMEN GRAFIČNEGA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA PRI INTERAKTIVNEM MEDIJU
Nina Ružič Koželj, 2012, diplomsko delo

Opis: Grafični uporabniški vmesnik je tisti del elektronske naprave (v našem primeru računalnika), ki olajša komunikacijo med programskim delom naprave in uporabnikom. Gre za slikovni ali grafični prikaz funkcionalnosti programskega dela naprave, ki bazira na abstraktnem nivoju natančnega programiranja informacijskih strokovnjakov. Da bi bili omenjeni programi dostopni in enostavni za upravljanje tudi laikom, potrebujejo dober grafični uporabniški vmesnik. Za snovanje in izdelavo le-tega moramo upoštevati več vidikov, predvsem psihološkega, ergonomskega in likovno-teoretskega. Likovna teorija, ki jo danes poznamo, temelji na raziskavah človekovega dojemanja zunanjega sveta in povratno tudi na vplivu vizualnih sredstev na človeka. Grafični uporabniški vmesnik namreč ni zgolj sličica na programski osnovi, pač pa natančno premišljena slikovna oziroma grafična podlaga za upravljanje z različnimi računalniškimi sistemi in programi. Pričujoče diplomsko delo skozi teorijo, raziskavo in praktično delo na omenjenem področju potrjuje zgoraj navedeno.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, standardi, smernice, vizualna komunikacija, likovna teorija, grafično oblikovanje, spletne strani
Objavljeno: 04.10.2012; Ogledov: 1934; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (14,85 MB)

8.
DIGITALNO OBLIKOVANJE ILUSTRACIJ
Urška Pintarič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali kako zasnovati digitalno ilustracijo. Pri kvalitativnem raziskovalnem postopku v katerem smo uporabili deskriptivno in komparativno raziskovalno metodo smo raziskali tehnike in stile grafičnega oblikovanja, ugotovili primerne tehnike za digitalno kreiranje in predstavili digitalne ilustracije kot tip informacijske tehnologije. Predstavili smo njihov postopek izdelave in kakšen vpliv imajo različne tehnike oblikovanja na oblikovanje digitalnih ilustracij. Teoretični del opisuje ugotavljanja kako kreirati digitalne ilustracije s pomočjo računalniških oblikovalskih programov.
Ključne besede: digitalno, oblikovanje, ilustracije, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 18.02.2013; Ogledov: 4902; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

9.
KOMUNIKACIJA IN VIZUALNA KOMUNIKACIJA
Polona Petrena, 2013, diplomsko delo

Opis: Področja komunikacije, vizualne komunikacije in psihologije komunikacije so med seboj tesno povezana in so neizbežni dejavniki našega vsakdanjega življenja. Diplomsko delo zajema opis dejstev ter ugotovitev za našteta področja in razjasnjuje razlike med besedno in nebesedno komunikacijo ter predelavo kognitivnih sporočil. Ugotovili smo, da ljudje že od nekdaj upodabljamo svoje ideje, sporočila in da smo močno dovzetni za vse oblike komunikacije. Na naše razumevanje in dojemanje sporočil pa imajo velik vpliv lastne izkušnje, vzgoja, vloga v komunikacijskem položaju, občutki, interpretacije in mnoga komunikacijska ozadja.
Ključne besede: psihologija komuniciranja, kognitivni procesi, vizualna komunikacija
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 5113; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
ČLOVEŠKO TELO KOT IZRAZNO SREDSTVO VIZUALNE KOMUNIKACIJE V REVIJAH
Eva Ferk, 2014, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kako je žensko in moško telo predstavljeno v vizualni komunikaciji v tiskanih medijih. V študiji smo se lotili pregleda različne literature, tujih in domačih virov. Analizirali smo slike oglasov in drugih vsebin iz revij o komunikacijsko-informacijski tehnologiji glede na uporabo človeškega telesa v vizualni komunikaciji.
Ključne besede: oglaševanje, človeško telo, objekt poželenja, vizualna komunikacija
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 527; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici