| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 38
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje plakatov o veganstvu in njihova analiza : diplomsko delo
Saša Kramar, 2022, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomskega dela je bil analizirati plakate o veganstvu in pridobiti informacije ter napotke, ki nam bodo pomagali pri oblikovanju plakatov o veganstvu v prihodnosti. V teoretičnem delu smo raziskali področja vizualne komunikacije ter veganstva, v empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili informacije o odnosu ljudi do naših avtorskih in tujih plakatov o veganstvu ter o njihovem pomenu za družbo in širjenje veganstva. Ugotovili smo, da je plakat še vedno ena najbolj priljubljenih oblik vizualne komunikacije in da je oblikovanje dobrega plakata o veganstvu zelo zahtevno delo, saj je zelo težko na samem plakatu predstaviti veganstvo kot celoto. Ugotovili smo tudi, da so ljudem bolj všeč nazorni, neagresivni, izvirni, informativni in preprosti plakati o veganstvu in da je tema veganstva za mnoge ljudi še vedno dokaj neznana in nezaželjena. Novo pridobljeno znanje in smernice nam bodo pomagali pri oblikovanju še boljših plakatov o veganstvu v prihodnosti.
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, plakat, analiza, veganstvo
Objavljeno v DKUM: 17.06.2022; Ogledov: 147; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (5,44 MB)

2.
Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata : diplomsko delo
Filip Milošeski, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti pomen vizualne komunikacije, natančneje, kako lahko vizualni elementi na kompoziciji vplivajo na pomen plakata. Diplomsko delo vsebuje dva enako pomembna dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bolj podrobno preučimo, kaj je plakat in kaj njegov pomen ter si ogledamo, kako se je čez leta plakat razvijal. Nato definiramo vizualno komunikacijo in grafično oblikovanje na splošno. Da bi v celoti razumeli ta dva izraza, smo raziskali in opredelili najpomembnejše elemente enega plakata: vizualne elemente, kompozicijo, vizualne principe, barvo in tipografijo. Nato sledi opredelitev ustvarjalnega procesa, ki je razdeljen na tri faze. Na koncu smo raziskali različne pomene izbrane teme "Granatno jabolko". Od te točke smo lahko razvili različne ideje za plakate in na podlagi teorije smo izvedli deset najboljših idej. Zadnji korak praktičnega dela je bila argumentacija uporabe elementov na kompoziciji.
Ključne besede: grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, plakat, tipografija, vizualni elementi
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 310; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

3.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko delo
Hristina Trajkoska, 2021, diplomsko delo

Opis: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 247; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Lastna celostna grafična podoba : diplomsko delo
Gašper Pristovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 773; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

5.
The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences : magistrsko delo
Karmen Blažević, 2020, magistrsko delo

Opis: Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Ključne besede: spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 348; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

6.
Vizualno komuniciranje z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih : diplomsko delo
Teja Kovačič, 2020, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomske naloge je bil izdelati filter AR (angl. Augmented Reality – obogatena resničnost) v programu Spark AR Studio za namen vizualnega komuniciranja z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih. Z uporabo deskriptivne metode smo raziskali področja vizualne komunikacije, obogatene resničnosti in družbenih omrežij. S pomočjo primerjalne analize smo primerjali podatke, pridobljene iz različnih virov. Na osnovi teoretičnega dela smo oblikovali lasten filter AR, ki smo ga objavili na družbenem omrežju Instagram. Z uporabo standardiziranega UEQ vprašalnika smo s pomočjo anketirancev določili oceno uspešnosti našega produkta. Ugotovili smo, da se filtri AR uspešno uporabljajo na družbenih omrežjih, kakršen je Instagram.
Ključne besede: vizualna komunikacija, obogatena resničnost, družbena omrežja, Instagram, filter AR
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 372; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (972,02 KB)

7.
Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja : meje dopustnosti medijskega poročanja
Carina Mandl, 2019, magistrsko delo

Opis: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Ključne besede: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Objavljeno v DKUM: 23.12.2019; Ogledov: 682; Prenosov: 0

8.
Likovna podoba sten sprejemnega prostora Klinike za pediatrijo UKC Maribor : diplomsko delo
Anja Rošker, 2019, diplomsko delo

Opis: Barve so pomemben del vizualne komunikacije in nekaj, kar nas obdaja vsak dan in z nami vsakodnevno komunicira. Spodbujajo čustva, ki nas lahko poživijo ali umirijo. Ta oblika neverbalne komunikacije je še posebej pomembna pri otrocih in njihovem razvoju. Včasih le-ta pove več kot beseda sama. Otroka ob preživljanju bolezni spremlja strah, ki se potencira z obiskom pri zdravniku v bolnišnici, v otroku neznanem okolju. V diplomski nalogi smo preučili pojem vizualne komunikacije in otrokovo zaznavanje ter dojemanje na splošno, predvsem pa smo se osredinili na zaznavanje barv in likov, s katerimi smo poživili ter popestrili sprejemni prostor UKC Klinike za pediatrijo in s tem skušali pomiriti ter sprostiti otrokov strah ob obisku.
Ključne besede: likovna podoba, vizualna komunikacija, otroci, zaznavanje, barve
Objavljeno v DKUM: 15.04.2019; Ogledov: 959; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (25,35 MB)

9.
Oblikovanje signaletike na primeru Mladinsko počitniškega doma Frankopan Punat
Alja Rošker, 2019, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi najbolj omenjamo semiotiko, vedo o znakih. Znaki nas spremljajo na ulicah, na zgradbah, v prometu, bolnišnicah, letališčih in predstavljajo pomemben del pri našem odločanju, ko vstopamo v nepoznano okolje, v katerem se moramo orientirati. V ta namen se oblikujejo sistemi signalizacije, ki nam pomagajo hitreje, kot če bi morali nekoga vprašati za pomoč. Za sistem signalizacije obstaja veliko drugih podobnih pojmov, vsi pa pomensko ustrezajo pojmu signaletika. Preučili smo signaletiko, njene grafične elemente, jih prilagodili za otroke, ter oblikovali čisto nov sistem signaletike za namen letovanja otrok v Punatu, ki ga organizira Rdeči križ Maribor. Sistem signalizacije smo uspešno oblikovali. Projekt bo tudi realiziran.
Ključne besede: vizualna komunikacija, signaletika, sistem signalizacije
Objavljeno v DKUM: 11.04.2019; Ogledov: 999; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (22,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Ocenjevanje uporabniške izkušnje vizualne komunikacije v marketingu na Facebooku
Nika Brence, 2018, diplomsko delo

Opis: Vizualni marketing na Facebooku postaja zelo pomembna tema, saj je treba v le nekaj sekundah nagovoriti izjemno raznoliko množico ljudi. Kljub temu da je oglaševanje na Facebooku učinkovito, je uspeh podjetja odvisen od samega oglasa. Raziskovali smo, kakšen bi moral biti oglas na Facebooku, da podjetje doseže zastavljene cilje. Podjetje se torej mora temu, kako doseči to učinkovitost, posebej posvetiti. Ker je vpliv oglasov odvisen od uporabnikov Facebooka, smo s pomočjo mnenj anketirancev oziroma uporabnikov Facebooka pridobili odgovore o podobi oglasov in odzivih nanje. Ugotovili smo, da ima pri oglaševanju na Facebooku vizualna komunikacija najpomembnejšo vlogo.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, Facebook, oglaševanje, slike
Objavljeno v DKUM: 31.08.2018; Ogledov: 779; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici