1. Prenova celostne grafične podobe - "Ahat"Tilen Šarfer Veselič, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se osredotoča na preoblikovanje celostne grafične podobe trgovine Ahat, ki se ukvarja s prodajo kristalov in nakita. Teoretični del govori o grafičnem oblikovanju, elementih in funkcijah celostne grafične podobe ter analizi tako stare vizualne identitete, kot tudi konkurenčnih vizualnih identitet. V empiričnem delu smo z digitalnimi orodji le-to prenovili z namenom usklajevanja podobe in boljše vizualne prepoznavnosti. Med kreativnim procesom smo navdih in napotke črpali iz naučenega pri teoretičnem delu. Ključne besede: celostna grafična podoba, oblikovanje, vizualna identiteta Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 9 Celotno besedilo (3,07 MB) |
2. Oblikovanje celostne grafične podobe za namišljeno podjetjeLuka Lah, 2024, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev. Ključne besede: oblikovanje, vizualna identiteta, logotip, barva, tipografija Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25 Celotno besedilo (3,02 MB) |
3. Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na Slovenskem : diplomsko deloPija Ferk, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe. Ključne besede: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 861; Prenosov: 72 Celotno besedilo (3,48 MB) |
4. Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti : diplomsko deloMitja Studenčnik, 2020, diplomsko delo Opis: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo. Ključne besede: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 1101; Prenosov: 69 Celotno besedilo (5,84 MB) |
5. Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja : meje dopustnosti medijskega poročanjaCarina Mandl, 2019, magistrsko delo Opis: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek. Ključne besede: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji Objavljeno v DKUM: 23.12.2019; Ogledov: 1389; Prenosov: 129 Celotno besedilo (105,34 MB) |
6. POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJAMarcela Krničar, 2016, diplomsko delo Opis: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje. Ključne besede: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem. Objavljeno v DKUM: 21.10.2016; Ogledov: 1496; Prenosov: 94 Celotno besedilo (2,88 MB) |
7. POMEN, OBLIKOVANJE IN SNOVANJE VERSKIH SIMBOLOV IN LOGOTIPOV - OBLIKOVANJE CGP NA PRIMERU BINKOŠTNE CERKVE VEŠČICADenis Barber, 2016, diplomsko delo Opis: Kjer koli smo in kamor koli gremo, vsepovsod vidimo simbole. Simboli so naš vir komuniciranja.
Diplomska naloga obravnava semiotiko in na splošno pomen simbolov. Ker so simboli naš način komuniciranja, je pomembno, da vemo, kaj pomenijo in namen uporabe. Naprej so opisani krščanski simboli, ki se najpogosteje pojavljajo pri vizualnem oblikovanju logotipov. Binkoštna cerkev Veščica nujno potrebuje nov logotip, ki bo predstavljal njeno identiteto. Cerkev je že enkrat zamenjala svoj logotip in trenutni je zastarel. Potrebuje sveži, sodobnejši in aktualnejši logotip za svojo identiteto. Ključne besede: CGP, logo ali logotip, simbol, vizualna identiteta, dizajniranje Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 2126; Prenosov: 158 Celotno besedilo (1,70 MB) |
8. SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJADarjan Panič, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi. Ključne besede: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija Objavljeno v DKUM: 07.07.2016; Ogledov: 1558; Prenosov: 292 Celotno besedilo (38,18 MB) |
9. BLAGOVNA ZNAMKA IN VIZUALNA IDENTITETA ZNAMKEVedran Čevis, 2015, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu bomo definirali pojem blagovna znamka (angl. brand), predstavili zgodovino nastanka blagovnih znamk in njihov razvoj, vlogo in pomembnost, ki so se čez čas spreminjale, skladno s tržnimi pogoji, z načinom življenja in razvojem tehnologije. Blagovne znamke so pomembne za potrošnike in podjetja, zato jih bomo prikazali in pojasnili strategijo upravljanja z njimi. Sestavni del vsake blagovne znamke je oblika oziroma njena vizualna identiteta, zato imata pomembno vlogo oblikovanje in oblikovalec. Za razumevanje vizualne identitete je treba videti in razumeti širšo sliko in koncept, ki je pomemben sestavni del ustvarjanja blagovne znamke. Cilj magistrskega dela je na osnovi spoznanj iz teorije oblikovanja blagovne znamke in vizualne identitete izdelati novo vizualno identiteto podjetja (redizajn) in jo uspešno predstaviti javnosti. Pri izdelavi vizualne identitete bomo zajeli spremembo logotipa, internetne strani in na novo izdelali vizitke, brošure in promocijske izdelke, kot so majice in kemični svinčnik. Ključne besede: blagovna znamka, dizajn, vizualna identiteta, upravljanje Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 5936; Prenosov: 590 Celotno besedilo (3,78 MB) |
10. VIZUALNA IDENTITETA OSEBELarisa Gonza, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge. Ključne besede: identiteta, vizualna identiteta, blagovna znamka Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 1567; Prenosov: 141 Celotno besedilo (2,70 MB) |