| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Gregor Kaurin, 2012, diplomsko delo

Opis: Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Ključne besede: vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 7717; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

2.
OBLIKOVANJE PODOBE ORGANIZACIJE S POMOČJO AVDIO – VIZUALNIH KOMUNIKACIJSKIH ORODIJ
Tevž Kresnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o identiteti in podobi organizacije. Govori o sistematičnem procesu za oblikovanje in krepitev podobe. Predstavljen je celovit program za upravljanje z blagovnimi znamkami. Proučena so komunikacijska orodja in njihova uporaba. Podana je tudi analiza uporabljenega družbenega programja. V drugem delu je predstavitev oblikovanja podobe na primeru organizacije Marenberg Kollektiv. Povedano je, v čem je smisel obstoja organizacije in kakšni so cilji za prihodnost. V nadaljevanju je analiza vizualne identitete organizacije in kako se ta odraža na različnih področjih njenega delovanja. Narejena je tudi predstavitev podobe s pomočjo avdio – vizualnih komunikacijskih orodij in njihova uporaba na družbenih platformah SoundCloud, Youtube in Facebook.
Ključne besede: blagovna znamka, vizualna identiteta, komunikacijska orodja, družbeno programje
Objavljeno: 15.04.2014; Ogledov: 1032; Prenosov: 59
URL Povezava na celotno besedilo

3.
BLAGOVNA ZNAMKA IN VIZUALNA IDENTITETA ZNAMKE
Vedran Čevis, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo definirali pojem blagovna znamka (angl. brand), predstavili zgodovino nastanka blagovnih znamk in njihov razvoj, vlogo in pomembnost, ki so se čez čas spreminjale, skladno s tržnimi pogoji, z načinom življenja in razvojem tehnologije. Blagovne znamke so pomembne za potrošnike in podjetja, zato jih bomo prikazali in pojasnili strategijo upravljanja z njimi. Sestavni del vsake blagovne znamke je oblika oziroma njena vizualna identiteta, zato imata pomembno vlogo oblikovanje in oblikovalec. Za razumevanje vizualne identitete je treba videti in razumeti širšo sliko in koncept, ki je pomemben sestavni del ustvarjanja blagovne znamke. Cilj magistrskega dela je na osnovi spoznanj iz teorije oblikovanja blagovne znamke in vizualne identitete izdelati novo vizualno identiteto podjetja (redizajn) in jo uspešno predstaviti javnosti. Pri izdelavi vizualne identitete bomo zajeli spremembo logotipa, internetne strani in na novo izdelali vizitke, brošure in promocijske izdelke, kot so majice in kemični svinčnik.
Ključne besede: blagovna znamka, dizajn, vizualna identiteta, upravljanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1349; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

4.
VIZUALNA IDENTITETA OSEBE
Larisa Gonza, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: identiteta, vizualna identiteta, blagovna znamka
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 552; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

5.
SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Darjan Panič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Ključne besede: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 570; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (38,18 MB)

6.
POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJA
Marcela Krničar, 2016, diplomsko delo

Opis: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Ključne besede: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 535; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

7.
POMEN, OBLIKOVANJE IN SNOVANJE VERSKIH SIMBOLOV IN LOGOTIPOV - OBLIKOVANJE CGP NA PRIMERU BINKOŠTNE CERKVE VEŠČICA
Denis Barber, 2016, diplomsko delo

Opis: Kjer koli smo in kamor koli gremo, vsepovsod vidimo simbole. Simboli so naš vir komuniciranja. Diplomska naloga obravnava semiotiko in na splošno pomen simbolov. Ker so simboli naš način komuniciranja, je pomembno, da vemo, kaj pomenijo in namen uporabe. Naprej so opisani krščanski simboli, ki se najpogosteje pojavljajo pri vizualnem oblikovanju logotipov. Binkoštna cerkev Veščica nujno potrebuje nov logotip, ki bo predstavljal njeno identiteto. Cerkev je že enkrat zamenjala svoj logotip in trenutni je zastarel. Potrebuje sveži, sodobnejši in aktualnejši logotip za svojo identiteto.
Ključne besede: CGP, logo ali logotip, simbol, vizualna identiteta, dizajniranje
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 775; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

8.
Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja
Carina Mandl, 2019, magistrsko delo

Opis: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Ključne besede: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Objavljeno: 23.12.2019; Ogledov: 47; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici