SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 119
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 2915; Prenosov: 699
.pdf Polno besedilo (1,37 MB)

3.
PLANIRANJE USTANOVITVE PODJETJA JAP HONDA D.O.O.
Zoran Marjanovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Še pred ustanovitvijo podjetja moramo opredeliti predustanovitvene in ustanovitvene aktivnosti ter oblikovati ustanovitveno in razvojno vizijo podjetja, saj lahko s tem lažje zagotovimo obstoj in razvoj podjetja. Na začetku diplomske naloge smo predstavili podjetniško idejo in način njene uresničitve. Seznanili smo se s potencialno konkurenco podjetja Jap Honda d.o.o. na lokalni ravni in ugotovili prednosti ter slabosti. K temu pripomore tudi dobro planiranje podjetja, predvsem za njegovo prihodnost. V nestabilnem poslovnem okolju smo preučili tudi priložnosti in nevarnosti. Ugotovili smo tudi te vrednote ter tako postavili izhodišča za snovanje in oblikovanje politike podjetja. Oblikovati in izbrati je potrebno primerno poslanstvo, smotre in temeljne cilje. Cilji morajo biti jasno določeni in razumljivi za vsakogar. S pomočjo strateškega managementa se določijo glavni načini za dosego politike podjetja. Na področju kombinacij prodajnega trga in proizvodov/storitev podjetja, oskrbnega trga z resursi in potreb podjetja po resursih, trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja, ter trga kapitala in potrebnih vrst kapitala smo za razvoj proučevanega podjetja iskali strateške možnosti. Na podlagi ugotovljenih strateških možnosti smo določili strategije in strukture, potrebne za njihovo realizacijo. Razvojne strukture so povezane s temeljno strategijo in politiko ter vizijo podjetja Jap Honda d.o.o. Za uspešnost, ugled in neodvisnost podjetja bo potrebno neprestano celovito usklajevanje med političnimi, strateškimi in izvedbenimi (z)možnostmi proučevanega podjetja. Planirani razvoj smo s programom razvoja postavili v čas in prostor. Na koncu smo se seznanili še z ustanovitvenimi aktivnostmi ter postopki, ki pri tem nastajajo. Z (zgoraj) opisanim smo prikazali, da so predustanovitvene in ustanovitvene aktivnosti zelo pomembne za obstoj in nadaljnjo rast podjetja. S primerom smo prikazali, kako lahko planiramo razvoj podjetja za uresničitev svoje vizije in podjetniške ideje za boljši jutri. Tovrsten plan nam bo pomagal pri planirani ustanovitvi podjetja Jap Honda d.o.o..
Ključne besede: Ključne besede: • ustanovitev podjetja, • vizija, • politika podjetja, • strateški management, • razvoj podjetja.
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2023; Prenosov: 398
.pdf Polno besedilo (445,99 KB)

4.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2757; Prenosov: 595
.pdf Polno besedilo (212,11 KB)

5.
MEDNARODNA TRGOVINA Z VINOM NA PRIMERU PODJETJA JERUZALEM ORMOŽ VVS D.D.
Katja Kosec, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil, proučiti obstoječe možnosti za mednarodno trgovino z vinom in poiskati nove. Raziskava je potekala s pomočjo podjetja Jeruzalem Ormož, od koder smo črpali večino podatkov. Proučili smo trenutno stanje podjetja in njegovo trgovanje na tujih trgih. Po proučitvi stanja smo se lotili iskanja neizkoriščenih možnosti, opredelili smo probleme in rešitve. S pomočjo izdelave vizije za obdobje 5 let smo bolj natančno začrtali želene cilje podjetja in jih tudi natančno opisali. Ob koncu smo dodali tudi krajši empirični del, iz katerega je razvidno, da se vsi zajeti vinarji zelo trudijo prodreti na tuje trge in uspeti na njih.
Ključne besede: vino, mednarodna trgovina, Jeruzalem Ormož, izvoz, plan, vizija
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 1541; Prenosov: 198
.pdf Polno besedilo (376,76 KB)

6.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA INOX D.O.O.
TATJANA MEH, 2009, diplomsko delo

Opis: V prvem delu naloge je predstavljena ustanovitvena vizija ter kratka zgodovina podjetja. Osrednji del naloge je predstavitev obstoječe politike podjetja, vizije, strategije ter organizacijske strukture. V zadnjem delu naloge pa so plani razvoja tako na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Vizija podjetja je stalnica razvoja in obstoja podjetja. V prvi vrsti mora podjetje zapisati vizijo podjetja, prepoznati vrednote podjetja, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, notranje in zunanje okolje podjetja, konkurenco podjetja. Na osnovi vizije se v podjetju razvije politika podjetja, ki je izhodišče za poslanstvo, smoter in temeljne cilje. Osrednjo vlogo v podjetju ima strateški management, ki poskuša opredeljeno politiko tudi uresničiti in sicer s strategijami; splošnimi, temeljnimi in poslovnimi, ter z iskanjem strateških možnosti, strategij, s programom razvoja podjetja. Največji dejavnik pa je vsekakor človeški dejavnik, saj brez dobrega kadra ne vzkali še tako dobra ideja. V predstavljenem podjetju se predvsem človeškega dejavnika dobro zavedajo, saj je njihov slogan: LJUDJE SO TISTI, KI DAJEJO VREDNOST IN MOČ IDEJI.
Ključne besede: Ključne besede: podjetje, vizija, politika podjetja, strategija, strateški management
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 1526; Prenosov: 153
.pdf Polno besedilo (397,77 KB)

7.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 1925; Prenosov: 314
.pdf Polno besedilo (393,18 KB)

8.
VIZIJA NIČ - NIČ SMRTNIH ŽRTEV NA CESTAH V SLOVENIJI
Mario Kaiser, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje področje prometne varnosti in detajlneje opisuje Vizijo nič. Prometna varnost je nekaj, za kar naj bi vsi, ki lahko nanjo kakorkoli vplivajo, prispevali svoj delež s skupnim in enotnim ciljem, da promet, kot omogočanje mobilnosti, ne bi jemal krvnega davka — da torej ljudje v prometu ne bi umirali, niti bi bili poškodovani, kar je cilj Vizije nič. Diplomska naloga povzema področja cestnega okolja, človeka oziroma voznika in avtomobilske industrije kot najpomembnejše faktorje, ki vplivajo na prometno varnost. Na teh področjih je potrebno še veliko postoriti, da dosežemo dolgoročni cilj — Vizijo nič.
Ključne besede: varnost cestnega prometa, Vizija nič, Volvo, Eurorap, Euroncap
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 3667; Prenosov: 410
.pdf Polno besedilo (1,75 MB)

9.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA X, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Simona Križan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v začetnih poglavjih opisali obstoječe stanje podjetja X, d.o.o. in nato planirali njegov razvoj na ravni strateškega managementa. Opisali smo obstoječo politiko podjetja, vizijo in strategije. Za obravnavano podjetje smo planirali politiko podjetja, iskali strateške možnosti in strategije, slednje smo ekonomsko vrednotili in izbrali ustrezne. Na koncu smo za izbrane strategije izdelali program razvoja.
Ključne besede: Vizija, politika podjetja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje, strateški management.
Objavljeno: 24.11.2009; Ogledov: 1488; Prenosov: 396
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

10.
VIZIJA IN POSLANSTVO DRUŽINSKEGA PODJETJA MESARSTVO HERGA, D.O.O.
Kristijan Pukšič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mesarstvo Herga, d.o.o. in skupaj z vodstvom oblikovali predlog vizije in poslanstva. Gre za družinsko podjetje, ki je v zasebni lasti. Podjetje ima trenutno dve mesnici, od tega se ena nahaja na sedežu podjetja v Mezgovcih ob Pesnici, druga pa v trgovskem centru Tuš v Trnovski vasi. Podjetje je v zadnjem obdobju izvedlo več investicij na področju nabave novih strojev in opreme. Ob proučitvi prednosti in slabosti podjetja ter na podlagi proučitve priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in ob proučitvi vrednot ključnih udeležencev podjetja smo skupaj oblikovali predlog vizije in poslanstva podjetja. Glavno vodilo podjetja je omogočiti kupcem nakup kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa po sprejemljivih cenah. Podjetje je svojo vizijo zastavilo na podlagi širitve prodajnih trgov, saj si želijo v prihodnosti postati vodilni ponudnik kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa na štajerskem področju.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvoj podjetja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti v okolju, poslanstvo, vizija
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3226; Prenosov: 526
.pdf Polno besedilo (505,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici