SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni modeli med-organizacijskega E-poslovanja
Saša Trafela, 2015, diplomsko delo

Opis: Naloga je sestavljena iz treh posameznih a vsebinsko povezanih sklopov. Osredotočili smo se na področja elektronskega poslovanja kot širšo celoto, medorganizacijskega elektronskega poslovanja, poslovnih modelov ter povezav, ki nastajajo med njimi. Naš namen je predstaviti elektronsko poslovanje, kot nepogrešljiv del današnjega modernega poslovanja. Opredelili bomo njegovo poslovanje ter zgodovinski izvor, prikazali njegovo interdisciplinarno naravo ter oblike v katerih se pojavlja. Osredotočili se bomo tudi na varnostni vidik ter si pomagali z varnostnimi tehnologijami. Po opisu elektronskega poslovanja se bomo poglobili na nivo medorganizacijskega elektronskega poslovanja. Tukaj bomo spoznali značilnosti ter področja te vrste poslovanja in si le to poskusili pogledati tudi na primeru iz prakse. Kot del medorganizacijskega poslovanja se bomo osredotočili tudi na poslovne modele, ki jih bomo obravnavali v samostojnem poglavju. V zadnjem poglavju bomo tako spoznali klasifikacije ter komponente poslovnih modelov ter njihove dejavnike. Spoznali pa bomo tudi kako oblikovati lasten poslovni model preko metode vitkega okvirja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, B2B, poslovni modeli, vitki okvir
Objavljeno: 02.11.2015; Ogledov: 511; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (715,75 KB)

2.
Razvoj poslovnega modela na primeru podjetja mk dogodki, matic koražija s.p.
Matic Koražija, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja opredelitev poslovnih modelov, njihove sestavne dele ter s pomočjo orodja za izdelavo poslovnega modela opisuje poslovni model na primeru podjetja MK DOGODKI. S Kanvasom poslovnega modela, ki sta ga Osterwalder in Pigneur predstavila v svoji knjigi leta 2010 in metodo »Delaj vitko«, ki jo je kasneje iz Kanvasa izpeljal Ash Maurya, prikaže sestavine poslovnega modela podjetja, opiše njegovo delovanje in vlogo v današnjem podjetniškem svetu. Opredeli vse vidike Kanvasa poslovnega modela ter opisuje prednosti in slabosti le-tega v primerjavi z Vitkim okvirjem. Naloga opiše tudi postopke razvoja poslovnega modela in postopek implementira tudi na primeru podjetja. Podjetje predstavi tudi s SWOT analizo, ki jo kasneje vpelje v poslovni model, razloži pomembnost poznavanja poslovnega modela iz vidika podjetnika in pojasni posledice, ki lahko nastanejo v primeru podjetnikove izgube »rdeče niti« oz. smisla delovanja podjetja. V sklepnem delu so predstavljene ugotovitve glede primernosti ene in druge metode, opiše pomen podjetništva v gospodarstvu in razloži vzajemno delovanje poslovnega modela glede na gospodarsko situacijo ter pojasni odvisnost podjetnika začetnika ali obstoječega podjetnika od dobrega poslovnega modela.
Ključne besede: poslovni model, Kanvas, vitki okvir, SWOT analiza, podjetništvo
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 237; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici