SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
GVERILSKI MARKETING NA PRIMERU PODJETJA HIT D.D.
Blaž Rudan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se osredotočil na alternativo klasičnemu marketinškemu komuniciranju in sicer na ti. gverilski marketing. Pri delu sem skušal uporabiti čim bolj inovativne in presenetljive pristope marketinškemu komuniciranju, kar je nedvomno bistvena sestavina gverilskega marketinga. Gverilski marketing temelji, namesto na ogromnih finančnih sredstvih, na vloženem trudu, času in predvsem na dobršni meri domišljije oz. inovativnosti. Se pa gverilski marketing od klasičnega razlikuje še v nečem; pri komuniciranju ne gre več nujno za nagovor čim večje množice, ampak kako poiskati vse bolj učinkovite poti do tistih redkih ljudi, ki dejansko želijo sprejeti sporočilo. Da bi to dosegli, pa moramo ciljno skupino odjemalcev poznati do podrobnosti. Tržniki nato upajo, da bodo ti ljudje sporočilo sami širili dalje v mreži, ki konstantno raste. S takšnim pristopom k marketinškemu komuniciranju sem želel doseči, da bi se v prihodnosti izdatki za marketinško komuniciranje podjetja HIT bistveno zmanjšali in učinkovitost povečala. Kot smo že dejali v nalogi, imajo odjemalci, ravno zaradi prezasičenosti z oglasi, negativen odnos do oglasov. Tako sem razvil nekaj možnosti marketinškega komuniciranja za podjetje HIT, kjer je, v aktivnostih marketinškega komuniciranja, ti. »predznak« oglasnega sporočila skrit, ter ga odjemalci ne dojemajo kot oglasno sporočilo. Odjemalci so že siti komuniciranja, kjer jim nek tržnik hoče nekaj prodati, zato se tržniki v gverilskem marketingu trudijo zakriti svojo identiteto in sporočilo posredovati brez ti. predznaka oglasnega sporočila. Se pa tukaj postavlja vprašanje o moralnosti takšnega početja, saj je meja med dobro-namenskim komuniciranjem in zavajanjem, zelo tanka. Tudi promocijski materiali, ki jih večina podjetij uporablja, so v večini primerov neprivlačni oz neuporabni. Če res hočemo ujeti pozornost naših odjemalcev, morajo tudi naši promocijski materiali biti za odjemalce presenetljivi in inovativni. Če pa so le — ti povrhu še uporabni, je to za podjetje odlična prednost, saj bodo odjemalci promocijski material z veseljem vzeli ali ga celo sami poiskali. Pri raziskavi o uporabi metod gverilskega marketinga v Sloveniji sem opazil, da so inovativne metode gverilskega marketinga pri nas še vedno redkost. Razen posamičnih aktivnosti nekaterih podjetij, so le ta bolj izjema kot pravilo. To dejstvo pa je »voda na mlin« podjetju HIT, ki lahko, bodisi z uporabo kakšne od idej v tem diplomskem delu ali pa z razvojem svoje, preseneti odjemalce z uporabo inovativnosti v svojem marketinškem komuniciranju.
Ključne besede: Gverilski marketing, podjetje HIT, virusni marketing, ambientalni marketing, uporabni promocijski materiali, marketing pod krinko, manipulacija javnega mnenja
Objavljeno: 18.06.2010; Ogledov: 3203; Prenosov: 395
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
VIRUSNI MARKETING KOT OBLIKA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA NA INTERNETU
Valentina Graj, 2010, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje predstavljajo vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potecialnimi strankami in pomeni informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Z marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča lastnosti in prednosti posameznih storitev, s čimer želi odjemalce prepričati za nakup. Odjemalci se v današnjem času želijo pozanimati o kvaliteti izdelka. Do te informacije lahko pridejo prek različnih medijev, vendar jih zaradi prenasičenosti z oglaševalskimi akcijami dosti rajši zaupa mnenju, izkušnjam ali pripombam prijateljev in sorodnikov. Tako so v današnjem času pridobile na pomenu govorice od ust do ust, katere pomenijo proizvajanje informacij od odjemalca k odjemalcu. Govorice od ust do ust se lahko prenašajo prek različnih medijev. Eden izmed njih je internet, ki nudi časovno neomejen dostop, spreminja način poslovanja, način komuniciranja med ljudmi in način pridobivanja informacij. Zaradi vseh možnosti, ki jih nudi internet kot komunikacijski kanal, se je razvil internetni marketing. Internetni marketing gradi pozitiven odnos z odjemalci, zmanjšuje stroške, omogoča razvoj novih poslov in povečuje fleksibilnost - s tem je mišljena vsakodnevna menjava. Ena izmed najpreprostejših oblik internetnega marketinga je virusni marketing. Virusni marketing spodbuja odjemalce k posredovanju marketinškega sporočila podjetja prijateljem, družini in kolegom v spletnem okolju. Glavna prednost virusnega marketinga je, da ne stane veliko, poleg tega pa podjetja lahko pridejo do podatkov o odjemalcih.
Ključne besede: Ključne besede: internet, marketinško komuniciranje, komuniciranje na internetu, govorice od ust do ust, virusni marketing
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1365; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1216; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
PREPOZNAVNOST OGLAŠEVALSKIH KAMPANJ NEPRIDOBITNIH HUMANITARNIH ORGANIZACIJ
Kim Pintarič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno oglaševanje nepridobitnih humanitarnih organizacij, ki ima svoje specifike, obenem pa gre za oglaševanje kot vsako drugo. Zato smo v teoretičnem delu umestili oglaševanje v splet marketinškega komuniciranja ter predstavili razvoj strategije oglaševanja; od izbora teme oglaševanja, oblikovanja sporočila, rabe oglaševalskih apelov in slavnih indosantov do izbora medijev. Definirali smo pojem nepridobitne humanitarne organizacije in oglaševanje le-teh natančneje umestili v področje socialnega marketinga. V empiričnem delu smo analizirali izbrane oglase nepridobitnih humanitarnih organizacij po določenih kriterijih, da bi ugotovili kakšne oglaševalske strategije so značilne za njih. Odziv družbe na oglaševalske kampanje nepridobitnih humanitarnih organizacij pa smo merili s pomočjo analize anketnega vprašalnika, s katero smo tudi potrdili oz. zavrnili zastavljene raziskovalne hipoteze. V sklepnem delu smo predstavili svoje ugotovitve.
Ključne besede: oglaševalska kampanja, indosiranje s slavnimi osebami, socialni marketing, virusni marketing, nepridobitne humanitarne organizacije
Objavljeno: 18.03.2013; Ogledov: 4315; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

5.
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Renata Kužnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obsega teoretična izhodišča in raziskovalni del. Teoretična izhodišča so narejena na osnovi domače in tuje literature. Za začetek so raziskani pojmi internet, splet 2.0, kaj nas na tem področju čaka v prihodnosti (semantični splet). Podjetja imajo res veliko priložnosti za učinkovito komuniciranje prek spletnih medijev. Eno od teh so zagotovo družbena omrežja. Če podjetje danes ni prisotno na nobenem družbenem omrežju, je to precejšnja škoda zanj in za promoviranje njegovih izdelkov in storitev. Elektronska pošta je pomemben del komuniciranja, ki ima številne prednosti, so pa tudi pasti, ki jih je treba upoštevati, preden se lotimo promocije prek tega kanala. Virusni marketing je povezan s pojmom sporočanja od ust do ust, pravzaprav je to najstarejša metoda promocije, le da se je v zadnjih letih preselila na splet (spletno sporočanje od ust do ust). Blogi so posebna oblika komuniciranja, podjetja pa na svojih straneh pišejo svoje bloge. Pri blogih je pomembna vsebina. Če podjetje v blogu nima sposobnosti ponuditi kakovostne vsebine, je bolje, da ga ne uporablja. Elektronsko poslovanje je poseben del, ki ga danes uporabljamo vsi, je široko področje in obsega različne oblike e-poslovanja. Je del našega vsakdanjika. Vsemu skupaj pa mora vladati ustrezna zakonodaja, ki ščiti potrošnike pred vsiljivim komuniciranjem organizacij. Tega je danes veliko, kar meče slabo luč na celotno digitalno oglaševanje. Osnova za raziskovalni del, v katerem je bil cilj odgovoriti na vprašanje, kakšen odnos imajo uporabniki interneta do novodobnih spletnih medijev, je bila spletna anketa. Odziv na anketo je bil dober, predvsem glede na kratek čas anketiranja. Nekateri odgovori so bili pričakovani, nekateri so bili presenetljivi. Velik odstotek vprašanih uporablja družbena omrežja, zato je prisotnost na teh res pomembna, res pa je, da so oglasi na družbenih omrežjih precej moteči. Zanimivo je, da oglasi bolj motijo mlado populacijo kot srednje staro in starejšo populacijo. Družbena omrežja so med vprašanimi torej zelo popularna, manj popularni pa so blogi in nekatere oblike elektronskega poslovanja. Zanimiv je tudi podatek o poznavanju zakonodaje na tem področju, uporabniki bi lahko bolje poznali zakonodajo, tako bi manjkrat prišlo do slabe volje, negativnega odnosa do komuniciranja prek spletnih medijev in, ne nazadnje, bilo bi manj spletnih zlorab.
Ključne besede: internet, oglaševanje, družbeni mediji, družbena omrežja, elektronska pošta, virusni marketing, blogi, elektronsko poslovanje
Objavljeno: 31.05.2016; Ogledov: 579; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

6.
VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
Luka Perčič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se posvetili virusnemu marketingu. Opredelili smo prednosti in slabosti virusnega marketinga ter vzroke za njegovo uspešnost. V teoretičnem delu smo opisali spletno tržno komuniciranje ter virusni marketing. Opisali smo, katera orodja se uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili, kako pogosto se anketiranci srečujejo z virusnimi oglasi in kako pogosto tovrstne oglase širijo. Zanimalo nas je tudi, kakšen odnos imajo anketiranci do virusnega oglaševanja. Po opravljeni raziskavi smo prišli do zaključka, da je virusno oglaševanje nadpovprečno uspešno, saj je v primeru dobro zasnovane kampanje širjenje hitro in dosega veliko populacijo. Kljub temu lahko slabo zasnovana kampanja ter slaba komunikacija z uporabniki privede do negativnih rezultatov ter posledično slabega zgleda za podjetje. Vedno več posameznikov in podjetij se odloča za virusno oglaševanje, saj jim omogoča cenovno ugodno in zelo učinkovito širjenje oglasov. Vsi kazalniki kažejo na to, da bo prihodnost virusnega marketinga zelo svetla, vprašanje je le, kakšne nove ideje nas čakajo.
Ključne besede: Virusni marketing, oglaševanje, spletno komuniciranje, internet, socialna omrežja
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 474; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici