1. Reprezentacija vinskega turizma v filmih : diplomsko delo univerzitetnega študijaNikola Mahnić, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teorijo obravnavne teme, drugi del opisuje našo raziskavo. V teoretičnem delu smo opisali vinski turizem in vinskega turista. Prav tako smo s pomočjo sodobnejših virov opredelili vinski turizem v Sloveniji ter izpostavili nekaj primerov promocije in komuniciranja vinskega turizma v filmih. V raziskovalnem delu smo analizirali filma Stranpota (Sideways) in Vinsko deželo (Wine Country). Izbrali smo si prizore, v katerih smo zaznali povezavo z vinskim turizmom. Nato smo razpravljali, ali je reprezentacija vinskega turizma v filmih učinkovita promocijska strategija za Slovenijo. Odkrili smo, da je filmski turizem lahko zelo učinkovit za promocijo turizma le v določenih primerih in da je potrebno upoštevati razvitost turistične ponudbe destinacije, ki bi jo želeli promovirati. Spoznali smo tudi prednosti in slabosti, ki jih takšna promocija prinaša. Ključne besede: Vinski turizem, vinski turist, filmski turizem, reprezentacija, promocija Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25
Celotno besedilo (3,33 MB) |
2. Strategija trženja turističnega produkta vinskega turizmaLuka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: turizem, vinski turizem, trženje, turistični produkt Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 294; Prenosov: 27
Celotno besedilo (20,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Vzpostavitev nove vinske poti na območju SevniceLuka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: Sevnica, vinski turizem, vinska pot, modra vinska pot Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 292; Prenosov: 15
Celotno besedilo (20,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Trendi na področju vinskega turizmaLuka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: vinski turizem, trendi Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 272; Prenosov: 18
Celotno besedilo (20,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Vinski turizem na območju Sevnice in PosavjaLuka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: Sevnica, Posavje, vinski turizem Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 18
Celotno besedilo (20,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. |
7. |
8. Razvoj vinskega turizma v občini Podčetrtek : diplomsko delo univerzitetnega študijaMojca Bračun, 2023, diplomsko delo Opis: Občina Podčetrtek spada med poznane termalne destinacije, v tem delu pa obravnavamo vinski turizem na tem območju in njegove priložnosti za razvoj. V teoretičnem delu smo zapisali in opredelili glavne pojme, ki so potrebni za razumevanje in nadaljnjo raziskovanje – vinski turizem, vinski turist in njegove izkušnje v turizmu. Prav tako smo predstavili Slovenijo kot vinsko destinacijo in petzvezdična doživetja, ki se odvijajo pod znamko Slovenia Unique experience, in kaj pomeni tovrstni turizem za razvoj podeželskega okolja. V praktičnem delu pa smo z vinogradniki izvedli intervjuje, v katerih so opisali svoje vizije razvoja vinogradništva v občini, ki kaže še veliko možnosti za napredek, čeprav nekateri to dejavnost opuščajo. Na podlagi pregleda literature in intervjujev pa smo na koncu še zapisali predlagano turistično ponudbo in smernice za trajnostni razvoj vinskega turizma na destinaciji. Ključne besede: turizem, vinski turizem, razvoj turizma, vinski okoliš, trajnost Objavljeno v DKUM: 09.01.2024; Ogledov: 418; Prenosov: 96
Celotno besedilo (1,59 MB) |
9. Primerjava slovenskega in avstrijskega vinorodnega okoliša ŠtajerskaJan Muršec, 2019, diplomsko delo Opis: V nalogi se ukvarjamo s problematiko razvoja vinske destinacije v podravski vinorodni deželi, katero primerjamo z razvojem avstrijske vinorodne dežele. Pregledovali smo statistične podatke, in skozi njih iskali skupne točke in razpotja,rezultati česar kar bi lahko pomagali pri razvoju slovenskega vinskega sektorja. Ključne besede: vino, vinska destinacija, vinski turizem, primerjava, razvoj, trgi Objavljeno v DKUM: 12.02.2020; Ogledov: 1343; Prenosov: 291
Celotno besedilo (830,16 KB) |
10. Modra frankinja kot osnova vinskega turizma v SevniciVita Petek, 2018, magistrsko delo/naloga Opis: Osrednji produkt sevniškega vinskega turizma je modra frankinja, ki je po kakovosti in razširjenosti glavna rdeča sorta v vinorodni deželi Posavje. Žal pa prepoznavnost in vključenost v turizem še nista na takšnem nivoju, kot bi si turistični deležniki želeli. Problem, ki smo ga reševali v magistrskem delu je, kako modro frankinjo še bolj vključiti v turistično ponudbo Sevnice. Pri svojem raziskovanju smo uporabili več metod kvalitativnega raziskovanja, in sicer: metodo deskripcije, metodo analize vsebine, delno strukturiran intervju (z vinarji, vinogradniki in strokovnjaki vinske stroke smo opravili delno strukturirane intervjuje, katerih analizo smo naredili z metodo kodiranja). Analiza je pokazala, da je vinski turist visoko izobražen, radoveden človek, ki se spozna na vino. Zanimajo ga lokalna vina in njihova zgodba. Ocenjuje se, da pripada višjemu sloju, na potovanju pa ga poleg vina zanimajo tudi samo področje, pridelava in vinska klet. Ugotovitve glede modre frankinje so pokazale, da je to tisto rdeče vino, ki ima v Posavju idealne pogoje, da se razvije v žlahtno in žametno vino Posavja ter da intervjuvanci poznajo pridelke/izdelke iz modre frankinje, da pa ni dovolj zastopana v trgovskih verigah in da večina intervjuvancev to sorto vina povezuje z mestom Sevnica. Na osnovi naše raziskave ob koncu magistrskega dela predlagamo konkretne turistične produkte. Ključne besede: modra frankinja, Sevnica, vinski turizem, vinski turist, Posavje Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 1965; Prenosov: 512
Celotno besedilo (2,27 MB) |