| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Reprezentacija vinskega turizma v filmih : diplomsko delo univerzitetnega študija
Nikola Mahnić, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teorijo obravnavne teme, drugi del opisuje našo raziskavo. V teoretičnem delu smo opisali vinski turizem in vinskega turista. Prav tako smo s pomočjo sodobnejših virov opredelili vinski turizem v Sloveniji ter izpostavili nekaj primerov promocije in komuniciranja vinskega turizma v filmih. V raziskovalnem delu smo analizirali filma Stranpota (Sideways) in Vinsko deželo (Wine Country). Izbrali smo si prizore, v katerih smo zaznali povezavo z vinskim turizmom. Nato smo razpravljali, ali je reprezentacija vinskega turizma v filmih učinkovita promocijska strategija za Slovenijo. Odkrili smo, da je filmski turizem lahko zelo učinkovit za promocijo turizma le v določenih primerih in da je potrebno upoštevati razvitost turistične ponudbe destinacije, ki bi jo želeli promovirati. Spoznali smo tudi prednosti in slabosti, ki jih takšna promocija prinaša.
Ključne besede: Vinski turizem, vinski turist, filmski turizem, reprezentacija, promocija
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

2.
Strategija trženja turističnega produkta vinskega turizma
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, vinski turizem, trženje, turistični produkt
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 294; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vzpostavitev nove vinske poti na območju Sevnice
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, vinski turizem, vinska pot, modra vinska pot
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 292; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Trendi na področju vinskega turizma
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: vinski turizem, trendi
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 272; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Vinski turizem na območju Sevnice in Posavja
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, Posavje, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vino in turizem
Jasna Potočnik Topler, Vita Petek, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, vino, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 284; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Študentsko projektno delo za družbeno korist in njegovi rezultati
Jasna Potočnik Topler, 2019, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: projektno delo, projekt ŠPIK, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 342; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Razvoj vinskega turizma v občini Podčetrtek : diplomsko delo univerzitetnega študija
Mojca Bračun, 2023, diplomsko delo

Opis: Občina Podčetrtek spada med poznane termalne destinacije, v tem delu pa obravnavamo vinski turizem na tem območju in njegove priložnosti za razvoj. V teoretičnem delu smo zapisali in opredelili glavne pojme, ki so potrebni za razumevanje in nadaljnjo raziskovanje – vinski turizem, vinski turist in njegove izkušnje v turizmu. Prav tako smo predstavili Slovenijo kot vinsko destinacijo in petzvezdična doživetja, ki se odvijajo pod znamko Slovenia Unique experience, in kaj pomeni tovrstni turizem za razvoj podeželskega okolja. V praktičnem delu pa smo z vinogradniki izvedli intervjuje, v katerih so opisali svoje vizije razvoja vinogradništva v občini, ki kaže še veliko možnosti za napredek, čeprav nekateri to dejavnost opuščajo. Na podlagi pregleda literature in intervjujev pa smo na koncu še zapisali predlagano turistično ponudbo in smernice za trajnostni razvoj vinskega turizma na destinaciji.
Ključne besede: turizem, vinski turizem, razvoj turizma, vinski okoliš, trajnost
Objavljeno v DKUM: 09.01.2024; Ogledov: 418; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

9.
Vinski turizam grada Samobora : diplomsko delo univerzitetnega študija
Lovro Mrkonjić, 2023, diplomsko delo

Opis: U sklopu ovog diplomskog rada proveli smo istraživanje i napravili analizu trenutne situacije i napretka vinskog turizma u gradu Samoboru u Hrvatskoj. Prvo smo se upoznali sa samim gradom te ključnim pojmovima ovog istraživanja i rada, a nakon toga i s trenutnom situacijom vinskog turizma. Nakon toga smo napravili istraživanje na temelju intervjua s poljoprivrednicima, turističkom zajednicom i samom gradskom upravom grada Samobora. Kroz istraživanje došli smo do zaključka kako vinski turizam u gradu Samoboru ne samo da nije dovoljno razvijen nego je i nedostatno razvijen. Postoji mnogo prostora za napredak, a sami poljoprivrednici spremni su na suradnju s turističkom zajednicom i Gradom te čekaju na trenutak kada će napokon moći prikazivati i pokazivati turistima procese proizvodnje te same autonomne vinske proizvode. U razgovoru s gradskom upravom došli smo do zaključka kako se u skoroj budućnosti očekuje veća potražnja za vinskim proizvodima, dok se sadašnja potražnja i interes odnose na samo deset posto turista koji dolaze. Grad želi pokrenuti razvoj vinskog turizma u skladu sa zakonskim okvirima i cilj im je pružati kvalitetan doživljaj i vinski proizvod svakom turistu.
Ključne besede: vinski turizam, vino, turist, vinski turist, grad Samobor
Objavljeno v DKUM: 07.07.2023; Ogledov: 625; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (663,41 KB)

10.
Primerjava slovenskega in avstrijskega vinorodnega okoliša Štajerska
Jan Muršec, 2019, diplomsko delo

Opis: V nalogi se ukvarjamo s problematiko razvoja vinske destinacije v podravski vinorodni deželi, katero primerjamo z razvojem avstrijske vinorodne dežele. Pregledovali smo statistične podatke, in skozi njih iskali skupne točke in razpotja,rezultati česar kar bi lahko pomagali pri razvoju slovenskega vinskega sektorja.
Ključne besede: vino, vinska destinacija, vinski turizem, primerjava, razvoj, trgi
Objavljeno v DKUM: 12.02.2020; Ogledov: 1343; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (830,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici