SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
STRATEGIJE CEN PODJETJA JERUZALEM ORMOŽ VVS d.d. ZA TUJE TRGE
Marjan Ficko, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Jeruzalem Ormož prodaja svoja vina na domačem in tujem trgu. Kot veliko slovenskim podjetjem tudi podjetju Jeruzalem Ormož predstavljajo najpomembnejše trge Sloveniji najbližje države. Vendar si v podjetju prizadevajo razširiti prodajo vseh svojih vin v čim več držav. Posebej se jim zdijo privlačne države zahodne in severne Evrope, in sicer zaradi nizke lastne proizvodnje in velike kupne moči. Podjetje se zaveda dejstva, da lahko izvoz, razen priložnosti, prinaša tudi tveganja. Za uspešno prodajo je izdelku potrebno določiti primerno ceno, kar podjetje izvede s pomočjo izbrane metode in cenovne strategije. Pri določanju prodajne cene za tuji trg mora podjetje upoštevati številne dejavnike, ki niso prisotni pri določanju cene za domači trg, običajno pa vodijo do precejšnje spremembe končne prodajne cene. V tej diplomski nalogi smo preučili kako določa prodajne cene in katere cenovne strategije za tuje trge uporablja podjetje Jeruzalem Ormož VVS d.o.o. Obravnavali smo primer, ko podjetje zaradi doseganja cilja povečane prodaje, za enake izdelke uporablja različne prodajne cene.
Ključne besede: trženjski splet, strategija cene, izvoz, vinarstvo, Jeruzalem Ormož d.o.o.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2577; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (346,18 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici