1.
YOUTUBE KULTURALaura Kovše, 2016, diplomsko delo
Opis: Youtube je spletna stran, ki uporabnikom ne omogoča le predvajanja oziroma gledanja videoposnetkov, ampak nudi veliko večjo uporabniško izkušnjo, saj lahko lastniki kanalov komentiramo, všečkamo in delimo videoposnetke drugih uporabnikov. Obenem lahko na samo spletno stran nalagamo svoje posnetke in se naročimo na različne kanale.
Youtube ne nudi le zabave, ampak lahko z njim ustvarjamo tudi prihodke – če na spletno stran nalagamo videposnetke, ki jih ustvarjamo sami, so v skladu s pravilnikom ter jih gledalci sprejmejo kot zanimive in vredne ogleda. Načinov, kako to početi, je več in so predstavljeni v nalogi. Celotna pot pa je odvisna od števila naročnikov na naš kanal na Youtubu. Biti youtuber je tudi način življenja, saj nam naročniki našega kanala oziroma oboževalci s svojo podporo odprejo poti tudi na drugih področjih kariere, kar smo dokazali na primeru youtuberjev iz Velike Britanije in z opravljenim intervjujem z uspešno slovensko youtuberko, Niko Erčulj.
V samem diplomskem delu smo se osredotočili tudi na to, kako na spletni strani Youtube svoj kanal sploh ustvarimo in na kaj moramo biti pozorni, ko snemamo in ustvarjamo svoje videoposnetke: da so kar se da kakovostni in ne vsebujejo vsebine, ki bi jo lahko Youtube prepoznal kot sporno in naše posnetke odstranil, ali pa bi nas celo kdo tožil.
Ključne besede: Youtube, management človeških virov, prihodki, videposnetki
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 2627; Prenosov: 243
Celotno besedilo (1,62 MB)