| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSTOPKI PRESOJE KAKOVOSTI NACIONALNE AGENCIJE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KAKOVOST V VISOKEM ŠOLSTVU
Aljaž Sekolovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu je oseba javnega prava za zagotavljanje kakovosti v slovenskem visokošolskem in višješolskem prostoru. Njena naloga je podeljevanje akreditacij visokošolskim zavodom in študijskim programom ter izvajanje zunanjih evalvacij višjih strokovnih šol. Na podlagi podeljenih akreditacij, ki jih ki jih podeljuje, se lahko pridobiva javno veljavna izobrazba v Republiki Sloveniji. Vsak visokošolski zavod ali študijski program, ki želi biti akreditiran, mora največ vsakih sedem let iti skozi postopek akreditacije, pri čemer mora izpolnjevati določene standarde, ki so določeni na evropski ravni in implementirani v slovenskih pravnih aktih. V diplomski nalogi je predstavljena Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu in postopki, ki jih vodi. V povezavi z začetnim poglavjem o kakovosti v slovenskem visokošolskem in višješolskem področju je predstavljena struktura in naloge agencije, zatem pa še vsi deležniki v postopkih. Pojasnjene so razlike med postopki, najobsežnejši del diplomske naloge pa zajema potek postopkov od same vložitve vloge, področij presoje in presojevalcev do končne odločitve oziroma pravnih sredstev. Na koncu so predstavljene še evropske organizacije, v katere je agencija vključena in Evropski standardi in smernice.
Ključne besede: kakovost, presojanje kakovosti, Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu, NAKVIS, visoko šolstvo, višje šolstvo, akreditacija, evalvacija
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 862; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (999,06 KB)

2.
PROBLEMATIKA FINANCIRANJA TERCIARNEGA IZOBRAŽEVANJA
Nataša Čmer, 2016, magistrsko delo

Opis: Terciarno izobraževanje v Sloveniji zajema višješolsko in visokošolsko izobraževanje. Slednje se izvaja na treh bolonjskih stopnjah (prva je dodiplomska, druga in tretja pa podiplomski). Naloga predstavlja razširjen pogled na problematiko financiranja terciarnega izobraževanja tako z vidika zagotavljanja zadostnih sredstev za financiranje višje- in visokošolskih ustanov, kot z vidika zagotavljanja zadostnih sredstev za plače in nagrajevanje visokošolskih učiteljev ter sodelavcev, oba vidika pa primerja s švedskimi in ameriškimi sistemi. Poglavja v prvem delu naloge smiselno prikazujejo pravno ureditev in načine financiranja ter njuno primerjavo s Švedsko in Združenimi državami Amerike, v drugem delu pa ureditev sistema plač v terciarnem izobraževanju, prav tako v primerjavi z omenjenima državama, saj so visokošolski učitelji in sodelavci v javnih višje- ter visokošolskih zavodih del sistema plač javnih uslužbencev in zato plačani po sistemu uvrstitve v plačne razrede.
Ključne besede: terciarno izobraževanje, višje šolstvo, visoko šolstvo, sistem plač v javnem sektorju.
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 1091; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
PRAVNA UREDITEV TERCIARNEGA IZOBRAŽEVANJA V REPUBLIKI SLOVENIJI
Peter Papež, 2015, diplomsko delo

Opis: Terciarno izobraževanje v Republiki Sloveniji obsega višje strokovno izobraževanje, ki ga ureja Zakon o višjem strokovnem izobraževanju (ZVSI) in visokošolsko izobraževanje, ki je urejeno v Zakonu o visokem šolstvu (ZVis). Oba podsistema izobraževanja sta med seboj povezana, saj ju povezuje sistem prehajanja študentov z višje na visoko raven, sistem zagotavljanja kakovosti, katerega nalogo opravlja Nacionalna agencija za kakovost v visokem šolstvu (NAKVIS) in delno tudi programska sorodnost ter institucionalna umestitev. Diplomsko delo obravnava in predstavlja pravno ureditev terciarno izobraževanje v Republiki Sloveniji na podlagi določb ZVis in ZVSI, vključeno s poglavjem, ki opisuje vpliv Evropske unije na terciarno izobraževanje v državah članicah. Poglavja se smiselno vsebinsko povezujejo in bralcu na enostaven in razumevajoč način predstavijo pravno ureditev terciarnega izobraževanje v Republiki Sloveniji in zakonske določbe ZVis in ZVSI, podkrepljene z ostalo literaturo, tabelami in slikami. V diplomskem delu so v podpoglavjih obravnavani pogoji za ustanovitev visokošolskih zavodov in višjih šol, izobraževanje pod enakimi pogoji in učni jezik, statusna opredelitev in organi visokošolskih zavodov in višjih šol, javna veljavnost izobrazbe, študijski programi in oblike študija, vpis in razpis za vpis, Nacionalni program v visokem šolstvu, Svet Republike Slovenije za visoko šolstvo, NAKVIS, zaposleni, študenti, financiranje, evidence in dokumentacija ter nadzor.
Ključne besede: terciarno izobraževanje, visokošolsko izobraževanje, visoko šolstvo, višje strokovno izobraževanje, višje šolstvo, Zakon o visokem šolstvu (ZVis), Zakon o višjem strokovnem izobraževanju (ZVSI)
Objavljeno: 19.04.2016; Ogledov: 1018; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (538,45 KB)

4.
5.
JAVNI IN ZASEBNI ZAVODI NA PODROČJU VISOKOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA IN ANALIZA NJIHOVEGA FINANCIRANJA
Tamara Majdič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sem predstavila izobraževanje v Sloveniji in financiranje le-tega. Osredotočila sem se predvsem na visokošolsko izobraževanje. Podrobneje sem opisala, kako poteka vpis, kako poteka izobraževanje ter prednosti takšnega izobraževanja. Nato sem ločila šolstvo na zasebno in javno ter opisala njuno financiranje. V Sloveniji se javne šole financirajo iz državnih sredstev, zasebne šole pa pretežno iz šolnin in drugih prispevkov, vendar pa nek delež vseeno pridobijo tudi iz državnega denarja. Pomembno je omeniti strah, ki vlada med državljani glede financiranja zasebnih šol iz državnih sredstev, saj se bojijo, da bi potem zasebne šole postale enakovredne javnim, le-te pa bi posledično izgubile na pomenu. Nekatere med njimi so kot primer izvajanja programov v okviru zasebnega sektorja tudi podrobneje opisane (predstavitev, programi, šolnine, prispevki).
Ključne besede: Zavodi v visokem šolstvu, višje strokovne šole, koncesije, javno šolstvo, zasebno šolstvo, tuji izobraževalni sistemi.
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 2591; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (786,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici