| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učenje in poučevanje veslačev začetnikov v procesu usvajanja osnov veslaške tehnike
Primož Merf, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo poskušali zajeti celoten koncept poučevanja znotraj procesa tehnične izgradnje in z njim povezanih področji, ki jih trener potrebuje, da športnika učinkovito in po pedagoško didaktičnih smernicah pripelje od prvega stika z veslaškim športom, do usvojenosti osnovne veslaške tehnike. Pri tem smo upoštevali starostno obdobje najpogosteje vpisanih otrok v veslaške klube, ki sovpada z obdobjem poznega otroštva in zgodnjega mladostništva. V uvodnem delu smo s pomočjo strokovne literature podali osnovne značilnosti biološkega razvoja, njegove posebnosti, priporočila za vadbo skupaj z metodičnimi temelji v procesu tehnične izgradnje ter osnovne značilnosti športne tehnike in njenega poučevanja. V nadaljevanju smo z različnimi slikovnimi prikazi opisali značilnosti veslaške tehnike in na osnovi teoretičnih izhodišč predstavili zakonitosti njenega poučevanja v trenažnem procesu. V zadnjem delu smo z metodičnimi koraki prikazali poučevanje začetnikov od prvega stika z veslaškim športom do prvih samostojnih zaveslajev. Na koncu smo poudarili pomen ustreznega čolna skupaj s postopkom potrebnih meritev in nastavitev, ki pogojujejo pravilno tehnično izvedbo, glede na posameznikove individualne karakteristike, raven tehnične usposobljenosti in stopnjo treniranosti.
Ključne besede: veslanje, tehnika, trening, mladi veslači
Objavljeno: 19.02.2020; Ogledov: 307; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (5,46 MB)

2.
Oblikovanje in izdelava deske za stoječe veslanje
Teja Brglez, 2019, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih tudi pri nas narašča zanimanje za stoječe veslanje, šport, pri katerem se na deski za stoječe veslanje (ang. Stand Up Paddle board) s pomočjo enega vesla pomikamo po vodi. Namen te magistrske naloge je preučitev oblike takšnih desk, njihovo oblikovanje in sama izdelava. Končni produkt naloge pa je izdelava paketa, ki bi vseboval vse potrebne materiale in načrte, s pomočjo katerih bi si lahko posameznik takšno desko izdelal sam.
Ključne besede: Oblikovanje izdelka, izdelava produkta, stoječe veslanje, šport
Objavljeno: 11.09.2019; Ogledov: 325; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (19,78 MB)

3.
Projektiranje stolpa na Ptujskem jezeru
Klara Vurzer, 2017, magistrsko delo

Opis: Uvodni del magistrskega dela opisuje razvoj gradbene dejavnosti skozi zgodovino s poudarkom na prepletanju arhitekturnega in inženirskega poklica. V nadaljevanju delo obravnava projektiranje stolpa na Ptujskem jezeru, od arhitekturne zasnove objekta do inženirskega dimenzioniranja konstrukcije. V sklopu arhitekturne zasnove so opisana realna izhodišča za umestitev objekta na lokacijo, zbrani so nekateri referenčni objekti in predstavljen je predlog stolpa, ki je osrednji predmet obravnave magistrskega dela v nadaljevanju. Inženirski del zajema predstavitev vplivov na konstrukcijo, statično analizo in dimenzioniranje najbolj obremenjenih elementov.
Ključne besede: projektiranje, stolp, Ptujsko jezero, veslanje, betonske konstrukcije
Objavljeno: 28.02.2018; Ogledov: 639; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (23,26 MB)

4.
SPONZORIRANJE V ŠPORTU NA PRIMERU VESLAŠKEGA KLUBA DRAVSKE ELEKTRARNE MARIBOR
Gašper Fistravec, 2013, diplomsko delo

Opis: Pričujoče diplomsko delo prinaša analizo športnega sponzoriranja. Poglavitni namen diplomske naloge je ugotoviti vzrok, zakaj se podjetja odločijo sponzorirati določen šport oz. športno prireditev. Predmet raziskovanja sta veslaški klub Dravske elektrarne in okolje, v katerem ta deluje. Glavna vprašanja, na katerih temelji diplomsko delo, so: ali je sponzoriranje razlog za pogosto omenjanje Dravskih elektrarn kot glavnega sponzorja kluba v medijih; ali se sponzorstvo izplača; ali se športni imidž veslanja in veslaškega kluba lahko primerja z medijsko bolj priljubljenimi športi ter v kolikšni meri anketiranci poznajo sponzorje veslaškega kluba. Raziskava je bila opravljena s pomočjo analize časnika Večer in analize spletnega anketnega vprašalnika. Potrjene so bile tri od štirih zastavljenih hipotez, ena hipoteza je bila na podlagi rezultatov obeh analiz ovržena.
Ključne besede: sponzorstvo, šport, veslanje, veslaški klub, oglaševanje.
Objavljeno: 11.02.2013; Ogledov: 5533; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

5.
SPONZORIRANJE ŠPORTA V SLOVENIJI
Martina Grace, 2012, diplomsko delo

Opis: Šport je vsekakor dejavnost, ki nas spremlja na vsakem koraku. Tesno je povezan tudi z gospodarstvom. Šport obravnavajo različni mednarodni in slovenski avtorji, ki ga delijo v različne skupine (rekreativni, razvojni, standardni in vrhunski šport). Posebna pozornost se posveča vrhunskemu športu. Šport v Sloveniji je zelo priljubljen in razširjen, rekreativno se z njim ukvarja več kot 50 % prebivalstva, imamo pa tudi ogromno različnih športnih društev, v katerih se združujejo rekreativni in vrhunski športniki. Šport je v Sloveniji zakonsko urejen. Najpogosteje se pojavlja v obliki društev, ki izvajajo dejavnost. Ta dejavnost ima splošno družbeno korist, zato ga delno financira država skupaj z financiranje delimo na sredstva gospodinjstev, donatorjev, sponzorjev in drugo. Sponzoriranje je posel oz. trikotnik med sponzorjem in posameznikom, organizacijo ali dogodkom ter potrošnikom. Pri tem poslu obe strani nekaj dajeta in hkrati nekaj pričakujeta. Sponzoriranje je ena od sestavin komunikacijskega spleta, s katerim poskuša podjetje doseči postavljene marketinške cilje. Elementi tržnega komuniciranja, s katerimi je sponzoriranje tesno povezno, so oglaševanje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, pospeševanje prodaje in osebna prodaja. Sponzorji se lahko odločijo za podkrepitev sponzorskega projekta za kateri koli element. Verjetno je širši javnosti najbolj poznana kombinacija sponzoriranja in oglaševanja. Seveda pa ostali elementi ne zaostajajo, o odločitvi odločajo cilji podjetja. Sponzoriranje ima že dolgo zgodovino. Prvi zametki so se pojavili že v antični Grčiji, tisti pravi pomen, kot ga poznamo danes pa je pojem sponzoriranje dobil v začetku sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Nekaj let kasneje se je začelo razvijati tudi športno sponzorstvo. Temeljni dokument pri sponzoriranju je sponzorska pogodba, ki obvezuje obe stranki obveznosti in pravic. Tako sponzor svojemu sponzorirancu po navadi nakaže denarna sredstva, sponzoriranec pa mora delovati tako, da povzdigne ugled podjetja, pripomore k večji prodaji in dobičku. Najpomembnejša cilja sponzoriranja tako v svetu kot pri nas sta zagotovo povečanje prodaje in boljši ugled podjetja v očeh javnosti. Seveda pa to nista edina cilja, ki bi podjetja vlekla k odločitvi o takšnem sodelovanju. Ti cilji so še izboljšati poslovne zveze in odnose, delovati družbeno koristno, poskrbeti za boljšo klimo med zaposlenimi… Vse pogosteje se dogaja, da se podjetja za odločitev o nekem sponzoriranju ne odločajo utemeljeno. Pri nas se podjetja zelo pogosto odločajo za sponzoriranje na podlagi poznanstev in internih interesov vodilnih. V podjetju ne naredijo načrta, ki bi moral obsegati opis ciljne skupine, cilje sponzoriranja, obseg finančnih sredstev, čas trajanja projekta, oblikovati sporočilo samega projekta in še bi lahko naštevali. V svetu je sponzorstvo zelo transparentno, podatki so dostopni javnosti, podjetja znajo veliko bolj izkoristiti prednosti, ki jih prinaša sponzorstvo športa. V Sloveniji so sponzorske pogodbe poslovne skrivnosti, nihče od udeležencev ne govori rad o konkretnih točkah v pogodbi, vemo le, da sponzorski projekti obstajajo. V največjih sponzorskih projektih so po navadi največji sponzorji podjetja, ki so v lasti države (delno lastništvo). Vsi športni klubi, športniki in prireditelji dogodkov se zelo trudijo, da bi sodelovali z takšnim sponzorjem. Če bo v prihodnosti prišlo do razkritja podrobnosti sponzorskih pogodb, se bodo številna podjetja umaknila, to pa bo zagotovo priložnost za manjša in srednja podjetja, da bolj pogumno stopijo na trg športa in z njegovo pomočjo dosežejo cilje. Da pa se športno sponzoriranje v Sloveniji zelo razvija, so dokazali mnogi odlični projekti, ki smo jih lahko zasledili v zadnjem desetletju (sodelovanje naših športnikov na zimskih in poletnih OI, nogometna, košarkarska, odbojkarska, hokejska prvenstva…). Nekatera podjetja so odlično izkoristila sponzoriranje skupaj z oglaševanjem in drugimi aktivnostmi za dosego
Ključne besede: sponzoriranje, šport, financiranje športa, elementi tržnega komuniciranja, veslanje
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 3126; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (738,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici