SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Presojanje verodostojnosti pričanja s Kriterijsko vsebinsko analizo : diplomsko delo
Tanja Logar, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: pričanje, priče, verodostojnost, izjave, analize, diplomske naloge
Objavljeno: 16.09.2009; Ogledov: 1662; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (381,92 KB)

2.
3.
Ocenjevanje zanesljivosti pričanja otrok : diplomsko delo
Miha Jost, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: otroci, priče, pričanje, verodostojnost, sugestibilnost, diplomske naloge
Objavljeno: 08.09.2010; Ogledov: 1454; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (460,01 KB)

4.
5.
VERODOSTOJNOST IN USPEŠNOST PODJETJA
Maja Duh, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo najprej opredelili pojem verodostojnosti, strategijo verodostojnosti po Thommnu in njene sestavine. Vsako sestavino oziroma ravnanje verodostojnosti smo teoretično opisali. Sledi opredelitev pojma uspešnosti ter opredelitev računovodskih kazalnikov. Nato smo na kratko predstavili računovodske kazalnike za presojanje uspešnosti, ki smo jih uporabili v praktičnem delu diplomskega seminarja. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo najprej predstavili podjetje v katerem smo preučevali verodostojnost in njen vpliv na dolgoročno uspešnost. Razvili smo lastno metodologijo za ocenjevanje verodostojnosti podjetja ter nato na podlagi intervjuja, ki smo ga izvedli v podjetju, naredili analizo verodostojnosti. Po analizi verodostojnosti smo naredili še analizo računovodskih kazalnikov, saj smo želeli izvedeti kako uspešno dano podjetje posluje. S pomočjo teh dveh analiz smo ugotovili, da je izbrano podjetje verodostojno in uspešno.
Ključne besede: Verodostojnost, komunikativno ravnanje, odgovorno ravnanje, inovativno ravnanje, uspešnost, računovodski kazalniki
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 2189; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (313,58 KB)

6.
DEJAVNIKI VERODOSTOJNOSTI V KOVINSKO PREDELOVALNEM PODJETJU
Aleksandra Šeško, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Povzamemo lahko, da je verodostojnost ter etičnost odločanja in ravnanja, kot temeljna usmeritev podjetja, predpogoj za dolgoročno učinkovitost ter uspešnost vseh podjetij. Delovanje v nasprotju z vrednotami udeležencev je lahko prav tako uspešno, vendar le na kratek rok. Če želi podjetje ostati verodostojno, mora prav tako upoštevati dejavnike verodostojnosti, in sicer: temeljne vrednote, organizacijsko kulturo in organizacijsko klimo, etiko ter neformalne in formalne ukrepe uveljavljanja verodostojnosti podjetja. Temeljne vrednote organizacije opisujejo skupna prepričanja in načela podjetja, določajo skupno usmeritev in ponujajo smernice za vsakodnevno vedenje njegovih ljudi, saj bodo lažje podpirali vrednote pri svojem delu in ravnanju, če bodo vedeli, za kaj se zavzema podjetje, kakšno vedenje in delo ceni. Organizacijska kultura je nujen pogoj za uspešnost organizacije in je v veliki meri odvisna od vodilnih zaposlenih oziroma od managementa. Organizacijska klima odraža skupno ime za način vedenja in zaznavanje medsebojnih odnosov zaposlenih v organizaciji. Beseda izhaja iz psihologije in vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost poslovanja podjetja. V bistvu gre za psihosocialni sistem, ki ga sestavljajo posamezniki in skupine v organizaciji ter njihove interakcije. Klima torej predstavlja trenutno stanje v organizaciji in preučujemo jo s pomočjo vprašalnikov. Pomaga pa razlagati različnost človekovega vedenja v organizaciji, kar služi za usmerjanje aktivnosti zaposlenih. Zato si proučevano podjetje Impol, d.d. prizadeva ustvariti takšno klimo, ki bo nudila najboljše poslovne rezultate. Etika je opredeljena kot veda, ki obravnava načela o dobrem in zlem ter norme za odločanje in ravnanje po teh načelih. Je tudi filozofija morale. Morala predstavlja skupek predpisov, norm in vrednot idealov, ki so sankcionirani s posebno notranjo, subjektivno sankcijo, katero posameznik uporablja na samem sebi zaradi morebitnega kršenja omenjenih nravstvenih postavk. Za filozofijo podjetja lahko povzamemo, da jo oblikujejo udeleženci s svojim interesnim vedenjem in je odvisna od družbene kulture, od nadzorov in vrednot družbe, v kateri podjetje deluje. Predstavlja podlago za oblikovanje temeljne politike, zamisli, vizije, poslanstva, smotrov in za ciljno usmerjanje, zlasti glede načel in s tem vodil ter pravil ciljnega obnašanja. Iz raziskave, ki smo jo izvajali v magistrskem delu, lahko torej povzamemo, da se podjetje Impol, d.d. zavzema biti verodostojno, kar se kaže predvsem v temeljnih vrednotah, saj podjetje deluje po načelu obljubljeno narejeno, se pravi, da je pošteno. Zanj je pomembno, da je v okolju spoznano in obravnavano kot zaupanja vreden partner, se pravi, da ga drugi obravnavajo kot verodostojno podjetje. Verodostojnost podjetja se prav tako kaže v močni kulturi, kulturi klana in klimi pravil. Vse te dejavnike verodostojnosti v podjetju Impol, d.d. obravnavajo kot pomembne in zavedajo se, da če želi podjetje ostani verodostojno tudi v prihodnosti, mora te dejavnike, brez kakršnih koli zadržkov, upoštevati.
Ključne besede: verodostojnost, temeljne vrednote, organizacijska kultura, organizacijska klima, etika, morala, filozofija.
Objavljeno: 18.01.2011; Ogledov: 2253; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

7.
8.
9.
Zamenjava vira informacij kot vir spominske zmote pri priči : diplomsko delo
Maja Anžič, 2011, diplomsko delo

Opis:
Ključne besede: priče, prepoznave, spomin, zmote, verodostojnost, diplomske naloge
Objavljeno: 15.11.2011; Ogledov: 1301; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (550,75 KB)

10.
POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA
Branka Brglez, 2012, diplomsko delo

Opis: Uspeh podjetja ne moremo presojati samo glede na število prodanih izdelkov, višino prihodkov, poslovni izid …, ampak moramo upoštevati tudi druge dejavnike, ki niso neposredno merljivi. Etičnost in verodostojnost sta dva pojma, ki sta vedno bolj pomembna pri poslovanju podjetja in nemalokrat ključnega pomena za njegov obstoj. Nekoč sta bila konkurenčna prednost podjetja, danes in v prihodnosti pa predstavljata ključno sestavino vsakega podjetja, katerega cilji so kaj več, kot pa samo preživetje na trgu. Odločiti se in delovati etično ni vedno lahko, še posebej za podjetje, ki mora sprejemati prave odločitve. Paziti namreč mora, da bo imelo pozitivne učinke na poslovanje, hkrati pa pri teh odločitvah ne sme pozabiti na svoje zaposlene, kupce, poslovne partnerje, okolje…, saj bo le tako doseglo verodostojnost, ki podjetju da najvišjo veljavo.
Ključne besede: Etika podjetja, verodostojnost, življenjski cikel podjetja, Johnson&Johnson, Maclaren, Bridgestone/Firestone, Shell, Toyota
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1322; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (601,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici