| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dejavniki uspeha pri uvajanju rešitve za upravljanje odnosov s strankami
Sabina Majcen, 2019, magistrsko delo

Opis: Da pa bi CRM rešitev bila v podjetju uspešno uvedena, sprejeta in kasneje tudi uporabljena pa moramo paziti na kritične dejavnike uspeha, ki ji lahko opredelimo tudi kot nekakšne nujne aktivnosti v podjetju pri uvedbi rešitve CRM. V nalogi smo preučili teoretično ozadje CRM rešitve in kasneje izdelali tudi model skozi katerega smo preverili tudi pomembnost kritičnih dejavnikov uspeha glede na velikost podjetja, glede na način uvedbe CRM rešitve in glede na faze uvajanja CRM rešitve.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, kritični dejavniki uspeha, način uvedbe, velikost podjetja, uvedba rešitve CRM
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 364; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

2.
RAZISKOVANJE ŽIVLJENJSKEGA/RAZVOJNEGA CIKLA IN OCENA KRIZNEGA STANJA PODJETJA S PRIMEROM IZBRANEGA PODJETJA
Jure Grizold, 2013, magistrsko delo

Opis: Globalizacija poslovanja in vse ostrejša konkurenca na trgu zahtevajo od podjetij, da se nenehno prilagajajo, iščejo ter pridobivajo nove poslovne možnosti in rešitve. V svetu se srečujemo s podjetji, ki so prerasla nacionalne meje ter se razvila v mednarodna, večnacionalna in globalna podjetja. Vse hitrejši razvoj znanosti, tehnologije in komunikacije ter želja po nenehni rasti podjetja so pripomogli, da so nastala takšna podjetja. S svojimi proizvodi, storitvami in tehnološkimi rešitvami so prisotna na globalnem trgu. Le ta jim predstavlja okolje s katerim poslujejo, zanj iščejo, razvijajo ter ponujajo nove rešitve. Magistrsko delo smo razdelili na dva sklopa, prvi sklop zajema podajanje teoretičnih spoznanj o obravnavani tematiki, drugi sklop zajema aplikativni del raziskovanja podjetja Messer Slovenija d.o.o., hčerinskega podjetja globalne skupine Messer Group. Teoretični del magistrskega dela smo pričeli z obravnavno življenjskega cikla podjetja v okviru katerega smo opredelili posamezne faze le tega, nadalje smo poskušali narediti ločnico med rastjo podjetja kot pozitivno ali negativno spremembo obsega podjetja in razvojem podjetja kot kontinuiran, k smotrom in ciljem usmerjen proces spreminjanja kakovosti podjetja. Sledila je obravnava kriz podjetja, kot procesov, ki pozitivno ali negativno vplivajo na življenjski cikel podjetja, nadalje smo podali vzroke za njihov pojav ter opredelili značilne razvojne krize v življenjskem ciklu podjetja. Teoretični del smo zaključili z obravnavo posameznih oblik kriznega managementa, kot načina vodenja podjetja za preprečitev ter reševanje pojava kriznega stanja v podjetju. Aplikativni del magistrskega dela smo pričeli s predstavitvijo Messer Slovenija, podjetja za proizvodnjo in distribucijo tehničnih plinov d.o.o., nadalje smo podali strukturno analizo podjetja, poslovnih ter upravljano – vodstvenih funkcij podjetja, ki so nam služile za nadaljnjo proučitev podjetja. Sledilo je raziskovanje življenjskega / razvojnega cikla podjetja s pomočjo Pümpin – Prangejeve (1995) metode za proučevanje elementov faz življenjskega cikla podjetja. Oceno kriznega stanja podjetja smo podali na podlagi Pümpin – Prangejevega (1995) opisa obvladovanja podjetniških kriz. Ocenjevanje faz kriznega stanja smo izvedli na podlagi Kropfbergerjevega (2003) modela faz podjetniških kriz. Aplikativni del smo zaključili s sintezo spoznanj o kriznem stanju podjetja ter predlogom ukrepov za ohranjanje uspešnega rastočega podjetja Messer Slovenija d.o.o. v prihodnosti.
Ključne besede: življenjski cikel, rast, razvoj, krize v podjetju, krizno stanje podjetja, rastoče podjetje, krize v življenjskem / razvojnem ciklu podjetja, optimalna velikost podjetja, krizni management, Messer Slovenija, podjetje za proizvodnjo in distribucijo tehničnih plinov d.o.o.
Objavljeno: 06.01.2014; Ogledov: 943; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA VPLIVA KRIZE NA UČINKOVITOST IN USPEŠNOST POSLOVANJA PODJETIJ KEMIČNE INDUSTRIJE
Miran Matija, 2012, diplomsko delo

Opis: Skozi analizo premoženjsko-finančnega položaja, poslovne učinkovitosti in uspešnosti ter denarne uspešnosti dveh domačih in enega tujega podjetja kemične industrije v obdobju 2007-2010 smo ugotovili, da je kriza negativno vplivala na poslovno in finančno uspešnost vseh treh proučevanih podjetij, a ne enako močno. Poslovanje slovenskih podjetij, Heliosa in Melamina, je v skoraj vseh vidikih proučevanja manj uspešno kot nemško podjetje BASF SE. Tako smo lahko potrdili tezo, da je velikost in razvejanost programa podjetja tudi pomemben faktor v okoliščinah gospodarske krize, saj se podjetje lažje prilagaja spremembam v njegovem poslovnem okolju, kar mu omogoča tudi večja paleta proizvodov, ki jih razpečuje različnim gospodarskim sektorjem na različnih prodajnih trgih po vsem svetu.
Ključne besede: velikost podjetja, analiza premoženjsko-finančnega položaja, poslovna učinkovitost, poslovna uspešnost, denarna uspešnost.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1511; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

4.
5.
POVEZANOST MED VELIKOSTJO PODJETJA IN MERLJIVIMI ATRIBUTI ZAPOSLITVENEGA OGLASA
Mojca Gaber, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsi zaposlitveni oglasi imajo skupen cilj — seznaniti čim več ljudi in pritegniti pravega kandidata za prosto delovno mesto. Z dobrim zaposlitvenim oglasom lahko bistveno vplivamo na uspešnost oglasa, ki je odvisna od njegove oblike in vsebine. Oglasi morajo biti čim bolj izvirni in vpadljivi, da pritegnejo pozornost potencialnih kandidatov. Dober oglas in primeren kandidat za zaposlitev sta namreč močno povezana. V diplomskem delu smo raziskali, kakšna je povezava med velikostjo podjetja in merljivimi atributi zaposlitvenega oglasa. Velikost podjetja smo določili glede na število zaposlenih v podjetju. Atributi, ki smo jih vključili v raziskavo, so površina, cena, barve, število ponovitev in število prijav na zaposlitveni oglas. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu smo predstavili tržno komuniciranje, nato smo podrobneje opisali oglaševanje in odnose z javnostmi. Opisali smo, kako se oglaševanje uporablja tudi kot oblika vabljenja potencialnih kandidatov za zaposlitev. Na koncu smo opredelili zaposlitvene oglase. Z njimi podjetje komunicira z javnostmi, daje vedeti, da živi, raste in zaposluje. Raziskovalni del je bil namenjen analiziranju podatkov in teoriji, ki je bila pomembna za razumevanje raziskave. Podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo preučevanja zaposlitvenih oglasov in anketnega vprašalnika, smo statistično obdelali s pomočjo programa SPSS in Microsoft Excel. Pri testiranju hipotez smo ugotovili, da med velikostjo podjetja in atributi zaposlitvenih oglasov obstaja pozitivna odvisnost. Odstopal je le atribut število ponovitev zaposlitvenega oglasa, kjer je raziskava pokazala, da povezanost ne obstaja. Najvišja povezanost se je pokazala med spremenljivkama velikost podjetja in število prijav na zaposlitveni oglas. Ugotovili smo tudi visoko povezanost med velikostjo podjetja in površino, ceno ter številom barv v zaposlitvenem oglasu. Testirali smo tudi, kakšna je povezava med samimi atributi. Ponovno je izstopal atribut število ponovitev zaposlitvenega oglasa, saj je analiza pokazala, da med njim in površino, ceno, bravo obstaja negativna odvisnost. Med številom ponovitev in številom prijav na zaposlitveni oglas pa povezave ni. Pogledali smo si tudi, katere medije podjetja največ uporabljajo za oglaševanje. Analiza podatkov je pokazala, da podjetja za oglaševanje zaposlitvenih oglasov poleg časopisov največ uporabljajo internet. Za najmanj uporabljen medij pa sta se pokazala radio in TV sprejemnik.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, velikost podjetja, zaposlitveni oglasi
Objavljeno: 01.12.2010; Ogledov: 1946; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici