Ključne besede: teorija organizacije, vedenjske znanosti, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, organiziranost, vedenje, behaviorizem, motiviranje, vodenje, delovne skupine, recenzije, teamsko delo, uporaba človeških zmogljivosti, organizacija, poslovne odločitve, odločanje, reševanje problemovObjavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1822; Prenosov: 46 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: individualizem, psihologija, osebnost, ocenjevanje, vrednotenje, vedenje, behaviorizem, vedenjske znanosti, industrijska psihologija, psihologija dela, testi, zaposlovanje, psihologija osebnosti, poslovna psihologija, karakterologija, organiziranost, organizacijske strukture, procesi, strategija, perspektive, manager, vodenjeObjavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1727; Prenosov: 52 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: vrednote, družbeni vidik, merila, meritve, potrošnik, vedenje, psihologija potrošnika, človeški kapital, človek, družbeni položaj, vedenjske znanosti, psihologija osebnosti, socialna psihologija, medkulturna komunikacija, individualizem, moč, značilnosti, empirične raziskave, metodologija, predstava, statistične metodeObjavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2630; Prenosov: 242 Celotno besedilo (435,15 KB)