| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ugotavljanje zavajanja z znanstveno analizo vsebine : magistrsko delo
Petra Valant, 2015, magistrsko delo

Opis: Sposobnost odkrivanja laganja je v največji meri odvisna od sposobnosti zaznavanja, razlikovanja in kategoriziranja (ne)besednega vedenja, vendar se hitro pojavi vpliv subjektivnega presojanja, zato so se skozi čas oblikovale tehnike, s katerimi bi na najbolj objektiven način presodili, ali je izjava resnična ali ne. Tehnike so različne in pri uporabi vsake je treba upoštevati njene prednosti in omejitve. Precenjevanje zanesljivosti tehnik ima lahko nepopravljivo škodo, zato je magistrsko delo namenjeno ugotavljanju strokovnega ozadja ene od razširjenih tehnik, t. i. znanstvene analize vsebine. Raziskovalne ugotovitve o znanstveni analizi vsebine so pokazale, da na sposobnost odkrivanja laganja vplivajo znanje, izkušnje in frekventnost uporabe tehnike. Načeloma sposobnost ugotavljanja laganja ni večja od naključja, vendar lahko ob pravilni uporabi znanstvene analize vsebine verjetnost pravilne klasifikacije izjav povečamo. Pri upoštevanju rezultatov znanstvene analize vsebine pa je potrebna posebna previdnost, saj ima tehnika številne pomanjkljivosti − od slabega teoretičnega ozadja do nestandardiziranega seznama kriterijev.
Ključne besede: zavajanje, laganje, odkrivanje laži, verbalni znaki, fizični znaki, vedenjska analiza, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 18.09.2015; Ogledov: 2327; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (841,22 KB)

2.
UVEDBA KOMPETENČNEGA MODELA V PODJETJU ELTEC PETROL D.O.O.
Barbara Švab, 2013, diplomsko delo

Opis: Kompetence v poslovnem okolju razumemo kot zmožnost organizacije, da nekaj proizvede, da se nečesa nauči ali se na primer nečemu prilagodi. Na ravni posameznika so kompetence ključne značilnosti in vedenja zaposlenih, ki so osnova za učinkovito delovanje v določeni organizaciji ali službi. Kompetence predstavljajo znanja, veščine, spretnosti in odnos posameznika do dela. Pri izgradnji sistema kompetenc gre za krepitev zmožnosti in zavzetosti zaposlenih, kar temelji na vlogi delovnega mesta in na vedenjskih značilnostih posameznika. Na motivacijo za delo zelo pozitivno vplivajo jasno izražena pričakovanja. Temeljni koristi, ki ju model kompetenc prinaša v podjetje, sta usmerjenost posameznikov v doseganje želenih rezultatov in posledično zagotovljeno delovno uspešnost. Najbolj očitne koristi so vsekakor vidne pri uvedbi modela kompetenc v prakso, saj primeren kompetenčni model, ki podpira vizijo in doseganje razvojnih ciljev podjetja, izboljša delovno uspešnost in podpira pristop »pravi kadri s pravimi znanji na pravem mestu«. Kompetenčni model predstavlja več vrst kompetenc, ki izhajajo iz tega, kaj oseba potrebuje, da bo dobro opravila določeno nalogo. Različne kompetence se merijo z različnimi metodami. V nalogi so povzete tri metode, in sicer vedenjska analiza DISK, analiza Poslovni motivi ter dopolnilo k obema analizama Analiza 360°. Vse tri metode so v nalogi podrobno opisane, opisani pa so tudi rezultati v opazovanem podjetju in predlagani ukrepi ter priporočila glede na rezultate metod.
Ključne besede: kompetence, kompetenčni model, katalog kompetenc, analiza 360°, vedenjska analiza DISK, poslovni motivi
Objavljeno v DKUM: 02.07.2013; Ogledov: 2007; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (18,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici