| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1222; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

2.
RAZISKOVANJE VEDENJA UPORABNIKOV POŠTNE ENOTE 2116 POŠTE SLOVENIJE
Darja Benkovič, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Uporabniki podjetij so bili včasih nekaj samoumevnega. Podjetja se niso ukvarjala z željami ali s potrebami svojih uporabnikov. Pravzaprav jih zadovoljstvo uporabnikov sploh ni zanimalo. V današnjem času pa je osnova za uspešno podjetje zadovoljstvo uporabnika. Živimo v informacijski dobi, ki premika meje. Omogoča neskončne priložnosti za različna podjetja, organizacije in posameznika. Vse te priložnosti pa vodijo v konkurenčni boj na trgu. Če želi biti podjetje uspešno, mora ves svoj trud in energijo usmeriti v zadovoljstvo svojih uporabnikov. Z njimi mora graditi na medsebojnem zaupanju in kakovostnem odnosu. Zavedati se mora, da to vpliva na dolgoročni uspeh poslovanja. Ugotoviti mora katere so želje, potrebe, pričakovanja uporabnikov ter poskuša svoje storitve prilagoditi zadovoljstvu le-teh, kajti le zadovoljen uporabnik je velik pokazatelj uspešnega podjetja. Tako si podjetje istočasno veča tržni delež in prodajo na trgu, v uporabniku pa vzbuja prijetne občutke, ki vodijo v pozitivno mnenje o podjetju. Zelo pomembno je, da se vsi v podjetju zavedajo, predvsem pa kontaktno osebje (mera odgovornosti in profesionalnosti ob prvem kontaktu), kako pomembno je zadovoljstvo uporabnikov. Uspešna podjetja stalno razvijajo in izboljšujejo svoje storitve, da bi obdržala svojo konkurenčnost pred drugimi podjetji. Predvsem za podjetja, ki se izključno ukvarjajo s storitvami, je ključnega pomena, da ugotavljajo, kako so uporabniki zadovoljni z njihovimi storitvami. V primerjavi z izdelki vemo, da so storitve nevidne, neoprijemljive, jih ne moremo otipati, vonjati ali okusiti; s pomočjo rezultatov različnih raziskav dobijo povratne informacije uporabnikov. Te so jim v pomoč in vodilo za nadaljnje korake ter postopke v poslovanju. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. Teoretičen del je razdeljen na tri glavna poglavja. V prvem poglavju sem opredelila storitve, preučila njihov pomen in značilnosti. Drugo poglavje se nanaša na uporabnike storitev, njihov pomen in vedenje uporabnikov. V tretjem poglavju sem opredelila zadovoljstvo uporabnikov in njihov pomen ter merjenje zadovoljstva uporabnikov. V empiričnem delu magistrske naloge je predstavljena Pošta Slovenije. Izvedena je kvantitativna raziskava vedenja uporabnikov poštne enote 2116. Z raziskavo sem pridobljene podatke obdelala in na podlagi teh podatkov preverila hipoteze ter podala sklepne ugotovitve. Vse zastavljene cilje v okviru empiričnega dela naloge sem izpolnila. Rezultati raziskave so pokazali, da so uporabniki na splošno zadovoljni s poštno enoto 2116. To potrjujejo visoke povprečne ocene splošnega zadovoljstva s poštno enoto.
Ključne besede: Ključne besede: storitve, zadovoljstvo uporabnikov, vedenje uporabnikov, merjenje zadovoljstva uporabnikov
Objavljeno: 13.06.2013; Ogledov: 958; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

3.
Vrednote in dejavniki za izbiro gotovine ali kreditnih kartic kot načina plačila
Nina Potočnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Današnji uporabnik je podvržen čedalje bolj številnim vplivom okolja, široki ponudbi in agresivnemu komuniciranju storitev in izdelkov. Zato je pomembno poznati dejavnike odločanja in vrednote posameznikov, saj imajo odločilen vpliv na izbor posamezne storitve ali izdelka. Magistrsko delo obravnava področje marketinga, natančneje področje vedenja uporabnikov. Proučuje vrednote in dejavnike odločanja uporabnikov gotovine in uporabnikov kartic z odloženim plačilom. V magistrskem delu so predstavljeni teoretični izsledki s področja dejavnikov izbire izdelkov in storitev ter vrednot; v praktičnem delu je bil cilj magistrske naloge raziskati, ali se med uporabniki enega in drugega načina plačila pojavljajo razlike v ocenjevanju pomembnosti dejavnikov odločitve in vrednot. Iz rezultatov raziskave je razvidno, da razlike obstajajo. Dejavniki izbire, pri katerih med skupinama uporabnikov ne obstajajo statistično pomembne razlike pri njihovem vrednotenju, so: hitrost plačila, varnost plačila, nadzor nad porabljenimi sredstvi in stroški načina plačila. Dejavniki, pri katerih se vrednotenje razlikuje, pa so: praktičnost plačila, nadzor nad plačilom, možnost brezobrestnega zamika plačila za 1 mesec, možnost plačevanja v tujini in enostavnost plačevanja na obroke. Vse naštete dejavnike razen nadzora nad plačilom višje vrednotijo uporabniki kartic z odloženim plačilom. Pri treh skupinah vrednot od skupaj devetih ni opaziti statistično pomembne razlike med obema skupinama. To so so vera, kultura, umetnost in ustvarjalnost ter družinska sreča, razumevanje s partnerjem, ljubezen do otrok, ljubezen in upanje. Izsledki raziskave lahko služijo kot vodilo pri večevanju prodaje kartic z odloženim plačilom. Vendar pa področje, ki sem ga preučevala, zahteva še dodatno poglobljeno raziskovanje: kateri so tisti dejavniki in vrednote, ki bi jih bilo treba upoštevati, bi lahko zanesljivo podala le širša in bolj poglobljena raziskava, izvedena na dovolj velikem vzorcu.
Ključne besede: marketing, nakupno vedenje uporabnikov, vrednote, dejavniki izbire, kartice z odloženim plačilom
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 528; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

4.
ANALIZA MOŽNOSTI SAMOPROMOCIJE PREKO DRUŽBENEGA OMREŽJA FACEBOOK
Nina Bučinel, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opravljena analiza možnosti samopromocije preko družbenega omrežja Facebook. Facebook predstavlja sodoben način komunikacije, kar lahko dobro uporabimo za lastno promocijo, predvsem v poslovnem smislu. S spletnim anketnim vprašalnikom smo raziskali, če se dijaki in študentje sploh in koliko promovirajo, gradijo svojo prepoznavnost in identiteto pri podjetjih. Glede na rezultate smo podali tudi razna priporočila, ki bi jim bila v pomoč v prihodnje. Nasveti bi pomagali pri morebitnem iskanju zaposlitve oziroma poslovnem sodelovanju. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskali, na kakšen način uporabniki največjega družbenega omrežja Facebook predstavljajo sebe, kakšno je varovanje osebnih podatkov in morebitne želje po samopromociji. Z dobljenimi rezultati želimo predvsem spodbuditi vse dijake in študente, da bi se še več promovirali, saj bi s tem lahko pridobili nove priložnosti v poslovnem svetu, hkrati pa jim podati usmeritve in predloge, kako biti pri tem čim bolj učinkoviti.
Ključne besede: Internet, splet, spletna družbena omrežja, oglaševanje, vedenje uporabnikov.
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 379; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (734,36 KB)

5.
Poslovna informacijska varnost: analiza dejavnikov zaupanja uporabnikov v sloveniji
Jure Lebarič, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi smo raziskali stanje področja poslovne informacijske varnosti v Sloveniji. Opisali smo aktualne koncepte avtomatizacije poslovanja v sodobnem svetu. Konvencionalnega načina poslovanja si več skoraj ne predstavljamo. Optimizacija poslovanja je pogostejši pojav trenutnega menjalnega trga produktov in storitev. Optimizirani poslovni procesov so stalnica vsakodnevnega poslovanja. Pomembno vlogo imajo uporabniki poslovnih informacij. Njihovo zaupanje poslovnim informacijskim sistemom generira posredno zadovoljstvo in rast podjetja. Zaupanje uporabnikov je postala aktualna problematika managementa. V nalogi smo analizirali in identificirali pomembnejše dejavnike zaupanja uporabnikov v Sloveniji. Naš temeljni namen je vzpodbuditi varno uporabo poslovnih informacijskih sistemov znotraj organizacij javnega značaja. Ugotovitve analize opredelijo aktualno stanje poslovne informacijske varnosti v Sloveniji. Predstavimo globalne dobre prakse saj je uresničevanje priporočil poslovne informacijske varnosti po rezultatih dejavnikov zaupanja uporabnikov v Sloveniji precej oslabljeno.
Ključne besede: informacijski sistemi, varnost, organizacijska kultura, vedenje, ravnanje uporabnikov
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 462; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici