| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV VERSKE PRIPADNOSTI NA PORABO TOALETNEGA PAPIRJA
Sonja Nekrep, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: V času gospodarske krize in recesije podjetja, ki se niso pravočasno prestrukturirala, težko dosegajo načrtovane ključne cilje poslovanja, kar se odraža v izkazih poslovnega izida kot nižji čisti prihodki, poslovni izidi iz rednega poslovanja in čisti poslovni izidi pa so velikokrat negativni. Soočamo se z umiranjem neuspešnih tekmovalcev na trgu, na katerem še zmeraj vlada brezobziren boj. Hitro rastočih trgov je vse manj, gneča v panogah pa je zmeraj zelo velika, zato uspejo samo stabilni, fleksibilni in tisti, ki so med seboj povezani ter imajo bogate mednarodne marketinške izkušnje. Jasno je, da tradicionalni poslovni modeli in strategije, ki so jih tržniki uporabljali v obdobju konjunkture, ne delujejo več. To pa ni le posledica visoko razvite tehnologije in vrste različnih kriz, temveč tudi posledica bistveno drugačnih odjemalcev. Zadnje raziskave o vedenju odjemalcev kažejo, da se je njihovo vedenje tako zelo spremenilo, da narekuje povsem nova znanja in spretnosti v načrtovanju, upravljanju in izvajanju poslovnih strategij. Kultura v veliki meri določa posameznikovo vedenje, ki ga je možno objektivno meriti. Razvite teorije omogočajo ugotavljanje vzrokov in posledic, ki vedenje razlagajo. Ko vedenje enkrat vidimo kot odziv na pripadnost določeni religiji, se zdijo trženjske raziskave z namenom, da opredelijo trženjski fenomen vedenja odjemalcev kot primerne za analiziranje situacije, saj omogočajo pregled, prenovo in sintezo spoznanj o trgu, potrošnji in tržnih akterjih. Podjetja lahko z dobrim poznavanjem razmer na trgu bistveno izboljšajo svojo ponudbo izdelkov in storitev, ki zadovoljujejo današnje inteligentne, vse bolj zahtevne, muhaste in nenasitne odjemalce. V isti luči je možno videti funkcionalizem, ki razume vedenje odjemalcev kot odziv na funkcionalne predpogoje rastočega podjetja, ki ustvarja profite in s tem prispeva k dobrobiti celotnega družbenega sistema. Odločila sem se, da bom v magistrskem delu s pomočjo raziskovanja vedenja odjemalcev dobila odgovor na ključno vprašanje, ali morda verska pripadnost vpliva na porabo določenega izdelka. Magistrska naloga je sestavljena iz štirih delov. V prvem delu sem povzela teoretična izhodišča o pojmu pomembnosti in omejitvah tržnega raziskovanja ter kritičnega pogleda nanje. Če želimo raziskovati sistematično, moramo slediti korakom v procesu trženjskega raziskovanja. V podjetjih premalo naročajo tovrstne raziskave in to jim povzroča težave širših razsežnosti. Osredotočila sem se na raziskovanje vedenja odjemalcev, relativno mlade doktrine, ki pa je zelo pomembna za trženje. V drugem delu s teoretičnega vidika obravnavam kulturo kot temeljni dejavnik, ki vpliva na posameznikovo vedenje. Ker je kultura sestavljena iz več elementov, med katere spada tudi religija, ugotavljam njen močan vpliv na vedenje odjemalcev. Kultura določa proces kupčevega odločanja o izbiri izdelka ali storitve, izbiri blagovne znamke, izbiri trgovca, o času nakupa, obsegu nakupa in o ponakupnem ravnanju. Osredotočila sem se na vedenje pripadnikov krščanske in muslimanske religije, katerih vedenje se z velikimi razlikami odraža tudi v trženjskem spletu. V tretjem, empiričnem delu, sem z različnimi metodami raziskovanja zasledovala značilnosti omenjenih religij, ki so me pripeljale do različnih navad in ritualov v zvezi z osebno higieno. To je potrdilo drugo hipotezo, da se v krščanskem svetu porabi več toaletnega papirja na gospodinjstvo kot v islamskem. S kvantitativnim pristopom, ki temelji na uporabi sekundarnih podatkov, sem z metodo analize sprejela hipotezi, da verska pripadnost vpliva na porabo toaletnega papirja in da pripadniki islamske religije porabijo manj toaletnega papirja na gospodinjstvo kot pravoslavci in katoliki, ki ga porabijo največ na gospodinjstvo. Potem, ko smo izločili vpliv religije, so izračunani parcialni korelacijski in determinacijski koeficienti pokazali na precej nižji vpliv opazovanih spremenljivk kot so BDP, gospodarska rast, stopnja nezaposlenosti,
Ključne besede: trženjsko raziskovanje, kultura, religija, vedenje odjemalcev
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 9795; Prenosov: 2081
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

2.
METODE DOLOČANJA STANJA NAPOLNJENOSTI BATERIJ
Simon Vučko, 2010, diplomsko delo

Opis: Uvodoma so predstavljene polnilne baterije s poudarkom na litij-ionski LiFePO4 bateriji in najbolj pogoste metode določanja stanja napolnjenosti baterij. Prikazana in izdelana je eksperimentalna shema za določanje karakteristik baterij pri različnih pogojih delovanja. Izdelano je bilo eksperimentalno polnilno-praznilno vezje in eksperimentalna mini temperaturna komora za simuliranje obratovanja baterije pri različnih temperaturah. Prikazani so tudi rezultati meritev s programom LabVIEW, iz katerih je mogoče določati napolnjenost baterij in uspešnost delovanja algoritma. V teoretičnem delu ekonomskega dela diplomskega dela smo se na kratko posvetili tematiki vedenja in zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu je bila s pomočjo spletne ankete izvedena raziskava vedenja in zadovoljstva odjemalcev baterijsko napajanih naprav, katero smo zaključili z analizo dobljenih rezultatov.
Ključne besede: : določanje stanja napolnjenosti baterij, litij-ionska LiFePO4 baterija, galvanostatsko prekinitvena titracijska tehnika, napetost odprtih sponk, gonilnik LabVIEW, vedenje odjemalcev, raziskovanje vedenja odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, uporaba in opustitev izdelka.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1809; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (8,72 MB)

3.
ANALIZA ODJEMALCEV PODJETJA SITIS D.O.O.
Leo Soče, 2010, diplomsko delo

Opis: Razmere v podjetju in v okolju se neprestano in vse hitreje spreminjajo. Stalnica pa je vprašanje, kako čim bolje zadovoljiti potrebe odjemalca - kupca. Zato podjetje potrebuje čim več podatkov o odjemalcih: njihove potrebe, navade, motive, kupno moč, vrednote... Vse to so dejavniki, ki jih podjetje mora upoštevati, če želi uspešno nastopati na trgu. Vendar strokovnjaki opozarjajo, da imajo odjemalci različne potrebe in različne marketinške aktivnosti ne učinkujejo enako dobro na vse odjemalce. Na podlagi te predpostavke se je razvila segmentacija trga, ki pomaga razdeliti heterogeni trg na različne skupine oziroma segmente, znotraj katerih imajo kupci enake oziroma podobne zahteve ali želje, te pa je mogoče zadovoljiti z enakim trženjskim spletom. Segmentacija je ustvarjalen in ponavljajoč se proces, katerega namen je boljše zadovoljiti odjemalčeve potrebe in tako pridobiti konkurenčno prednost. Segmentacija je zato določena po odjemalčevih potrebah in ne po potrebah podjetja. To je bila podlaga za odločitev o temi diplomske naloge. Želel sem bolje spoznati odjemalce konkretnega podjetja. Odločil sem se, da opravim segmentacijo odjemalcev podjetja SITIS d.o.o., kjer sem tudi zaposlen, saj mi bodo ugotovitve te naloge koristile pri nadaljnjem delu.
Ključne besede: marketing, vedenje porabnikov, odjemalci, analiza odjemalcev, potencialni odjemalci, segmentacija, segmentacijske osnove, ciljni trg, pozicioniranje.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1794; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Nataša Štefančič, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: odjemalci, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, teorije in modeli zadovoljstva, merjenje zadovoljstva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o.
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 2394; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V PODJETJU VALJI GROUP D.O.O.
Irena Ribič, 2012, diplomsko delo

Opis: V času, ko nas pesti tako gospodarska kot politična kriza, je še toliko pomembneje, da motivacija zadovoljstva ne upada, temveč jo poskušamo stopnjevati oziroma vsaj zadržati na obstoječi ravni. Splošno zadovoljstvo, tako posameznika kot podjetja, je ključnega pomena za uspešno krmiljenje skozi osebno in poslovno življenje. Podjetje mora v danem trenutku še posebej opazovati dogajanje na trgu in se pravočasno odzvati na reakcije odjemalcev. S tem podjetje zaznava potrebe, pričakovanja in želje svojih odjemalcev in lahko s pomočjo analize raziskav vpliva na zadovoljstvo odjemalcev. Za vsako podjetje bi zadovoljstvo odjemalca moralo biti eden najpomembnejših motivov za uspešno poslovanje. V teoretičnem delu smo se dotaknili vedenja in dejavnikov odjemalcev, pričakovanj in potreb, opredelitve ter metode zadovoljstva in vrednote odjemalcev. V nadaljevanju smo preučevali pomen zadovoljstva odjemalcev za podjetje ter spremljanje in merjenje zadovoljstva le teh s pomočjo sistema pritožb in predlogov, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, analize izgubljenih odjemalcev in namišljenega nakupovanja. V praktičnem delu smo želeli raziskati zadovoljstvo odjemalcev z anketo in si pred tem zastavili trditve, katere smo v nadaljevanju ovrgli oziroma potrdili. S pomočjo raziskave smo lahko ocenili splošno zadovoljstvo v poslovanju in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi kriteriji v zvezi z izdelki oziroma storitvami podjetja Valji Group d.o.o.
Ključne besede: vedenje in dejavniki odjemalcev, pričakovanja in potrebe odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, spremljanje in merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 1076; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (777,71 KB)

6.
ANALIZA PROCESA ODLOČANJA PRI IZBIRI VISOKOŠOLSKEGA ŠTUDIJA
Barbara Koražija, 2013, magistrsko delo

Opis: Odločitev za izbiro študija in poklicno pot je ena izmed najpomembnejših odločitev v življenju, saj začrta posameznikovo življenje v času izobraževanja ter v njegovi celotni poklicni poti. Glede na lastne želje, interese, sposobnosti in stališča izberemo študij, ki nam omogoča doseganje zastavljenih ciljev, uspešno poklicno prihodnost, predvsem pa nam zagotavlja kvalitetno življenje. Izbira pravilne odločitve za študij je dolgotrajen in kompleksen proces, v katerem nekateri mladostniki takšne odločitve sprejmejo tako rekoč neopazno, brez težav, mnogi med njimi pa se med samim procesom odločanja za izbiro študija soočajo z manjšimi ali večjimi težavami. Največkrat težave povzročata pomanjkanje motivacije ter splošna neodločnost, velikokrat pa težave nastanejo zaradi pomanjkanja informacij ali pa zaradi nezanesljivih informacij. Težave, ki ob tem nastanejo, jih lahko vodijo do zavlačevanja ali poskusa prelaganja odgovornosti za odločanje na koga drugega, kar jih lahko pripelje do neoptimalne odločitve. Na vrednotenje posameznega študija vpliva cela vrsta dejavnikov, katerih vloga in pomembnost sta odvisna od okoliščin in socialnega okolja, v katerih se vsak posameznik nahaja. Zelo pomembno vlogo imajo priporočila tistih, ki so študij že zaključili, saj nam lahko predajo veliko zanimivih informacij ter lastnih izkušenj. Nikakor ne smemo zanemariti obisk informativnega dne ter informacij, ki jih dijaki pridobijo od raznih svetovalcev in profesorjev, ki učijo na fakulteti, v zadnjem času pa se daje poseben pomen tudi elektronskim medijem (spletne strani fakultete, forumi, družabna omrežja). Z opravljeno raziskavo smo želeli analizirati proces odločanja dijakov in dijakinj ter ugotoviti, kako in na podlagi katerih dejavnikov se odločajo za vpis na visokošolski študij. Pri tem nas je predvsem zanimalo katere informacije pri tem zbirajo, ali imajo za svojo odločitev na voljo dovolj časa, kakšen vpliv imajo na njihovo odločitev posamezne informacije, referenčne skupine, socialna omrežja in ostali dejavniki. Pojavilo se je vprašanje, ali se dijaki pri odločanju vedejo kot dobro informirani odjemalci ter ali se pri odločitvah za izbiro visokošolskega študija dijaki in dijakinje medsebojno razlikujejo. Predpostavili smo, da bodo dijaki z veseljem sodelovali pri raziskavi, kar so tudi storili. V sklopu anketnega vprašalnika smo se osredotočili tudi na poznavanje in zanimanje za študij na Ekonomsko-poslovni fakulteti. Rezultati, pridobljeni z raziskavo so lahko dodaten uporaben pripomoček srednjim šolam in visokošolskim institucijam pri njihovi uporabi marketinških tehnik ter pri nadaljnjem marketinškem načrtovanju.
Ključne besede: visokošolski študij, marketing v izobraževanju, izobraževanje kot storitev, marketizacija, vedenje odjemalcev, proces odločanja
Objavljeno: 06.09.2013; Ogledov: 1331; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

7.
CENOVNA (NE)PRAVIČNOST: DEJAVNIKI IN NJENE POSLEDICE
Domen Malc, 2013, magistrsko delo

Opis: Z našo nalogo smo se osredotočili na koncept cenovne pravičnosti, dejavnike, ki vplivajo na oblikovanje zaznav cenovne pravičnosti in njene posledice. V teoretičnem uvodu smo opredelili področje vedenja odjemalcev, proces vrednotenja in njegovo vlogo na področju vedenja odjemalcev. Natančneje smo predstavili koncept cene in nekaj osnovnih izsledkov psihološkega raziskovanja, osredotočenega na zaznavanje cen. V drugem delu smo podrobneje obravnavali opredelitev koncepta cenovne pravičnosti. S pregledom štirih temeljnih teorij cenovne pravičnosti - teorije koristnosti transakcij teorije izgledov, teorije enakovrednosti in teorije postopkovne pravičnosti - smo oblikovali podlago za razpravo o različnih dejavnikih, ki vplivajo na zaznave cenovne pravičnosti. Po zaključku teoretičnega pregleda smo pregledali posledice zaznav cenovne pravičnosti na odnos med odjemalcem in ponudnikom. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo izvedli našo raziskavo. Ugotovili smo, da: - med posameznimi dejavniki ni statistično pomembnih razlik pri vplivu na zaznave cenovne pravičnosti; - je zaznana cenovna (ne)pravičnost pomembno povezana z intenzivnostjo odziva odjemalcev; - med ženskami in moškimi ni pomembnih razlik v zaznavanju cenovne pravičnosti; - med oceno povprečnega družinskega prihodka in ocenami cenovne pravičnosti obstaja pomembna linearna povezava.
Ključne besede: Cenovna pravičnost, vedenje odjemalcev, zaznavanje cen, teorija enakovrednosti.
Objavljeno: 13.11.2013; Ogledov: 1165; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

8.
ZAZNANO TVEGANJE PRI ODLOČANJU O NAKUPU IZDELKA
Maja Gjerkeš, 2014, diplomsko delo

Opis: Določeno stopnjo tveganja doživi prav vsak posameznik, ko se določa o nakupu izdelkov ali storitev. Ali je ta stopnja nizka ali visoka, pa je odvisno od vrste dejavnikov, ki vplivajo na naše nakupne odločitve. Dejavniki, ki vplivajo na vedenje odjemalcev so psihološkega in socialnega izvora. Torej na posameznike kot odjemalce na eni strani vpliva vrsta dejavnikov kot so zaznavanje, učenje in spomin, motivacija, stališča, osebnost, odnos do stvari in storitev ter na drugi strani okolje in kultura, skupine in družbeni mediji, gospodinjstva in organizacije.
Ključne besede: Zaznano tveganje, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje, nakupni proces, zaznavanje, odjemalec.
Objavljeno: 05.12.2014; Ogledov: 607; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (781,59 KB)

9.
Zadovoljstvo občanov s storitvami občinske uprave Občine Lovrenc na Pohorju
Jože Manfreda, 2016, magistrsko delo

Opis: Področje raziskovanja tega magistrskega dela je zadovoljstvo odjemalcev s storitvami. Zadovoljstvo odjemalcev danes predstavlja temeljni dejavnik uspeha. Zadovoljen odjemalec je zvest odjemalec, ki ponovno kupuje storitve ponudnika in jih priporoča tudi drugim odjemalcem. Ponudniki, ki ne zagotavljajo kakovostnih storitev, omogočajo svojim konkurentom, da ukradejo te odjemalce. Iz tega razloga ponudniki in tudi občine danes neprestano merijo in izboljšujejo kakovost svojih storitev. Raziskavo magistrskega dela smo opravili na primeru občinske uprave Občine Lovrenc na Pohorju, kjer smo proučevali zadovoljstvo občanov Občine Lovrenc na Pohorju s storitvami, ki jih občinska uprava izvaja. Raziskavo smo izvedli zato, ker v občinski upravi Občine Lovrenc na Pohorju v primerjavi z drugimi občinami premalo pozornosti posvečajo raziskovanju zadovoljstva svojih občanov s storitvami, ki jih izvajajo, in še vedno uporabljajo tradicionalna merila uspešnosti (finančne oziroma računovodske meritve). V empiričnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da: občani poznajo pristojnosti občinske uprave (potrdili smo hipotezo H1), zaposleni bodo v bodoče morali paziti, kakšen prvi vtis bodo naredili na občana, ki bo prišel na občinsko upravo Občine Lovrenc na Pohorju reševat določeno zadevo, saj ta lahko bistveno vpliva na ustvarjanje prihodnjega mnenja (potrdili smo hipotezo H2), občani so zadovoljni z obstoječimi uradnimi urami in ni potrebe po njihovi spremembi (zavrnili smo hipotezo H3), občani niso najbolj zadovoljni z delom organov občine in občinske uprave na splošno ter da obstajajo razlike med spoloma v povprečnem zadovoljstvu z organi občine in občinske uprave (potrdili smo hipotezo H4), občani niso najbolj zadovoljni z izvajanjem dejavnosti, ki so v pristojnosti občinske uprave (zavrnili smo hipotezo H5), občani niso najbolj zadovoljni z zaposlenimi v občinski upravi (zavrnili smo hipotezo H6), občani so zadovoljni z gospodarskimi javnimi službami in režijskim obratom (potrdili smo hipotezo H7), občani pripisujejo investicijam velik pomen (potrdili smo hipotezo H8). Na podlagi rezultatov empirične raziskave (postavljene hipoteze in pobude, ki so jih občani navedli v anketnem vprašalniku), podatkov iz proračuna Občine Lovrenc na Pohorju za leto 2015 in spletne strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano smo oblikovali predloge izboljšav pri izvajanju storitev občinske uprave Občine Lovrenc na Pohorju na naslednjih področjih: turizem, kultura, spodbujanje malega gospodarstva, samooskrba, ločevanje pristojnosti med občinsko in državno upravo, zaposleni in reševanje vlog, organi občine, režijski obrat in gospodarske javne službe ter na področju investicij, kjer smo navedli investicije, ki bi jih Občina Lovrenc na Pohorju lahko izvedla s pomočjo sredstev iz lastnega proračuna ter uspešnega črpanja evropskih sredstev.
Ključne besede: odjemalec, zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, potrebe odjemalcev, vedenje odjemalcev, zadovoljen in nezadovoljen odjemalec, storitve, kakovost storitev, lokalna samouprava, občinska uprava, občina, organi občine.
Objavljeno: 10.01.2017; Ogledov: 535; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

10.
Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnje
Anja Štravs, 2017, magistrsko delo

Opis: Spletno nakupovanje ima veliko prednosti z vidika odjemalca. Če se samo spomnimo na vsakotedenske mrzlične nakupe v raznih marketih, na polna parkirišča, gnečo, prerivanje z vozički in neskončno čakanje na blagajni, se le nekaj klikov v spletni trgovini z domačega naslanjača sliši kot sproščujoča melodija. Kljub temu, vsaj na slovenskem trgu, še vedno prevladuje tradicionalna off-line trgovina. Vendar pa se prodajni trendi v Sloveniji spreminjajo, o čemer priča rast spletne prodaje; vsako leto je več spletnih nakupovalcev, spletna prodaja raste tudi vrednostno. Po vzoru tujih trgov lahko rečemo, da ima spletna prodaja v Sloveniji še ogromno potenciala. Po raziskavah Mediane je spletnih odjemalcev vsako leto več. Na ta hitro naraščajoč trend zelo vpliva uporaba pametnih telefonov, vendar le za določene kategorije izdelkov. Najbolj priljubljene so tehnika, letalske karte, potovanja, oblačila, knjige ipd. Med njimi ni izdelkov široke potrošnje z manjšo vrednostjo (v nadaljevanju FMCG).
Ključne besede: spletna prodaja, spletni nakup, vedenje odjemalcev na spletu, pospeševanje spletne prodaje, FMCG izdelki.
Objavljeno: 19.05.2017; Ogledov: 386; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici