| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sovražni govor in kletvice v komentarjih o youtube videu o Hillary Clinton
Jasmina Alić, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na količino sovražnega govora in kletvic v 100 komentarjih o YouTube videu o Hillary Clinton z naslovom Hillary Clinton se sooča z novimi kazenskimi ovadbami. Proučila sem pogostost sovražnih komentarjev, žaljive komentarje in pogostost kletvic. Rezultati so pokazali, da večina komentarjev vsebuje sovražni govor in žaljivke, poleg tega pa tudi tabu besede, kot so kletvice.
Ključne besede: YouTube komentarji, vedenje na spletu, sovražni govor, svoboda govora, kletvice
Objavljeno: 13.06.2017; Ogledov: 1019; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (800,98 KB)

2.
Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnje
Anja Štravs, 2017, magistrsko delo

Opis: Spletno nakupovanje ima veliko prednosti z vidika odjemalca. Če se samo spomnimo na vsakotedenske mrzlične nakupe v raznih marketih, na polna parkirišča, gnečo, prerivanje z vozički in neskončno čakanje na blagajni, se le nekaj klikov v spletni trgovini z domačega naslanjača sliši kot sproščujoča melodija. Kljub temu, vsaj na slovenskem trgu, še vedno prevladuje tradicionalna off-line trgovina. Vendar pa se prodajni trendi v Sloveniji spreminjajo, o čemer priča rast spletne prodaje; vsako leto je več spletnih nakupovalcev, spletna prodaja raste tudi vrednostno. Po vzoru tujih trgov lahko rečemo, da ima spletna prodaja v Sloveniji še ogromno potenciala. Po raziskavah Mediane je spletnih odjemalcev vsako leto več. Na ta hitro naraščajoč trend zelo vpliva uporaba pametnih telefonov, vendar le za določene kategorije izdelkov. Najbolj priljubljene so tehnika, letalske karte, potovanja, oblačila, knjige ipd. Med njimi ni izdelkov široke potrošnje z manjšo vrednostjo (v nadaljevanju FMCG).
Ključne besede: spletna prodaja, spletni nakup, vedenje odjemalcev na spletu, pospeševanje spletne prodaje, FMCG izdelki.
Objavljeno: 19.05.2017; Ogledov: 835; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici